AnonymBruker Skrevet 28. august 2020 #721 Del Skrevet 28. august 2020 Har så mange. Dersom jeg skal velge en må det være tidenes livsløgn, som hele nasjonen ser ut til å tro på: at alle utlendingene i Norge er fantastisk bra for landet. Skjønner det rett og slett ikke. Tør vi ikke diskutere ulempene fordi "gjestene" er i rommet? Eneste håpet må være at utlendinger selv stiller spørsmålstegn ved situasjonen. Dersom du flykter fra et land, og dets innbyggere, vil du vel ikke at hele gjengen følger etter deg? Anonymkode: 06542...e32 29 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mønepanne Skrevet 28. august 2020 #722 Del Skrevet 28. august 2020 Det burde være ulovlig å legge ut/dele bilder/video på internett av barn som ikke er samtykkekompetente. 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2020 #723 Del Skrevet 28. august 2020 Jeg liker Trond Giske Anonymkode: dea08...895 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2020 #724 Del Skrevet 28. august 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Verdenseliten er en gjeng pedofiler og overgripere (j.f. Epstein, Clinton, Weinstein ++) Homofile voldtar barn 4 ganger oftere enn heteroseksuelle (pedofile). Forsåvidt ikke en "mening", bare en opplysning. Likevel skal vi ha ungene våre i pride-paraden. Hadde ikke damer vært så ledende i samfunnet hadde homofili ikke engang vært lovlig. Ingen normale hetero menn synes homofili er fint. De som sier det, gjør det for å roe ned hysteriske kvinner. Anonymkode: 60f51...d93 Homofile som egentlig er pedofile du sikter til? Anonymkode: d874c...d39 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2020 #725 Del Skrevet 28. august 2020 Jeg mener at 16-17 åringer ikke er barn, men ungdom. Er de så umodne at de må kalles barn har noe gått galt i oppdragelsen. Anonymkode: dea08...895 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2020 #726 Del Skrevet 28. august 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Har så mange. Dersom jeg skal velge en må det være tidenes livsløgn, som hele nasjonen ser ut til å tro på: at alle utlendingene i Norge er fantastisk bra for landet. Skjønner det rett og slett ikke. Tør vi ikke diskutere ulempene fordi "gjestene" er i rommet? Eneste håpet må være at utlendinger selv stiller spørsmålstegn ved situasjonen. Dersom du flykter fra et land, og dets innbyggere, vil du vel ikke at hele gjengen følger etter deg? Anonymkode: 06542...e32 Jeg kjenner ingen som synes det er veldig positivt, overhodet ikke. Snakker ikke om folk som studerer her eller andre ting... De fleste ønsker at vi hadde det slik de vokste opp med. Det andre er at hvis alle flytter hit, så tapper vi deres land for arbeidskraft, leger, osv også... Hvordan skal de da noen gang klare å bygge opp sine land? Bli der og fight istedet! Rart ikke folk tenker over det. Anonymkode: 82bc1...6c7 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2020 #727 Del Skrevet 28. august 2020 Vi kan vel takke litt Sverige for at norden går åt helvete. De som begynte med dette, og klart da følger de andre nordiske landene etter siden vi har en tendens å følge våre naboland, ... Men Sverige som det er nå kommer nok ikke til å være bærekraftig i fremtiden.. Det er forferdelig.. de har rett og slett tatt inn alt for mange mennesker i forhold til de klarer. Har hørt at man ikke får diskutere det der engang, folk stempler deg ummidlbar som rasist. En annen upopulær mening: Jeg synes at venstrevridde PK idioter er de mest privligerte. De som styrer media, akademia, universitet i mange mange år. Rart at folk ikke innser dette... Det er veldig liten plass for noe annet. De er veldig raske ute med heksejaktene sine også. En bøllende mob rett og slett. Også får dem folk til å tro at deres meninger er majoriteten. Anonymkode: 82bc1...6c7 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2020 #728 Del Skrevet 28. august 2020 - Norge er et kjedelig land, med stort sett kjedelige mennesker. - Jeg liker folk som skaper uro, psykopater osv... ikke at jeg fryder meg over at noen blir skadet, men de gir jo litt spenning blandt alle andre kjedelige mennesker. - dagens idealkvinner er stygge. Store rumper, og helt falske i ansiktet. - alle bør ikke få passe inn over alt (slik som samfunnet nå prøver) Anonymkode: 6d31a...31b 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aragorn ll Elessar Skrevet 29. august 2020 #729 Del Skrevet 29. august 2020 Jeg vet ikke om dette er en upopulær mening. Men jeg synes at grensen på hvor stor en hytte kan være burde være på 100 kvadratmeter, er den større enn dette burde det regnes som et hus. 20 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arktis Skrevet 29. august 2020 #730 Del Skrevet 29. august 2020 1 time siden, Aragorn ll Elessar skrev: Jeg vet ikke om dette er en upopulær mening. Men jeg synes at grensen på hvor stor en hytte kan være burde være på 100 kvadratmeter, er den større enn dette burde det regnes som et hus. Burde det også være en grense for hvor små hus kan være før det regnes som hytte? 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2020 #731 Del Skrevet 29. august 2020 Kvinner mister som regel sin personlighet som selvstendig kvinne når de får barn. Sier alltid i forkant at de ikke skal endre seg, fortsatt være en venninne osv. Men som regel blir de fleste først og fremt opptatt av seg selv og barnet. Sier ikke at jeg ikke forstår hvorfor det blir sånn, for det er jo i grunn «naturlig» - samtidig så er min innvendige tanke, hver gang en venninne med stor glede forteller at hun er gravid for første gang: «der forsvant den venninnen». Anonymkode: 83e90...11e 14 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pressplay Skrevet 29. august 2020 #732 Del Skrevet 29. august 2020 At det er hovedsakelig kvinners egen skyld i at det er så stort kropps- og utseendepress for kvinner. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pressplay Skrevet 29. august 2020 #733 Del Skrevet 29. august 2020 At dem som benytter seg av anonym knappen hele tiden er feige og mangler ryggrad. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aragorn ll Elessar Skrevet 30. august 2020 #734 Del Skrevet 30. august 2020 1 time siden, Arktis skrev: Burde det også være en grense for hvor små hus kan være før det regnes som hytte? Nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maxwell Skrevet 30. august 2020 #735 Del Skrevet 30. august 2020 Dette er tydeligvis en veldig upopulær mening: Jeg liker at det er jul i butikkene fra september/oktober til januar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2020 #736 Del Skrevet 31. august 2020 Østlandske nordmenn har blitt kjipe og asosiale etter teknologi-boomen og velstands-veksten Mye varmere, inkluderende, åpne og livsglade mennesker jo lengre nord man kommer i landet, og sør på kontinentet Anonymkode: ab738...38c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2020 #737 Del Skrevet 31. august 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Østlandske nordmenn har blitt kjipe og asosiale etter teknologi-boomen og velstands-veksten Mye varmere, inkluderende, åpne og livsglade mennesker jo lengre nord man kommer i landet, og sør på kontinentet Anonymkode: ab738...38c Kan du utdype mer? Østlandske bare? Hva med bergensere? Velstandsveksten? Mener du bare rike bor i østlandet? Anonymkode: 82bc1...6c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chivas Skrevet 2. september 2020 #738 Del Skrevet 2. september 2020 Så morsom tråd! - Jeg håper Trump vinner igjen. Spesielt etter hvordan media overalt i verden har vært partiske. Synes journalister burde gå ordentlig inn i seg selv, da de er med på å hjernevaske den norske befolkningen. - BLM er latterlig, om ikke farlig og rasistisk. De bedriftene som støtter BLM gjør det kun for PR (samme med Pride). Det overstyrer også konfliktene i Hong Kong. Politiet der bedriver faktisk terrorisme mot vanlige innbyggere, og verden er helt stille. Dobbeltmoralsk. - Når vi snakker om dobbeltmoral og om å lukke øynene; Store deler av Hollywood og eliten i verden er pedofile. Er det bare jeg som har et problem med dette? Media synes i hvert fall at dette er totalt uinteressant og helt greit. - Fokus på menns psykisk helse og rettigheter er nesten helt fraværende i den vestlige verden. Det virker som om hvite, heterofile menn må unnskylde seg for at de er til i dagens samfunn. Vi må passe på mannfolka våres! - Trine Skei Grande kom altfor lett unna skandalen etter hyrdestuden i åkeren, mens Trond Giske har fått ufortjent mye pepper. Dette er utelukkende på grunn av kjønn, og viser at vi ikke er likestilte i Norge. Et annet elsempel er Amber Heard, der hun har løyet om at Johnny Depp har vært voldelig. Han ble lynsjet i starten, mens det ikke har fått noen konsekvenser for Heard (så vidt jeg vet) da det kom frem at hun løy. - Greit at veganere har tatt sitt valg, men hold det for dere selv! Ikke press barnet/dyret ditt til å følge overføleriet ditt. - Islam er farlig. Færre og færre er troende i vesten, og vi tar et stort steg tilbake når vi, ved mangel på bedre ord, "rævsleiker" islamister. - Folk har problemer med å bruke da/når riktig. De bruker også begrepet orddelingsfeil når de egentlig mener særskrivingsfeil. Kanskje ikke så upopulær mening, men det plager meg! - Kvinner (og menn) som tar fillers, botox osv. ser mye eldre ut enn det de egentlig er, og det ser bare helt forferdelig falskt ut. Slutt med det! - Det er helt greit å spise både hund og katt, og det finnes egentlig ingen argumenter mot, så lenge de avlives på en human måte. - Den afroamerikanske befolkningen i USA skyter seg egentlig bare i foten. De skylder på de hvite og at verden er så urettferdig og rasistisk, når de egentlig burde ta et oppgjør med egen ukultur og ghettomiljø. De aller fleste er også sterkt rasistiske, men det er vel helt greit for den vestlige verden, siden de ikke er hvite. - Vi har ikke ordentlig ytringsfrihet i Norge, med mindre det du mener er "riktig" for folk flest. Det var noe av det jeg kom på i farta... 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #739 Del Skrevet 2. september 2020 At vi skal leve som vi vil uten å tenke på corona Anonymkode: 989d7...120 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
youcancallmejune Skrevet 2. september 2020 #740 Del Skrevet 2. september 2020 På 30.8.2020 den 1.22, pressplay skrev: At det er hovedsakelig kvinners egen skyld i at det er så stort kropps- og utseendepress for kvinner. Enig. Det er kvinner som vil passe inn, konkurrerer med andre kvinner om makt og menns gunst, og kvinner som vil assosieres med kvinner de ser opp til som skaper dette presset. Kvinners behov for å bli sett, beundret og bekreftet, rett og slett. Menn har akseptert oss gjennom alle tiders motegriller og kroppsidealer. Vi har oss selv å takke. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå