AnonymBruker Skrevet 19. august 2020 #601 Del Skrevet 19. august 2020 At kriminelle må hindres i å reinkarnere. Anonymkode: 51e2b...275 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AndreasBR Skrevet 19. august 2020 #602 Del Skrevet 19. august 2020 12 minutter siden, sabraa skrev: Snakket ikke bare om europa, de landene med for mange burde begynne å ta tak i problemet med en gang. Sier ikke at vår kultur ikke er viktig, men at jordkloden er viktigere. Selvom jordkloden kanskje utlever oss synes jeg at vi kan ta klimaendringene seriøst.. er mange arter som er utryddingstruet på grunn av oss og global oppvarming. Nå begynner vi bli enige her. Ja, kina bør ta tak i problemet. Overpopulasjon er IKKE et problem i vesten. Nei, jordkloden klarer seg. Vi kan ikke styre naturlige klimaendringer, vi kan kun gjøre noe med den dritten vi påfører kloden, sånn som plast i havet. Global oppvarming har pågått siden tidenes morgen det også, ikke menneskeskapt. Ingenting vi kan gjøre for å endre på det, men det er noen der ute som vil at du skal tro det, siden de tjener seg griserike på det.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2020 #603 Del Skrevet 19. august 2020 TRANSdamer kan ikke defineres som damer. Anonymkode: 1f767...3c6 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mordi Skrevet 19. august 2020 #604 Del Skrevet 19. august 2020 37 minutter siden, sabraa skrev: Vet ikke om det er en upopulær mening men jeg synes Bernie Sanders skal bli USAs neste president og at vi må ta bedre vare på jorden... ikke ha så mange barn, spise mer vegansk eller vegetarmat. Rydde opp all søpla i havet. Gi mer penger til å stoppe klimaendring. Gi heftige bøter til firmaer eller personer som bryter lover og forsøpler og bidrar til klimaendring. Bernia har trukket seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2020 #605 Del Skrevet 19. august 2020 Innvandringspolitikken er altfor snill og må bli langt mer hard. Anonymkode: 5d24a...466 14 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hippogriff Skrevet 19. august 2020 #606 Del Skrevet 19. august 2020 Jeg syns vi bør kutte kraftig i trygdesatsene og slanke offentlig sektor betraktelig. Jeg syns Norge bør konkurrere hardere om de innvandrerne vi vil ha (type spesialister og andre dyktige folk). Jeg syns ikke vi har en moralsk plikt til å ta imot veldig mange flyktninger (men noen), og er sjelden enig når det kommer aksjoner a la «evakuer alle barna til Norge fra xxxx flyktningeleir». Jeg syns stillingsvernet står alt for sterkt i Norge, i form av at det er en alt for høy terskel for å sparke folk som forsurer arbeidsmiljøet. Jeg syns ikke utroskap i form av en engangsforeteelse er så ille, og ikke noe man nødvendigvis trenger belemre partner med. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taffel Skrevet 19. august 2020 #607 Del Skrevet 19. august 2020 Jeg synes det er ekkelt når unger som både kan gå og snakke, absolutt skal ammes. 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AndreasBR Skrevet 19. august 2020 #608 Del Skrevet 19. august 2020 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: TRANSdamer kan ikke defineres som damer. Anonymkode: 1f767...3c6 Det er vel elementær biologi, ikke en mening? Det er en grunn til at man setter trans- foran. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
youcancallmejune Skrevet 19. august 2020 #609 Del Skrevet 19. august 2020 Jeg synes de som misliker og irriterer seg over barn virker stakkarslige og ikke så lite misunnelige på dem. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linsejesus Skrevet 19. august 2020 #610 Del Skrevet 19. august 2020 2 hours ago, AnonymBruker said: At kriminelle må hindres i å reinkarnere. Anonymkode: 51e2b...275 Dette kan nok med rette sies å ikke være en spesielt populær mening. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2020 #611 Del Skrevet 19. august 2020 - synes det er helt greit å ta abort basert på fostervannsdiagnostikk, som viser om ungen har skavanker av noe slag. har jobbet såpass mye med psykisk utviklingshemmede at jeg vet hvor mye de koster samfunnet, andre elever og ikke minst familiene sine. unner ikke min værste fiende å få et slikt krevende barn. skjønner godt tidligere "tradisjoner" i forbindelse med sånt. - utviklingshemmede barn/ da det er iq'en det er noe i venen med, ikke lemmene, burde ikke være i klasserom sammen med normalt oppegående elever. dette forstyrrer undervisningen til de som trenger det, og de som er utviklingshemma har ikke noe utbytte av å sitte i det der klasserommet og sikle og skrike og skråle. de får heller ingen venner i et normalt klassetrinn og har mye større utbytte av å være sammen med andre på sitt eget nivå. innvandring burde stoppes for mennesker fra land hvor religion dikterer lover. - dersom en kvinne blir gravid, burde det være lovfestet at faren til barnet blir informert om dette innen 2-4 mnd. om han ikke ønsker å være far, burde han kunne frasi seg dette og all økonomisk forpliktelse for barn. dersom mor da ønsker å beholde barnet på tross av dette står hun fritt til å gjøre det, om ikke har hun da enda tid til å ta abort. -det finnes bare to kjønn. ja, folk må gjerne ta hormoner og operasjoner eller kle seg som de il for å kjenne seg bedre. på samme måte som folk tar silikon og sprøyter trynet full av dritt for å se bedre ut (tror de). men man blir ikke til kjønnet man ønsker å være, dersom man ikke er født som det. -homofile som får barn vil ofte være bedre foreldre enn hetro par. mange barn som kommer til verden uten mål og mening nå. for homo par er det å få barn noe veloverveid, og barna de får er ønsket og etterlengtet. - vekta til nordmenn generelt har eksplodert de siste årene. nei, du er ikek sexy når du er feit. du er syk. kroppen din har ikke godt av å være overvektig. overvekt koster samfunnet omtrent like mye som røyking nå. Anonymkode: dcbc3...3fc 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sabraa Skrevet 20. august 2020 #612 Del Skrevet 20. august 2020 Snus er eklere enn røyk 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2020 #613 Del Skrevet 20. august 2020 Psykisk uføre burde ikke få en krone i trygd. Dette fører til en enorm melking av statens pengefond. De kunne fått en støtteordning for behandling, men ikke en krone til å gå hjemme og syntes livet (i NORGE!?!) er så vondt og vanskelig. Anonymkode: 59a6d...f5f 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2020 #614 Del Skrevet 20. august 2020 En ting til.. Jeg syns det er helt latterlig at man nå innfører flere kjønn i mange land. Altså, definer deg som akkurat hva du vil for meg, men det er 2 kjønn. Mann og kvinne. Ferdig snakka. Anonymkode: 079ca...a27 12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2020 #615 Del Skrevet 20. august 2020 Syntes at alle kunne få følt den enorme lidelsen til dyret man spiser og fra melken/meieriproduktet hver gang de gosset seg med det. Bønder som driver med dette burde tatt dyras plass. Anonymkode: 59a6d...f5f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2020 #616 Del Skrevet 20. august 2020 At Oslo har blitt fullstendig ødelagt av våre nye landsmenn som rusler rundt i sine kvinneundertrykkende klær med 8 unger som lukter like vondt og kommer til å videre bidra til at kriminaliteten bare øker i årene som kommer. Hva skjedde med måtehold i innvandring? Jeg bodde selv 8 år i et annet land i forbindelse med jobb og satt meg inn i alle lokale skikker og språk så fort jeg kunne. Sikkert litt anderledes da jeg var i sterk minoritet da (Sør-Korea 2000-tallet). Nå er det vel snart 50/50 i Oslo virker det som. Anonymkode: 59a6d...f5f 15 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2020 #617 Del Skrevet 20. august 2020 - Sofa gjør folk lat. Regjeringen burde forby salg av sofaer på lik linje som med narkotika. - Maks 28 timers arbeidsuke. Vi har automatisert mange arbeidsoppgaver og det står flere høyt utdannede utenfor arbeidslivet (eller som er i simple jobber) som da kunne fått mer interessant arbeid. - Senger er oppskrytt: sov på gulvet da det er mye bedre for kroppen når man har blitt vant med det. - Asiado er mye bedre enn vestlig vannklosett. Styresmaktene burde oppfordre folk til å drite i et hull i bakken, da det er bedre helsemessig og for klimaet, og mer hygenisk. Anonymkode: 7c562...dbe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2020 #618 Del Skrevet 20. august 2020 2 minutter siden, AnonymBruker said: - Sofa gjør folk lat. Regjeringen burde forby salg av sofaer på lik linje som med narkotika. - Maks 28 timers arbeidsuke. Vi har automatisert mange arbeidsoppgaver og det står flere høyt utdannede utenfor arbeidslivet (eller som er i simple jobber) som da kunne fått mer interessant arbeid. - Senger er oppskrytt: sov på gulvet da det er mye bedre for kroppen når man har blitt vant med det. - Asiado er mye bedre enn vestlig vannklosett. Styresmaktene burde oppfordre folk til å drite i et hull i bakken, da det er bedre helsemessig og for klimaet, og mer hygenisk. Anonymkode: 7c562...dbe Du er fra Asia eller? 😛 Anonymkode: 59a6d...f5f 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2020 #619 Del Skrevet 20. august 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: At Oslo har blitt fullstendig ødelagt av våre nye landsmenn som rusler rundt i sine kvinneundertrykkende klær med 8 unger som lukter like vondt og kommer til å videre bidra til at kriminaliteten bare øker i årene som kommer. Hva skjedde med måtehold i innvandring? Jeg bodde selv 8 år i et annet land i forbindelse med jobb og satt meg inn i alle lokale skikker og språk så fort jeg kunne. Sikkert litt anderledes da jeg var i sterk minoritet da (Sør-Korea 2000-tallet). Nå er det vel snart 50/50 i Oslo virker det som. Anonymkode: 59a6d...f5f Er vel folk som ikke skal bli her... Tenker på 2015 krisen. Men ja, det er litt synd fordi Oslo er jo helt annerledes enn når jeg var der i begynnelsen av 2000 tallet. Jeg bor ikke i Oslo, men synes det var sjokekrende at dette liksom var en norsk by når man knapt hører folk prate norsk der. Jeg lurer på hvordan det ble sånn! Joda, Norge er et rikt land blabla. Men vi har også rett på å bo her for fan! Anonymkode: 81bde...2bb 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2020 #620 Del Skrevet 20. august 2020 altså, er det ikke allerede utrolig vanskelig å finne noe sted å bo i Oslo? og dyrt? Bør det ikke først og fremst være forbeholdt de som snakker språket? også skal alle disse som ikke lærer språke engang bo der? Javel... Anonymkode: 81bde...2bb 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå