Gjest zoli Skrevet 27. mai 2005 #41 Skrevet 27. mai 2005 Jeg syntes det var veldig interessant. Det kvalmeste var bildet av kvinnen med kjønnslepper ned til knærne- yuck. Er det virkelig noen som våger å vise seg naken for noen når de ser ut sånn? Ærlig talt,var det nødvendig!? Det er faktisk kvinner som ser sånn ut, jeg blandt annet! Alle har ikke den perfekte "strek-tissen"!
Gjest soli Skrevet 27. mai 2005 #42 Skrevet 27. mai 2005 Jeg synes det var interessant,men sambo synes det bare var ekkelt! :o så han ut, fikk beskjed om at det var lenge til det ble sex her i gården ja. Pinglete mannfolk
Gjest sexysadie Skrevet 27. mai 2005 #43 Skrevet 27. mai 2005 Det som foregår på NK bør vel kanskje diskuteres der?
Gjest Helga the Hotwaxer Skrevet 28. mai 2005 #44 Skrevet 28. mai 2005 Ærlig talt,var det nødvendig!? Det er faktisk kvinner som ser sånn ut, jeg blandt annet! Alle har ikke den perfekte "strek-tissen"! Da hadde jeg faktisk operert kjønnsleppene fremfor å la slike saloondører hengende og slengende. Når de er så store må de jo lett komme i klem når man sitter/sykler el. For ikke å snakke om alt det fine undertøyet man ikke kan bruke.
Arkana Skrevet 28. mai 2005 #45 Skrevet 28. mai 2005 Jeg synes det var interessant (blod og gørr har forøvrig aldri plaget meg). Og jeg reagerte ikke nevneverdig på den ekte kvinnen heller. Ærlig talt, jeg antar hun er i stand til å selv be om en operasjon om hun trenger det. Vi ser alle forskjellig ut, men å si at det ser kvalmende ut synes jeg er å dra det for langt.
Gjest Fruktfat Skrevet 28. mai 2005 #46 Skrevet 28. mai 2005 Jeg blir så imponert, det er jo helt fantastisk! helt enig!! kikket sakte og grundig jeg, bilder er jo greit. (hadde det vært film hadde det nok vært litt annet...) men facinerende! ...og jeg klarer ellers ikke å se på at folk tar sprøyte engang (selv ikke på bilder)...
Gjest gjest1 Skrevet 28. mai 2005 #47 Skrevet 28. mai 2005 Det bildet som liksom skulle være av en dame, bilde nr 4... tror ikke noe på at det var en dame jeg da. Men meg om det....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå