AnonymBruker Skrevet 9. november 2019 #1 Skrevet 9. november 2019 Noen få ganger opplever jeg å like noen ekstra godt. Kan ikke slutte å se på bilder osv. Men jeg vil absolutt aldri si noe om hva jeg føler. Jeg klarer bare ikke å kose meg med følelsen! Før var det sånn «tror jeg er forelsket ❤️ « men er det bare «uff!! Forelsket. Uff og stønn « hvordan slutte å forelske seg? Anonymkode: aa675...cdd
Pia Sofia Skrevet 9. november 2019 #2 Skrevet 9. november 2019 Du burde ikke slutte å forelske deg, men endre holdning! 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2019 #3 Skrevet 9. november 2019 Er du mann eller dame? Hvor gammel er du? Er du redd for å bli såret? Anonymkode: 5392f...efc
AnonymBruker Skrevet 9. november 2019 #4 Skrevet 9. november 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er du mann eller dame? Hvor gammel er du? Er du redd for å bli såret? Anonymkode: 5392f...efc dameeeee Anonymkode: aa675...cdd
AnonymBruker Skrevet 9. november 2019 #5 Skrevet 9. november 2019 Enig med TS. Synes forelskelse er slitsomt. Livet er mye bedre uten et følelsesliv som er som en berg og dalbane. Personlig unngår jeg bare folk hvis det er noe gryende, så tidlig som mulig. Det funker iallefall for meg. (Er helt i vater, og ikke relasjonsskadet). Anonymkode: 2826c...345
AnonymBruker Skrevet 9. november 2019 #6 Skrevet 9. november 2019 jeg er sjokkert. det er så utrooooooooolig deilig å kjenne på forelskelsen!! man kjenner virkelig at man lever ❤️ Det kribler i kroppen, sommerfugler i magen, kan bli litt svett, kjenner hjertet dunker, spenningen, at man gleder seg ekstra til å se vedkommende ❤️ og det at man ikke vet veien videre, hvordan blir dette, blir det oss, blir det bra, føler han det samme? flørte og nyte å nærme seg hverandre ❤️ jada, jeg er forelsket as we speak. hehe. stor sannsynlighet for at han ikke føler NOK, ikke tvil om at han føler noe, at vi er tiltrukket av hverandre, at vi vil, men så er det alt det i mellom, hverdagen, barn, hus, lån, jobb, utdanning og drit, så her er det ikke garantert en lykkelig slutt akkurat. Men alikevel, den forelskelsen er magisk ❤️ Anonymkode: 5392f...efc 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2019 #7 Skrevet 9. november 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: jeg er sjokkert. det er så utrooooooooolig deilig å kjenne på forelskelsen!! man kjenner virkelig at man lever ❤️ Det kribler i kroppen, sommerfugler i magen, kan bli litt svett, kjenner hjertet dunker, spenningen, at man gleder seg ekstra til å se vedkommende ❤️ og det at man ikke vet veien videre, hvordan blir dette, blir det oss, blir det bra, føler han det samme? flørte og nyte å nærme seg hverandre ❤️ jada, jeg er forelsket as we speak. hehe. stor sannsynlighet for at han ikke føler NOK, ikke tvil om at han føler noe, at vi er tiltrukket av hverandre, at vi vil, men så er det alt det i mellom, hverdagen, barn, hus, lån, jobb, utdanning og drit, så her er det ikke garantert en lykkelig slutt akkurat. Men alikevel, den forelskelsen er magisk ❤️ Anonymkode: 5392f...efc hvorfor er det alltid noe som skal stå i veien? slik ting som utdanning, hus, bil, lån .... hvorfor er dette sååå vktig? Anonymkode: aa675...cdd
AnonymBruker Skrevet 9. november 2019 #8 Skrevet 9. november 2019 32 minutter siden, AnonymBruker said: hvorfor er det alltid noe som skal stå i veien? slik ting som utdanning, hus, bil, lån .... hvorfor er dette sååå vktig? Anonymkode: aa675...cdd helt enig.. det er frustrerende..!! Han hadde siktet seg inn på utdannelsen før han møtte meg, det innebærer at han flytter til våren og blir boende borte i 3 år, og er ikke garantert jobb her vi bor nå nødvendigvis. Jeg har et barn i barneskolealder, og han jeg holder på med ønsker ikke å bli en sentral del i barnet mitt sitt liv for så å flytte. Bilr bare enda mer glad i han av at han tar slike hensyn. De kjenner hverandre fra før pga idrett. Jeg på min side kan tenke meg å bli bedre kjent med han, som et par, for å se om vi kan fungere sammen. Selvfølgelig uten å involvere barnet mitt. Så der står vi nå, jeg er ikke helt sikker på hva vi har blitt enig om for å være ærlig. Tror vi bare lar tiden gå og ser om følelsene naturlig bare blir så sterke at vi ikke kan overse de, eller om det koker ut i kålen.... Kan ikke akkurat tvinge han til å tørre å hoppe i det heller. frustrerende. Anonymkode: 5392f...efc 1
Gjest Familytree Skrevet 10. november 2019 #9 Skrevet 10. november 2019 9 timer siden, AnonymBruker skrev: jeg er sjokkert. det er så utrooooooooolig deilig å kjenne på forelskelsen!! man kjenner virkelig at man lever ❤️ Det kribler i kroppen, sommerfugler i magen, kan bli litt svett, kjenner hjertet dunker, spenningen, at man gleder seg ekstra til å se vedkommende ❤️ og det at man ikke vet veien videre, hvordan blir dette, blir det oss, blir det bra, føler han det samme? flørte og nyte å nærme seg hverandre ❤️ jada, jeg er forelsket as we speak. hehe. stor sannsynlighet for at han ikke føler NOK, ikke tvil om at han føler noe, at vi er tiltrukket av hverandre, at vi vil, men så er det alt det i mellom, hverdagen, barn, hus, lån, jobb, utdanning og drit, så her er det ikke garantert en lykkelig slutt akkurat. Men alikevel, den forelskelsen er magisk ❤️ Anonymkode: 5392f...efc En Ilusjon...bare en ilusjon
AnonymBruker Skrevet 10. november 2019 #10 Skrevet 10. november 2019 11 timer siden, AnonymBruker skrev: jeg er sjokkert. det er så utrooooooooolig deilig å kjenne på forelskelsen!! man kjenner virkelig at man lever ❤️ Det kribler i kroppen, sommerfugler i magen, kan bli litt svett, kjenner hjertet dunker, spenningen, at man gleder seg ekstra til å se vedkommende ❤️ og det at man ikke vet veien videre, hvordan blir dette, blir det oss, blir det bra, føler han det samme? flørte og nyte å nærme seg hverandre ❤️ jada, jeg er forelsket as we speak. hehe. stor sannsynlighet for at han ikke føler NOK, ikke tvil om at han føler noe, at vi er tiltrukket av hverandre, at vi vil, men så er det alt det i mellom, hverdagen, barn, hus, lån, jobb, utdanning og drit, så her er det ikke garantert en lykkelig slutt akkurat. Men alikevel, den forelskelsen er magisk ❤️ Anonymkode: 5392f...efc Samme her.🙂 Anonymkode: eafb5...7d0 1
AnonymBruker Skrevet 10. november 2019 #11 Skrevet 10. november 2019 2 hours ago, Familytree said: En Ilusjon...bare en ilusjon Ja, det er kroppens eget dop ❤️😄 Av og til er det jackpot, og man får lov til å dele hverdagen med sin beste venn og elsker ❤️ Anonymkode: 5392f...efc 2
Gjest Familytree Skrevet 10. november 2019 #12 Skrevet 10. november 2019 50 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, det er kroppens eget dop ❤️😄 Av og til er det jackpot, og man får lov til å dele hverdagen med sin beste venn og elsker ❤️ Anonymkode: 5392f...efc Jeg hater din positivisme over dette. Jeg har ikke en beste venn. Jeg liker ikke dopen. Du lever i en Disney-film nå, og når dette blir en film av Darío Argento, vil du huske meg, det vil være sent, du vil tenke hva du skal gjøre for å drukne sorgene dine, og det vil ikke være noen trøst i noe hjørne av verden. Lykke til😊❤
Gjest Familytree Skrevet 10. november 2019 #13 Skrevet 10. november 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Samme her.🙂 Anonymkode: eafb5...7d0 Lykke til med det, og jeg håper dette varer 150 år😊👍
AnonymBruker Skrevet 10. november 2019 #14 Skrevet 10. november 2019 48 minutter siden, Familytree said: Jeg hater din positivisme over dette. Jeg har ikke en beste venn. Jeg liker ikke dopen. Du lever i en Disney-film nå, og når dette blir en film av Darío Argento, vil du huske meg, det vil være sent, du vil tenke hva du skal gjøre for å drukne sorgene dine, og det vil ikke være noen trøst i noe hjørne av verden. Lykke til😊❤ I know, du har helt rett. Jeg mistet samboeren og forloveden min da jeg var 22 år, han døde av kreft. Sorgen lever jeg med hver dag. Det tok mange mange år før jeg klarte å føle forelskelse igjen, var faktisk redd jeg hadde mistet den evnen. I fjor, 30 august slo lynet ned. Jeg har kjempet imot, fordi det er så usannsynlig at jeg skal få han, at jeg ville beskytte meg selv. Men har måttet innrømme for meg selv, de rundt meg, og til han, at jeg rett og slett er forelsket. Jeg vil enkelt og greit bare være nær han. Så enkelt er det. innholdet, tidsaspektet, hvordan, hvorfor, hvor, jeg vet ikke. Bare at kroppen og hjertet og hjernen min forteller meg at jeg vil være med han. Jeg slår et slag for kjærligheten ❤️ Anonymkode: 5392f...efc 2
Pia Sofia Skrevet 10. november 2019 #15 Skrevet 10. november 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: I know, du har helt rett. Jeg mistet samboeren og forloveden min da jeg var 22 år, han døde av kreft. Sorgen lever jeg med hver dag. Det tok mange mange år før jeg klarte å føle forelskelse igjen, var faktisk redd jeg hadde mistet den evnen. I fjor, 30 august slo lynet ned. Jeg har kjempet imot, fordi det er så usannsynlig at jeg skal få han, at jeg ville beskytte meg selv. Men har måttet innrømme for meg selv, de rundt meg, og til han, at jeg rett og slett er forelsket. Jeg vil enkelt og greit bare være nær han. Så enkelt er det. innholdet, tidsaspektet, hvordan, hvorfor, hvor, jeg vet ikke. Bare at kroppen og hjertet og hjernen min forteller meg at jeg vil være med han. Jeg slår et slag for kjærligheten ❤️ Anonymkode: 5392f...efc Og jeg elsker din positivisme! Jeg tar heller hundre sorger og skuffelser enn å ikke la meg selv oppleve å være sårbar og forelsket! Og jeg er IKKE forelsket as we speak og jeg kommer til å holde avstand hvis jeg kjenner at jeg blir det. Men kun fordi jeg er nyskilt etter 20 år. Jeg gleder meg til jeg blir forelsket, selv om jeg ikke vil det NÅ. Håper virkelig jeg har evnen fortsatt! Hvorfor skal man holde seg unna oppturene?? Nedturene er verdt det! 😄 2
AnonymBruker Skrevet 10. november 2019 #16 Skrevet 10. november 2019 8 timer siden, Familytree skrev: Jeg hater din positivisme over dette. Jeg har ikke en beste venn. Jeg liker ikke dopen. Du lever i en Disney-film nå, og når dette blir en film av Darío Argento, vil du huske meg, det vil være sent, du vil tenke hva du skal gjøre for å drukne sorgene dine, og det vil ikke være noen trøst i noe hjørne av verden. Lykke til😊❤ Ja negative mennesker er alltid mest vrange på at de har rett. Derfor blir jeg negativ så fort jeg forelsker meg. Det er ingen vits å ta imot gleden, for den er nok bare kort Anonymkode: aa675...cdd
AnonymBruker Skrevet 10. november 2019 #17 Skrevet 10. november 2019 7 timer siden, Familytree skrev: Lykke til med det, og jeg håper dette varer 150 år😊👍 Takk!☺️ Anonymkode: eafb5...7d0
Gjest Familytree Skrevet 10. november 2019 #18 Skrevet 10. november 2019 8 timer siden, AnonymBruker skrev: I know, du har helt rett. Jeg mistet samboeren og forloveden min da jeg var 22 år, han døde av kreft. Sorgen lever jeg med hver dag. Det tok mange mange år før jeg klarte å føle forelskelse igjen, var faktisk redd jeg hadde mistet den evnen. I fjor, 30 august slo lynet ned. Jeg har kjempet imot, fordi det er så usannsynlig at jeg skal få han, at jeg ville beskytte meg selv. Men har måttet innrømme for meg selv, de rundt meg, og til han, at jeg rett og slett er forelsket. Jeg vil enkelt og greit bare være nær han. Så enkelt er det. innholdet, tidsaspektet, hvordan, hvorfor, hvor, jeg vet ikke. Bare at kroppen og hjertet og hjernen min forteller meg at jeg vil være med han. Jeg slår et slag for kjærligheten ❤️ Anonymkode: 5392f...efc I am sorry for your lost. Livet overrasker oss. Du fant en person og kjærligheten ble hentet fra deg, du gjorde ikke feil eller skadet dette personen. Du gikk gjennom en lang duell med tanken på at du ikke kunne elske. Kjærlighet er noe som skjer når du tør å gjøre det. Dette handler om deg, jeg hater ikke at du kan elske og uttrykke kjærligheten med ny partneren din, og jeg forakter heller ikke at du har det bra i din alder og at du har funnet noen som elsker deg på samme måte. Jeg tror ikke du ikke fortjener dette, til tross for at du kjenner historien din eller ikke, vil jeg aldri si at du ikke gjorde noe for å fortjene et lykkelig liv. Lykke til, og jeg ønsker deg vakkert dager😊❤ 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ja negative mennesker er alltid mest vrange på at de har rett. Derfor blir jeg negativ så fort jeg forelsker meg. Det er ingen vits å ta imot gleden, for den er nok bare kort Anonymkode: aa675...cdd Nei, jeg vet at jeg har ikke rett. Livet er kort, kjærligheten er en del av livet som vi liker ledsaget, men ingen forsikrer oss om at det er evig. Derfor kos deg hvis du er forelsket.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå