Gå til innhold

Skuffet over folk


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Skuffet over folk som alltid setter seg og sine impulser og behov før andre. De foreslår, tidspunkt bestemmes, og du strekker deg i det lengste for å få det til, og avtaler. Du planlegger dagen, ordner, kjøper inn, også avlyser de med et fornøyd smil om munnen, fordi..." jeg er litt slapp, jeg rekker ikke, glemste visst, kan vi utsette, kommer senere, hunden måtte, mannen skulle, vi må nesten hvile ut, jeg er sliteb,".

De verste er de som sier kanskje til enhver bidige invitasjon, for å se an hvem som kommer

Mektig lei av å gå i samme dumme fella med de samme. Heldigvis noen venner som ikke har som vane å svikte❤

Anonymkode: dd65f...4af

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fordelen her er at det er de samme som gjør dette, og at du har venner som ikke holder på slik. Jeg foreslår at du heretter kun avtaler ting med de du kan stole på! Livet er for kort til å kaste bort på feil folk!

Om de andre klager fordi du ikke inviterer / tar initiativ mer, så får de bare klage. La de invitere evt. Og pass på at du er forberedt på at de avlyser i siste liten.

Anonymkode: 48d05...bdf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så irriterende med sånne folk. Har selv kuttet ut folk pga det. Og ja, ting skjer, noen har kanskje angst, men da får man faktisk være så tøff at man sier det... Jeg vil ikke være nr 2 og nr3. Inviterer man noen så gjør man som regel litt forberedelser osv, så det er dumt å avlyse i siste sekund. Man gleder seg jo og, og ser jo frem til besøk. 

Anonymkode: f746b...53b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...