Gå til innhold

Hvilke upopulære meninger har du?

Gjest Inverto

Anbefalte innlegg

Alenemødre og fedre som blir gravide med ny partner kort tid etter at de ble sammen. Og hvor dette skjer gang etter gang.. 

Anonymkode: b1f74...e32

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

At min ektefelle og ektefelles foreldre kunne legge en langvarig konflikt død. 

Anonymkode: 30744...df2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg dømmer mennesker som snur kappa etter vinden og er enig med siste ærede taler i ett og alt. 

Og så mennesker som absolutt ikke skal betale for å få seg katt fordi katter kan man alltids få gratis sånn som det alltid har vært og alltid bør være, og det er dermed uaktuelt å få via dyrebeskyttelsen e.l.

Anonymkode: f5cdf...b88

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Alenemødre og fedre som blir gravide med ny partner kort tid etter at de ble sammen. Og hvor dette skjer gang etter gang.. 

Anonymkode: b1f74...e32

Enig når det er snakk om gang på gang. To barn med to ulike er jo ganske vanlig i dag, men når det er snakk om tre-fire barnemødre eller -fedre(menn og kvinner bør dømmes likt der, synes jeg!) lurer jeg på om de har lært noe av forholdene som ikke fungert. Vet at noen har "Livet bare skjer"-holdning, men her er det jo små mennesker involvert som må forholde seg til stadig nye relasjoner og brudd. 

Anonymkode: 57f53...2f3

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som velger å få mange barn de ikke greier å ta seg av. Jeg syns ikke det er noen menneskerett å få barn, det er viktigere at barna får en ålreit oppvekst. 

• Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

pusepus skrev (På 28.2.2024 den 12.45):

Jeg blir irritert over folk som gir opp med en gang det er litt press. Jeg har en kolega å hver jævla gang det er noe som er bitte litt vanskelig så går han til legen å sykemelder seg. Han sitter på ræva når han er på jobb å kjønner ikke hvorfor han går opp i vekt etter å drikke fanta exotic og spise generell dritt man til lunch vær dag. Hjemmer bruker han tiden på gaming å spise potetgull å drikke databrus. men han kjønner ikke hvor dette fettet kommer fra fordi han spiser jo "sunn mat" 

Jeg må innrømme jeg dømmer folk som dømmer andre folk når de selv knapt kan skrive rent, selv om det ikke er relatert til saken. Kollega, skjønner og lunsj? Men det meste graverende er å bruke "artige", oppkonstruerte ord som "databrus". Er du en sånn som også sier "nedoverski" når du står på slalåm? Det er rimelig flaut .

Anonymkode: 01309...ab9

• Liker 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Morsom tråd dette😂 

Jeg dømmer folk som:

1. Finner på alt mulig for å bli sykmeldt og kjefter på legen om de ikke får viljen sin. Kjenner folk som f.eks har to jobber, men nesten aldri møter på noen av de. 

2. De som åpenlyst hater norsk kultur og levesett samtidig som de tar imot trygd og annen hjelp med begge hender. 

3. De som aldri tar kollektivtrafikk noen sinne. 

Anonymkode: 06582...dc7

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk i et dårlig forhold som skaffet seg et barn som lim i forholdet. Ingen suksess. 

Anonymkode: 39794...d1a

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Morsom tråd dette😂 

Jeg dømmer folk som:

1. Finner på alt mulig for å bli sykmeldt og kjefter på legen om de ikke får viljen sin. Kjenner folk som f.eks har to jobber, men nesten aldri møter på noen av de. 

2. De som åpenlyst hater norsk kultur og levesett samtidig som de tar imot trygd og annen hjelp med begge hender. 

3. De som aldri tar kollektivtrafikk noen sinne. 

Anonymkode: 06582...dc7

Hvorfor den siste? Hvorfor trigger det deg?

Anonymkode: 26bc7...199

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som aldri bidrar med noe positivt, ser ned på andre, klager mye og er late . Og som er gnien med penger men aldri har noe imot å ta fra andre. 

Anonymkode: 26bc7...199

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som enda oppriktig tror at islam hører hjemme noensteds. Og spesielt i siviliserte land. Voldtekt, knivstkking, sosial kontroll... Og de kan se det selv, oppleve alt dette selv, men det er som om rullegardinen går igjen og hjernen blir til teflon.

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som har vokst opp rike og priviligerte, særlig vestkantfolk som tror det er helt normalt å ha samme økonomi som dem. Jeg tror ikke de ser at de oppfører seg priviligert. Mange av dem oser av bortskjemthet, og for eksempel at de ikke har lært seg å bidra hjemme. Ta et eksempel, min kollega, mann 36  har aldri støvsugd sofaen, fordi det gjør vaskehjelpa hans. Han har heller aldri brukt en kaffetrakter fordi han har kaffemaskin. Og det er masse basic ting han ikke kan, fordi han er priviligert. 

Anonymkode: 97ec4...ae1

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Mennesker som klager over dårlig råd når de tar dårlige avgjørelser. Alle kan havne i gjeld så klart, men når man prioriterer å spise ute på restaurant ofte, kjøpe klær via klarna som du aldri betaler osv.. istedenfor for å prioritere regninger. Ja.. da dømmer jeg litt. 🙂

Anonymkode: 52841...b2b

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Folk som er ekstremt utadvendte. De er så slitsomme fordi de prøver å gnage seg inn i deg , gjør forsøk på å provosere og innbiller seg at de skal kunne dra ut et eller annet av deg. Og de mislykkes gang på gang og blir frustrerte av det, rett og slett fordi de ikke evner å forstå at noen mennesker bare er innadvendte og that's it. Det ironiske er at de avbryter når andre prøver å si noe,i så stor grad at de sporer av , også skjønner de fortsatt ikke hvorfor den som prøvde å snakke bare sluttet å snakke. Lost case. Det nytter ikke å prøve å diskutere med noen som oppfører seg som et barn i trassalder.

Anonymkode: bca92...837

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg dømmer alle damene her inne som til stadighet skriver om de udugelige partnerne sine… jeg tenker også mitt i det stille om de som har blitt utsatt for langvarig psykisk og fysisk vold av partner hvor det ikke har vært snakk om å være bundet fast i huset. Klarer ikke se for meg hvordan jeg i noe tilfelle noen sinne ville akseptert kontrollering, stygge ord eller fysisk vold fra partner. Jeg ville vært ute av døra på sekundet. 

Anonymkode: 12c3d...029

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

For lyst til å rive meg i håret av hjelpeløsheten jeg føler av å se hvordan Israel slakter uskyldige og hele verden ser på. 

Anonymkode: 77206...65c

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

En god og kjærlig mamma som bryr seg om meg. 

Anonymkode: 7cfdc...4a8

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Folk som har en annen mening enn alternative ting. Mener det er tull osv. Folk må få tro på hva de vil tenker jeg..må være jevli kjedelig å ikke tro på noe.

Anonymkode: 3c2c8...a01

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg klarer egentlig å finne noe å dømme nesten alle jeg ikke kjenner for.

Anonymkode: 280fd...28d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...