Gjest fortvilet Skrevet 25. mai 2005 #1 Skrevet 25. mai 2005 Er det bare meg eller er det flere som syns at det mørke partiet rundt selve brystvorta si er for stort? dette har blitt et kjempeproblem for meg, tør ikke kle av meg foran noen .Er fornøyd med størrelse på puppene å alt, men syns bare det mørke partiet er så himla stort i forhold til brystene. Vurderer en brystvortereduksjon, er det noen som har foretatt en slik operasjon her så er jeg veldig interesert i å vite om det, eller om du er i samme situasjon som meg:(
Gjest gjest 0 Skrevet 26. mai 2005 #2 Skrevet 26. mai 2005 Jeg synes det er for stort når de ikke er stive, men ellers er jeg vel fornøyd... Jeg hadde ikke tatt en slik operasjon så lenge du er fornøyd ellers! Du kan risikere å miste all følelsen i brystvortene, og de vil du vel ikke? Pam
Gjest gjest1 Skrevet 26. mai 2005 #3 Skrevet 26. mai 2005 Fram med målebåndet igjen! Mitt er 3-3,5 cm i diameter, og synes det er kanskje pittelitt for mye når ikke de er stive ja. Men er ikke noe jeg tenker over så mye, eneste ganga jeg har tenkt over det var da jeg så ei som hadde like store brystvorter som jeg har pupper. Ikke at jeg har så store men hjelpemeg!
Bellybutton Skrevet 26. mai 2005 #4 Skrevet 26. mai 2005 har tatt brystreduksjon....og da forminsket de vorten betraktelig også. Den passer bra til resten nå. Har så godt som ingen følelse i den ene,mens den andre nesten er hypersensitiv. De "stivner" uavhengig av hverandre,og det er ikke alltid like fint.... Arrene rundt er ikke så pene heller,men det kan ha en annen grunn,nemlig at jeg har hypertrofisk arrdannelse.(lager stygge arr,som klør og blir oppblåste) Tror ikke jeg ville tatt en slik operasjon,dersom det kun var utseende på brystvorten som plaget meg. Jeg hadde store tunge bryst som plaget meg i nakke og skuldre,og derfor var det en lettelse å fjerne 1,3kg....
Gjest fortvilet Skrevet 26. mai 2005 #5 Skrevet 26. mai 2005 har tatt brystreduksjon....og da forminsket de vorten betraktelig også. Den passer bra til resten nå. Har så godt som ingen følelse i den ene,mens den andre nesten er hypersensitiv. De "stivner" uavhengig av hverandre,og det er ikke alltid like fint.... Arrene rundt er ikke så pene heller,men det kan ha en annen grunn,nemlig at jeg har hypertrofisk arrdannelse.(lager stygge arr,som klør og blir oppblåste) Tror ikke jeg ville tatt en slik operasjon,dersom det kun var utseende på brystvorten som plaget meg. Jeg hadde store tunge bryst som plaget meg i nakke og skuldre,og derfor var det en lettelse å fjerne 1,3kg.... plager meg mildt sagt ganske mye, har latt være å få meg type på grunn av dette faktisk...syns det er så utrolig stygt. ser du arrene veldig godt?
Gjest gjest 0 Skrevet 26. mai 2005 #6 Skrevet 26. mai 2005 Hvis du klarer å se på det fine med dem istedet for bare det negative kan det hende det plager deg mindre! Jeg har hatet mine fordi de henger lenge til en lege nektet å operere de fordi de var mer enn fine nok, og da skjønte jeg at det hovedsaklig var jeg som hang meg opp i problemet. Ja de henger litt enda, og jeg synes ikke de er veldig fine nå heller, men da jeg så at kjæresten min sammenlignet mine pupper med noen som jeg synes var fine skjønte jeg at jeg ikke trengte å bekymre meg så mye. Mål hvor bredt det mørke feltet er så kan vi sammenligne hvis det kan hjelpe! Pam
Pimbila Skrevet 27. mai 2005 #7 Skrevet 27. mai 2005 Jeg hadde det slik før jeg fikk barn, men det endret seg etter første barn. Så nå er jeg mer fornøyd selv om de er slappere enn før
Gjest fortvilet Skrevet 27. mai 2005 #8 Skrevet 27. mai 2005 Hvis du klarer å se på det fine med dem istedet for bare det negative kan det hende det plager deg mindre! Jeg har hatet mine fordi de henger lenge til en lege nektet å operere de fordi de var mer enn fine nok, og da skjønte jeg at det hovedsaklig var jeg som hang meg opp i problemet. Ja de henger litt enda, og jeg synes ikke de er veldig fine nå heller, men da jeg så at kjæresten min sammenlignet mine pupper med noen som jeg synes var fine skjønte jeg at jeg ikke trengte å bekymre meg så mye. Mål hvor bredt det mørke feltet er så kan vi sammenligne hvis det kan hjelpe! de er ca 5cm brede, men den ene er faktisk hele 7cm i lengde :oops: syns det er alt for mye for mine pupper er ikke så store, så det blir så snålt i forhold til størrelsen på puppene. At de med veldig store pupper har ofte store brystvorter sier sei jo selv, jeg bruker 80c i bh str og syns iallefall at brystvortene er allt for store :-( Pam
Pimbila Skrevet 27. mai 2005 #9 Skrevet 27. mai 2005 de er ca 5cm brede, men den ene er faktisk hele 7cm i lengde :oops: syns det er alt for mye for mine pupper er ikke så store, så det blir så snålt i forhold til størrelsen på puppene. At de med veldig store pupper har ofte store brystvorter sier sei jo selv, jeg bruker 80c i bh str og syns iallefall at brystvortene er allt for store :- Jeg har 4-5cm og jeg er 80b
Gjest gjest 0 Skrevet 27. mai 2005 #10 Skrevet 27. mai 2005 Det er jo ikke ille da! Mine er mellom 6-7 cm i "slapp" tilstand. Jeg bruker 80D og har litt større pupper enn deg og da vil nok det mørke feltet virke nesten likestort. Jeg synes ikke mitt felt er for stort iallefall! (når du siterer må du skrive etter det siste tegnet som kommer opp, for nå ser det ut som om jeg har skrevet det du skrev, og det er litt forvirrende ) Pam
Gjest fortvilet Skrevet 27. mai 2005 #11 Skrevet 27. mai 2005 Det er jo ikke ille da! Mine er mellom 6-7 cm i "slapp" tilstand. Jeg bruker 80D og har litt større pupper enn deg og da vil nok det mørke feltet virke nesten likestort. Jeg synes ikke mitt felt er for stort iallefall! (når du siterer må du skrive etter det siste tegnet som kommer opp, for nå ser det ut som om jeg har skrevet det du skrev, og det er litt forvirrende ) Pam hehe ja jeg merket meg d:)...vurderer iallefall å operere, koster ikke mere enn 8000kr å det er ikke så ille vist det kan få meg til å føle meg tusen ganger bedre, har sett på forskjellige bilder å arret blir faktisk nesten usynlig etter ett år:)Det er vist et veldig enkelt inngrep også.
Heidipia:) Skrevet 27. mai 2005 #12 Skrevet 27. mai 2005 Tro det eller ei men mange syns de har for små brystvorter også, det er heller ikke så fint:)
*nora* Skrevet 27. mai 2005 #13 Skrevet 27. mai 2005 Måtte frem med målebåndet jeg også, og mine er ca 4,5 cm i diameter. Bh str 85 b. Har alltid vært fornøyd med både farge og størrelsen på det mørke partiet, men aldri tenkt over hva målene er...
Gjest Gjest_eva_* Skrevet 12. november 2009 #14 Skrevet 12. november 2009 Er det bare meg eller er det flere som syns at det mørke partiet rundt selve brystvorta si er for stort? dette har blitt et kjempeproblem for meg, tør ikke kle av meg foran noen .Er fornøyd med størrelse på puppene å alt, men syns bare det mørke partiet er så himla stort i forhold til brystene. Vurderer en brystvortereduksjon, er det noen som har foretatt en slik operasjon her så er jeg veldig interesert i å vite om det, eller om du er i samme situasjon som meg:( hei. jeg har også det samme problem som deg.mine er stooore og de blir nesten aldrig stive,og det ser stygt ut.jeg har ca 7 cm på begge brystvorter.og ja,jeg skal ta operasjon denne lørdag!!!! jeg er bare litt redd for jeg vet ikke om arrene blir veldig styge og synlige etter operasjon... men ellers er jeg glad at jeg skal endelig ta operasjon.det koster 10000 NOK for meg,er litt dyrt. men jeg hååååper at jeg blir fornøyd
Gjest Gjest_eva_* Skrevet 12. november 2009 #15 Skrevet 12. november 2009 hei. jeg har også det samme problem som deg.mine er stooore og de blir nesten aldrig stive,og det ser stygt ut.jeg har ca 7 cm på begge brystvorter.og ja,jeg skal ta operasjon denne lørdag!!!! jeg er bare litt redd for jeg vet ikke om arrene blir veldig styge og synlige etter operasjon... men ellers er jeg glad at jeg skal endelig ta operasjon.det koster 10000 NOK for meg,er litt dyrt. men jeg hååååper at jeg blir fornøyd har glemt å si at jeg bruker 75-80 c bh størrelse.og brystvortene ser for store ut i forhold til selve bryster
Gjest snart-fornøyd Skrevet 29. mai 2010 #16 Skrevet 29. mai 2010 Er det bare meg eller er det flere som syns at det mørke partiet rundt selve brystvorta si er for stort? dette har blitt et kjempeproblem for meg, tør ikke kle av meg foran noen .Er fornøyd med størrelse på puppene å alt, men syns bare det mørke partiet er så himla stort i forhold til brystene. Vurderer en brystvortereduksjon, er det noen som har foretatt en slik operasjon her så er jeg veldig interesert i å vite om det, eller om du er i samme situasjon som meg:( Hei! Mine er 10 cm i diameter, har hatt samme tanker som deg, har aldri turd å vise fram brystene mine til noen, da jeg var mindre så jeg for meg et liv uten kjæreste, kunne aldri tro at noen ville like meg sånn som jeg så ut. Jeg har nå en kjæreste som ikke kunne brydd seg mindre, jeg har brugt unødvendig mye tid på å engste meg for brystene mine Jeg viser de framdeles ikke fram for noen andre enn kjæresten, men jeg har værtfall klart å finne min store kjærlighet på tross av store brystvorter:p Jeg vurderte også operasjon i flere år.. Jeg gruer meg forresten lit til jeg får brn og må amme, da må jeg nok amme i sjul:s Jeg bruker 90DD.
Gjest AnonymBruker Skrevet 29. mai 2010 #17 Skrevet 29. mai 2010 Jeg tror dere er splitter pine gale hele gjengen, jenter! HVA er området for stort for??? Er følelsen i brystene ok? Kan de brukes til å amme med? Hva er det dere syter og klager over hele tiden. Alt er jo tilsynelatende galt med deres helt vanlige, fabelaktige, damekropper jo! Jeg er trist på deres vegne. Hva slags liv har dere, og hva lærer dere videre til deres døtre når den tid kommer? At Normal kvinnekropp er stygt og må omformes med en eneste gang den begynner å vokse og vise hårvekst, samt må løftes og innsnurpes og sys inn og rett og slett ødelegges i kampen for å bli perfekt? At ingen vil ha dere hvis dere ikke omformes i en bestemt støpeskje?
Gjest lene Skrevet 8. juli 2010 #18 Skrevet 8. juli 2010 mine er 9cm i diameter, og jeg bruker 75b. Slå den! Heldigvis skal jeg operere om under 4 uker. Legge inn 350g og forminske areolaene:) gleder meg!
Gjest AnonymBruker Skrevet 8. juli 2010 #19 Skrevet 8. juli 2010 Jeg tror dere er splitter pine gale hele gjengen, jenter! HVA er området for stort for??? Er følelsen i brystene ok? Kan de brukes til å amme med? Hva er det dere syter og klager over hele tiden. Alt er jo tilsynelatende galt med deres helt vanlige, fabelaktige, damekropper jo! Jeg er trist på deres vegne. Hva slags liv har dere, og hva lærer dere videre til deres døtre når den tid kommer? At Normal kvinnekropp er stygt og må omformes med en eneste gang den begynner å vokse og vise hårvekst, samt må løftes og innsnurpes og sys inn og rett og slett ødelegges i kampen for å bli perfekt? At ingen vil ha dere hvis dere ikke omformes i en bestemt støpeskje? Skriver under på denne!
semegvokse Skrevet 10. august 2010 #20 Skrevet 10. august 2010 hei. jeg har også det samme problem som deg.mine er stooore og de blir nesten aldrig stive,og det ser stygt ut.jeg har ca 7 cm på begge brystvorter.og ja,jeg skal ta operasjon denne lørdag!!!! jeg er bare litt redd for jeg vet ikke om arrene blir veldig styge og synlige etter operasjon... men ellers er jeg glad at jeg skal endelig ta operasjon.det koster 10000 NOK for meg,er litt dyrt. men jeg hååååper at jeg blir fornøyd Hei! Så spennende å høre om andre som tenker på det samme og som har bestemt seg for å gjøre noe. Kunne du fortelle litt om hvordan det gikk? Er du fornøyd med resultatet? De sier arrene varierer veldig, og at det er mye man kan gjøre selv for å få de fine
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå