Gå til innhold

Personangrep og persondebatt


kahaki

Anbefalte innlegg

Måne Rampelyset

 

 · #3026

Skrevet 42 minutter siden

Tråden er ryddet for persondebatt og personangrep.

 Måne, admin.

 

Kan jeg få en innføring i hva mitt innlegg i tråden om VillaPaprika som inneholdt overnevnte og medførte sletting?

På forhånd takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,

du skrev at Villa Paprika hevder at barnefar ikke stiller opp for henne eller barnet. Dette regnes som persondebatt. Denne barnefaren er ikke en del av virksomheten og vi kan derfor ikke tillate at det skrives noe om hva denne personen gjør eller ikke gjør for sitt barn. Dette uavhengig av hva Camilla selv deler på sin blogg.

Mvh,

Måne, admin.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Merkelig moderering for tiden..

Å kommentere interiør og hensynet til mindreårig som kryper og mindreårige som har behov for plass i en overmøblert liten leilighet er altså persondebatt??

Å la kommentar som er moderert bort stå i annen sin kommentar til dette?

Har kommentert her lenge og opplevd å være innenfor, men nå er det helt vilt synes jeg. Når en blogger oppfører deg kritikkverdig overfor mindreårige slettes ikke vedkommende av Egmont/blogg.no men når en kritiker til denne totale galskapen forsiktig kommenterer det så blir det moderert bort.

Inkonsekvent. 

Endret av Friluftsdame
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.11.2019 den 23.17, Friluftsdame skrev:

Merkelig moderering for tiden..

Å kommentere interiør og hensynet til mindreårig som kryper og mindreårige som har behov for plass i en overmøblert liten leilighet er altså persondebatt??

Å la kommentar som er moderert bort stå i annen sin kommentar til dette?

Har kommentert her lenge og opplevd å være innenfor, men nå er det helt vilt synes jeg. Når en blogger oppfører deg kritikkverdig overfor mindreårige slettes ikke vedkommende av Egmont/blogg.no men når en kritiker til denne totale galskapen forsiktig kommenterer det så blir det moderert bort.

Inkonsekvent. 

Hei,

å kommentere hvordan leilighetens størrelse påvirker barnas relasjoner, går under persondebatt. Uavhengig av hva Camilla Øvestad skriver i bloggen, tillater vi ikke at det gjengis eller diskuteres på Kvinneguiden om det omhandler mindreårige.

Måne, admin.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Har selv opplevd mye mobbing her uten at moderatorene gjør noe! Og vet om andre som har blitt det. Har også rapportert ting uten at noe skjer. Hadde en gammel bruker der jeg ble mobbet av flere brukere som var stygge. Moderator gjorde ingenting når jeg rapporterte. Flere hang seg på og jeg måtte forsvare meg selv og vet dere hva? Jeg BLE kastet ut og rapportert! Vurderer å gå til media med både navn på disse moderatorene og brukerne. Skal se om de er like tøffe i trynet da når dere er så tapere at dere må sparke folk ned i møkka. Mobbeforum! At det ikke blir lagt ned! Vi som forsvarer oss blir kastet ut. Også mange tråder om mobbing av diverse sårbare grupper! Jeg finner meg ikke i å bli misbrukt med makt som dere driver med her!! Dere klarer i hvert fall og ødelegge folk psykisk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...