AnonymBruker Skrevet 9. november 2019 #1 Skrevet 9. november 2019 Har hatt en fin samtale gående ei lita uka (ikke møtt vedkommende enda), men fikk ikke svar på den siste meldingen selv om det var en interessant og personlig samtale. Er et par dager siden jeg sendte siste melding. Burde jeg sende en ny melding eller virker det helt desperat? Anonymkode: ebe2d...41b
AnonymBruker Skrevet 9. november 2019 #2 Skrevet 9. november 2019 Du trenger kanskje ikke spørre hvorfor han ikke svarer, men heller bare «hei hvordan har helgen din vært» typ. Hvis han da fortsatt ikke svarer kan du anse han som ikke interessert. Anonymkode: f40e8...353 9
AnonymBruker Skrevet 10. november 2019 #3 Skrevet 10. november 2019 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Du trenger kanskje ikke spørre hvorfor han ikke svarer, men heller bare «hei hvordan har helgen din vært» typ. Hvis han da fortsatt ikke svarer kan du anse han som ikke interessert. Anonymkode: f40e8...353 Ja, helt enig. Menn orker ikke drama og konfrontasjoner. Men det er hyggelig å skrive en melding. Om han svarer på den, så har han ikke ghostet deg. Anonymkode: 749cc...209 2
AnonymBruker Skrevet 10. november 2019 #4 Skrevet 10. november 2019 Jeg hadde ALDRI sendt en ny melding om han ikke svarte. Anonymkode: 27f23...f7a 9
AnonymBruker Skrevet 10. november 2019 #5 Skrevet 10. november 2019 Hadde aldri giddet sende en ny melding, når noen er respektløs FØR jeg engang er blitt kjent med dem. Anonymkode: bbd50...fa8 1
drue Skrevet 10. november 2019 #6 Skrevet 10. november 2019 Jeg hadde droppet å sende melding. Han er ikke interessert.
AnonymBruker Skrevet 10. november 2019 #7 Skrevet 10. november 2019 Det kan jo faktisk bare være at han ikke hadde noe svar, eller anså samtalen som ferdig for dagen. På et eller annet tidspunkt må den slutte liksom. Jeg er selv av typen som lar den andre få siste ordet, hvis man kan si det sånn, rett og slett fordi jeg ikke har noe mer å tilføye akkurat den samtalen. Tror aldri jeg har tenkt noe over at folk ikke har svart på ÉN melding🙄 Anonymkode: f40e8...353 1
AnonymBruker Skrevet 10. november 2019 #8 Skrevet 10. november 2019 1 hour ago, AnonymBruker said: Det kan jo faktisk bare være at han ikke hadde noe svar, eller anså samtalen som ferdig for dagen. På et eller annet tidspunkt må den slutte liksom. Jeg er selv av typen som lar den andre få siste ordet, hvis man kan si det sånn, rett og slett fordi jeg ikke har noe mer å tilføye akkurat den samtalen. Tror aldri jeg har tenkt noe over at folk ikke har svart på ÉN melding🙄 Anonymkode: f40e8...353 Meldingen var på omtrent 10 linjer og jeg stilte et spørsmål, så da er det jo noe å svare på? Anonymkode: ebe2d...41b 1
AnonymBruker Skrevet 10. november 2019 #9 Skrevet 10. november 2019 5 hours ago, drue said: Jeg hadde droppet å sende melding. Han er ikke interessert. Dette. Noen ganger har jeg latt meg overtale av venninner til å sende en til likevel siden «ditt og datt av unnskyldninger», men det har alltid endt opp med at jeg ikke fikk svar på siste melding heller, og bare føler meg dum. I 99,9% av tilfellene hvor en fyr ikke svarer er han ikke interessert, så er egentlig aldri vits å sende mer. Anonymkode: 80867...a49 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå