Gå til innhold

Jeg er helt hemmet!!! :(

Fremhevede innlegg

Skrevet

Aldri klarer jeg å ta en avgjørelse. Ikke nå lenger. Alle steder begynner jeg å gruble, og altid ender jeg opp med dårlig samvittighet når jeg har kjøpt noe. 

På butikken:
Går på butikken fordi jeg skal ha "det". Jeg finner "det", men så får jeg øye på andre ting som er billigere. Jeg bruker kanskje 15 min å velge mellom , veier for og imot. Hva er sunnest, mest for pengene, best kvalitet, er dyrere mat nødvendigvis bedre? Støtter jeg en stygg bransje? 

Hvilket kort skal jeg bruke? 

Når jeg skal kjøpe reise.
Finner dato, men vent...den datoen var jo billigere! Men da må jeg sjekke hotellene også...Nei! Hotellet var dyrere de nettene. Kanskje hvis jeg heller ser på en annen app? Der var det billigere. Billigste fly eller videre tog eller hvasomhelst går litt før ettermiddag. Det betyr at jeg kan rekke å dra hjemmefra med en skikkelig tidlig buss og så ta tog videre. Denne reisen er mer ubehagelig enn den jeg først tenker på, men den første og mest behagelige er dyrere. Jeg har avtalt å overnatte en natt hos en venn som bor i byen slik at jeg kan sove litt ekstra neste dag. Men føler likevel at jeg er slem om jeg avlyser og sier jeg fant en annen metode 😕 Men det er så mye billigere. 

Anonymkode: a5bd8...dd0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...