AnonymBruker Skrevet 9. november 2019 #1 Skrevet 9. november 2019 Jeg har vært singel en del år, og vært på mange dater. Er litt over 30 år. Utseendet tror jeg ikke det er noe galt med, ser helt gjennomsnittlig ut. Men jeg har alltid vært litt usikker på meg selv, og hatt dårlig selvfølelse og selvtillit. Jeg holder på å lese selvfølelse nå, og har lest at andre bøker om emnet og. Samtidig har det skjedd ting i livet som ikke akkurat får mestringsfølelsen til å gå oppover. Hvordan kan man få en mer interessant personlighet? Flere av de jeg har møtt over tid vil plutselig ikke møtes lenger. Har på følelsen av at de blir lei av meg, at jeg ikke er interessant nok. Anonymkode: d277b...c3d 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2019 #2 Skrevet 9. november 2019 Jeg tror at treffer du den d er bra kjemi med blir du nok interessant nok som du er. Vær deg sjøl. En kan alltids forbedre seg sjøl så klart men da bør en vite hva en ønsker å forbedre og handle deretter. Anonymkode: 89dae...08d
AnonymBruker Skrevet 9. november 2019 #3 Skrevet 9. november 2019 en person som er interessant er en som bare er seg selv. Kjenn etter. Hvem er du? Hva er din kjerne? Hva er dine verdier og standpunkt? Hva liker du å fylle tiden din med? INGEN er kjedelig. På sammen tid kan ikke en og samme person være spennende og attraktiv for absolutt alle andre i hele verden. Det er litt av poenget, med å satse på den du har kjemi med. Da er dere på bølgelengde og finner hverandre gjennom noe som er felles. Om du ikke kjenner deg selv og er trygg på deg selv så kan du heller ikke få noen særlig god connection med en annen person. Han jeg er forelsket i har det på samme måte som deg. Han vil ikke satse på oss, iallefall ikke nå, fordi han tror jeg er forelsket i ideen av han, og om vi blir enda bedre kjent finner jeg ut at han er kjedelig. Faktum er det at jeg er forelsket i humoren, måten han står og sitter på, lukten av han, øyene, smilet, varmen i blikket, at hånden min passer helt perfekt i hans, smaken av han, og ikke minst hjernen ❤️ han er så utrolig smart. Anonymkode: 49a06...a36 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå