Gå til innhold

Utbrent?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jobber som lærer. Akkurat kommet tilbake fra foreldrepermisjon. Har vært kvalm av og på i flere uker, omtrent 3 uker, og har trodd omgangssyken har spilt meg et puss. Tidligere i dag fikk jeg plutselig hjertebank som holder på fortsatt. Nå begynner jeg å lure på om det er kroppen som prøver gi beskjed om å roe ned, begynner jeg bli utbrent? Stressende hverdager og lite søvn tærer på. Noen som har vært borti dette eller noe lignende som kan komme med råd? 

Anonymkode: 34ca7...432

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt normalt. De fleste av oss må bare holde ut og livet går videre. Tankesett og holdninger har mye å si.

Løsningen er ikke sykemelding.

Hverdagshåndtering .....

Anonymkode: 09637...ac1

• Liker 1
Skrevet

Jeg er i samme båt. Jobber også som lærer, og nå, etter endt permisjon med tredjemann har jeg konstant en følelse av å holde på med bikkjesvømming. Kommer ikke nedpå hverken på jobb eller hjemme. For meg er løsningen nå å gå ned litt i stilling. Jeg har søkt 20% permisjon resten av året. En dag fri fra jobb gir meg iallefall mulighet til å komme nedpå rotet hjemme. En dag i uka har jeg avtalt med mannen at jeg har «kontordag», og jobber på skolen til 20-21 slik så jeg får unna det meste av forberedelser den ene dagen. Det hjelper litt, men merker at jeg er mer frynsete enn normalt. Håper det blir bedre når minstemann er over tannfrembrudd og nattevåk.

Anonymkode: 43292...727

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...