Gjest snegla Skrevet 26. mai 2005 #22 Skrevet 26. mai 2005 Jeg reagerte mest på bildet av den virkelige kvinnen jeg- DEN musa! :o Syns det er interessant jeg egentlig...
ashera Skrevet 26. mai 2005 #23 Skrevet 26. mai 2005 Ha! Det har jeg sett på south park' date=' du tar bare ut ballene og vrenger penis innover, og vips du har en vagina 8)[/quote'] ....bare????
-Fisken- Skrevet 26. mai 2005 #24 Skrevet 26. mai 2005 Både interessant og ekkelt. Jeg er fascinert over hvor flinke de legene er.
Gjest Spacegirl Skrevet 26. mai 2005 #25 Skrevet 26. mai 2005 Jeg syns det var interessant jeg. Resultatet ble jo virkelig bra. Utrolig hva man får til i dag
Gjest Virvel Skrevet 26. mai 2005 #26 Skrevet 26. mai 2005 Kjempeinteressant! Har lenge lurt på hvordan de gjør det der, og hvordan resultatet egentlig blir. Er spesielt imponert over at faktisk lager en klitoris som "virker", jeg trodde operasjonen var mest kosmetisk.
Gjest gjesta Skrevet 26. mai 2005 #27 Skrevet 26. mai 2005 Definitivt interessant. Jeg er også veldig imponert over resultatet.
Gjest Mill21 Skrevet 26. mai 2005 #28 Skrevet 26. mai 2005 du kan ikke ha mye å drive med på fritiden..
Gjest Anonymous Skrevet 26. mai 2005 #29 Skrevet 26. mai 2005 Veldig bra resultat da! Alle opprasjoner er vel litt blod og gørr, ikke spesielt ille å se på denne i forhold til mange andre. Så på tv en gang kvinne-til-mann opprasjon. Da tok de hud fra magen og lagde til en penis. Skjærte et firkanti stykke nederst og brettet til. Dårlig forklart ja.
Annevenn Skrevet 26. mai 2005 #30 Skrevet 26. mai 2005 Interresant. Har alltid lurt på det der.... Skulle jeg valgt, ville jeg heller hatt en av de tre øverste, enn den "fødte kvinnen". Men det er vi vel alle enige om....? Har forresten også rimelig høy blod og gørr-terskel, vurderte lenge å bli lege. Så det gjør meg ikkeno'. Så har vi lært noe i dag også!
Gjest Madeline Skrevet 26. mai 2005 #31 Skrevet 26. mai 2005 Syns det var interessant jeg! Slett ikke noe ekkelt å se. Det var faktisk sånn at jeg syns enkelte av bildene ikke viste tydelig nok hva de egentlig gjorde.... MEN - jeg tror det er én ting å sitte å se på bilder, noe annet å være til stede ved en slik operasjon "live" (ikke bare nettopp kjønnsoperasjoner, men alle typer operasjoner der man får se mye blod og innside). Det blir to forskjellige settinger, å se noen bilder kontra i ro og fred på internett, eller å se at det faktisk blir gjort, med den tiden det tar, og høre/lukte osv. Enig med deg her. Det var interessant å se bildene men jeg hadde nok ikke klart å se hele operasjonen live. Da hadde jeg nok blitt mistenkelig grønn i fjeset...
Gjest Eini Skrevet 26. mai 2005 #32 Skrevet 26. mai 2005 Jeg blir dårlig av å bare lese denne tråden, så tenker ikke tanken på å klikke meg inn på linken engang. Men så er jeg generellt pysete når det gjelder kropp da. Synes det er ekkelt å ta på mine egne hoftebein eller kragebein feks. Og bare å prøve å forestille seg hvordan jeg ser ut inni gjør at jeg får skikkelig vondt i magen.
Samantha Skrevet 26. mai 2005 #33 Skrevet 26. mai 2005 Uff... Veit ikkje heilt. Veldig interessant, men veldig ekkelt og. :o
Trampe Skrevet 27. mai 2005 #34 Skrevet 27. mai 2005 Uff... Veit ikkje heilt. Veldig interessant, men veldig ekkelt og. :o
Gjest Emera Skrevet 27. mai 2005 #35 Skrevet 27. mai 2005 Jeg blir så imponert, det er jo helt fantastisk!
Gjest Anonymous Skrevet 27. mai 2005 #36 Skrevet 27. mai 2005 Interessant' date=' men ekkelt.[/quote'] Signerer.
Gjest Anonymous Skrevet 27. mai 2005 #37 Skrevet 27. mai 2005 Uff... Veit ikkje heilt. Veldig interessant, men veldig ekkelt og. :o
Gjest Helga the Hotwaxer Skrevet 27. mai 2005 #38 Skrevet 27. mai 2005 Jeg syntes det var veldig interessant. Det kvalmeste var bildet av kvinnen med kjønnslepper ned til knærne- yuck. Er det virkelig noen som våger å vise seg naken for noen når de ser ut sånn?
Væren Skrevet 27. mai 2005 #39 Skrevet 27. mai 2005 Jeg har sett gjennom bildene av operasjonen, uten å scrolle fort til og med, og jeg må si at dette var virkelig alvorlige greier. Interessant; men ganske kraftig kost for min sarte sjel! På det verste så det virkelig forvirrende ut; jeg tenkte "hvordan har de tenkt å komme seg ut av dette?" Jeg kunne nok aldri ha vært kirurg, nei! Etter å ha sett disse bildene må jeg tilstå at jeg har om mulig enda større respekt for dem som har vært eller skal gjennom en kjønnsbekreftende operasjon! Det slår meg at ingen går frivillig gjennom noe sånt uten god grunn. Og jeg forstår godt planene dine om å sove deg gjennom hele denne seansen, Hege! Men det kommer nok til å gå kjempebra!
Felixa Skrevet 27. mai 2005 #40 Skrevet 27. mai 2005 Veldig interessant! Jeg ble utrolig imponert over hva legene klarer, det blir jo kjempe bra resultater!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå