Gå til innhold

JANNEMM *Bryllupsdagbok* 27/8-05


Gjest Miss.Chanel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Se der ja! =) På tide det nå vel! Ikke lenge igjen! Lykke til videre med planleggingen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:-) :-) :-) GRATULERA M DAGBOK, JANNEMM :-) ska bli kjekt å følge deg og dine plana :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Miss.Chanel

puh.... jammen går tiden fort!

fikk endelig betalt den tiaraen på ebay idag!

i helga har vi vert på hyttetur på Fagerfjell. det var fint å komme litt hjemmefra! drakk litt lettøl og spilte tønsbergspillet, min kommende mann er vist en dårlig taper ! :hoho: fisket, gikk tur, etc

alt er egentlig i boks, venter på kjolen som skal komme ca 20 juni, gjeder meg! kjøpte sko til meg på DNA, hvite høyhælte med butt tupp og sløyfe, skoene synes vel ikke så mye uannsett om hvitfargene ikke er 100% like? jeg klarte ikke la ver, de var så søte!

budsjettet her er sprekt som bara det! dyrt å gifte seg! men blir vel bare denne ene gangen! så får det bli legoland igjen neste sommer, da er jo sønnen min 7 år så da begynner vel han å huske litt av turene også, når han blir stor.

Edda (Islandsk fårehund) er 7 mnd nå og vi skal gå videregående kurs 1 i dressur, hun fikk første løpetiden 17 mai så vi har ikke vert på kurs nå. blir bra å komme igang igjen.

helsa er så som så. jeg har Asberger syndrome. sliter med å glemme ting. ivertfall vis jeg skal gå bort på rimi å kjøpe melk. da kan jeg komme hjem med brød. gla jeg har en tolmodig mann, han ler for det meste av det. gruer meg til å sitte i kirken. får anfall. pannikkangst så det holder. fått medisiner jeg tar nå for at jeg skal klare det bedre da. slutter etter bryllupet.

2 mnd og 30 dager igjen...... :-? jøjje...

skriver snart igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

heisann,lille venn :) skoene syns nesten ikkje,dessutan kjeme alle t å ver så fokusert på kor vakker du e at skoene får lite oppmerksomhet :sjarmor: takk gud for snille ,tålmodige guta seie no eg :tunge1: stakkars deg :cry: ,da går nok kjempefint!!! :trøste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei og hå :P

Jeg måtte bare inn å hilse på deg da jeg leste at du skulle ha 11cm høye hæler :o Men det er jo så kvinnelig og stilfult med høye hæler da :enig_animasjon: Jeg selv må øve meg på tlitt tykke 5 cm hæler :wink:

Og så husker jeg du og var inne på den tråden om å grue seg til kirken (det var jeg som startet den). Jeg synes du er så TØFF og MODIG som velger å gifte deg i kirken når du er plaget med det du er :rosasmil:

Ønsker deg ei riktig så god helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Soon Mrs S

:tommelsmil: Bedre sent enn aldri men .... :velkommen: og Grattis med dagbok.

Det er jammen ikke lenge til bryllupet nei, synes merkelig nok at det går litt for fort dagene.

Du får ha en riktig god helg :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Gjest Miss.Chanel

jøjje, takk for at dere skriver her!

idag har det vert en slitsom dag. jeg ringte prestekontoret og spurte om de hadde et annet klokkeslett til vielsen, og de hadde kun klokka 1230.

etter jeg hadde skrevet ned hvordan dagen ville blitt med det nye klokkeslettet, falt alle biter på plass og jeg føler at det blir en HEL dag uten stress og mas.

vi hadde jo egentlig 1530, og da hadde det blitt fryktelig tjas og mas pga. festgjester klokka 20.

nå må jeg bare opp veldig tilig til frisøren isteden, men den morgenen våkner man vel tili uannsett tenker jeg

:)

medisinene begynner å virke. jeg kan tenke på å sitte i kirken uten at magen vris av angst. men tungt blir det. å gå opp midtgangen tror jeg går fint, det er "låst" situasjonen som jeg sliter med. men jeg tenker mer positivt nå og er gladere. jeg blir enda mere glemsk av medisinene. det blir bra å kutte de etter august!

til helga skal jeg lage bordkort. kjøpt 150 sjokoladehjerter i gull og rød folie. 100 chiffongposer i ivory å ha de i. så har jeg kjøpt små søte mini pappkartonger å sette posene i, med gullhjerter trykt på kartongen. igår laget jeg navnlappene jeg skal feste med gullringene jeg også har kjøpt. (ebay.com)

kjøpte gullpapir og skrev med apple chanery font navnene, skrev ut de og klipte derretter klistret på gullringklistremerker.

tror resultatet blir knall! skal ivertfall fikle med det i helga , når gommen skal spille rollespill.

nå må jeg ta opp lillegutt fra badekaret så ikke han blir en rosin!

hilsen janne m m k.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Det er sant som du sier, man våkner nok tidlig uansett på bryllupsdagen. Ihvertfall gjorde jeg det! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest gjesta

ebay ja..

Mange som kjøper ting der.

Gleder meg til det når jeg får VISA :Hehe:

Kose deg med bordkorta i helga!! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...