Jump to content
cookies

Må logge inn hele tiden

Recommended Posts

cookies

Jeg er vanligvis alltid innlogget, men siden i går ettermiddag/kveld må jeg logge inn hver gang jeg skal på KG på telefonen. Dette skjer uten unntak, selv om jeg ikke lukker fanen helt, men går rett inn igjen på samme side.

Jeg får dessuten hele tiden spørsmål om en spørreundersøkelse, men til tross for lovnader fra den om at jeg ikke skal få den igjen, dukker den opp hver eneste gang jeg må logge inn. 

Fortsetter under...

Guest ByeByeLove

For et ironisk kallenavn. Nettopp cookies er problemet. Tipper du har iPhone og ikke har oppdatert til nyeste versjon av iOS. Den siste løser problematikk som dette.

cookies

Jeg har iphone, og har oppdatert til siste versjon for en god stund siden. Dette har aldri skjedd før, på alle de årene jeg har vanket på KG fra mobilen. 

Edie

Hei.

Den undersøkelsen skal være avsluttet, så den skal du ikke få spørsmål om. Du sletter heller ikke informasjonskapslene (cookies) slik at systemet ikke kjenner deg igjen neste dag? Det vil i så fall gjøre at du må logge inn på nytt.

Jeg ber @Forumansvarlig om å ta dette videre i morgen. 

Edie, adm.

cookies

Jeg har ikke gjort noe annerledes nå enn tidligere, nei. 

Forumansvarlig

Hei!
Krysser du av på "husk meg"? Det kan hjelpe for å ikke bli kastet ut av systemet. Ellers venter vi (utålmodig) på en ny oppgradering av programvaren, og har et håp om at mye smårusk skal fikse seg automatisk da. 

Forumansvarlig

Annonse

cookies
På 11.11.2019 den 9.56, Forumansvarlig skrev:

Hei!
Krysser du av på "husk meg"? Det kan hjelpe for å ikke bli kastet ut av systemet. Ellers venter vi (utålmodig) på en ny oppgradering av programvaren, og har et håp om at mye smårusk skal fikse seg automatisk da. 

Forumansvarlig

Ja, jeg har krysset av på Husk meg. Problemet vedvarer, og det er innmari irriterende. Spørreundersøkelsen dukker også opp hver gang. 

Blir nok lite KG på meg framover, for blir logget ut hver gang jeg trykker på hjem-knappen på tlf

Forumansvarlig

Ja, det skjønner jeg. Skjer det i alle nettlesere? Jeg har gitt beskjed til teknsisk om begge deler, men målet nå er å få opp oppgraderingen på mandag - og så må vi ta tak i om dette og andre problemer vedvarer.

Forumansvarlig

cookies

Problemet vedvarer ennå, og jeg får fremdeles tilbud om å svare på den avsluttende spørreundersøkelsen. Dette gjelder på tlf, ved bruk av Safari. 

Forumansvarlig

I alle dager, fremdeles spørreundersøkelse! Jeg skal ta det med teknisk! (og det andre også!)

cookies

Det er over tre måneder siden jeg startet denne tråden, og jeg må fortsatt logge inn hver gang jeg skal inn på forumet. Dette gjelder også hvis jeg går ut av forumet noen få minutter, for deretter å gå inn igjen. Hva skjer her, @Forumansvarlig?

Forumansvarlig

Det som skjer er at vi fortsatt har omboarding av teknisk team til hele forumet, og det er dessverre sånn at tekniske ting som gjelder kun noen få brukere ikke blir prioritert like høyt som det som gjelder mange. De har fått beskjed om å gå gjennom så mange tekniske ting som mulig, så det er i gang, men jeg beklager at det tar lang tid med dette. 

Jeg skal purre på dem i dag!

cookies

Takk for svar 😊

Annonse