Gå til innhold

Oppbevare ting under seng


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Flere senger kommer jo med skuffer under. Hva tenker du om å oppbevare ting under sengen/madrassen? Med tanke på alt som lever i en seng og madrass? 

Anonymkode: 3a585...a0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi lagrer ubrettete klær korte de timene fra tørketrommelen til klesskapet når det er aktuelt. Ikke alltid vi har tid til å brette med en gang før vi trenger tørketrommelen. 

Ellers ser jeg ingen problemer med å oppbevare ting under senga, man trekker jo ut skuffene og støvsuger når man støvsuger resten av rommet og skifter sengetøy. 

Oppbevarer også en liten eske med småting som Mobillader, boka jeg leser før jeg legger meg og eventuelt forskjølelsesting når det er aktuelt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har plastesker med lokk, to store i hver skuff. 

Anonymkode: 8a8ab...abf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Flere senger kommer jo med skuffer under. Hva tenker du om å oppbevare ting under sengen/madrassen? Med tanke på alt som lever i en seng og madrass? 

Anonymkode: 3a585...a0f

Hvis du tør å sove oppi sengen din, så tror jeg trygt du kan ta sjansen på å oppbevare noen eiendeler under sengen....

Anonymkode: 7a7a3...da3

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har esker fra ikea i tekstil, som er helt lukket, glidelås for å åpne. Fire stykker passer perfekt under sengen. Oppbevarer ting der som jeg ikke bruker så ofte. Er ikke skeptisk til det i det hele tatt, hvorfor skulle jeg være det?  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor er sengene med innebygd lagring ansett som dårlig feng shui? Enkelt sagt, energien trenger å sirkulere rundt kroppen din når du sover, noe som ikke er mulig hvis plassen under sengen er blokkert og / eller full.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har plastbokser under sengen, lagrer ulike småtterier som jeg ellers ikke finner naturlig plass til i leiligheten. 
En boks med diverse kabler og ledninger. Verktøyskrin. en boks med ting til håndarbeid. En boks med ekstra katteleker. 
Og en boks med enslige sokker! 

Anonymkode: b409f...ad9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker det ikke, med tanke på alt støvet som samler seg. Jeg synes det er pes å måtte dra ut skuffer for å støvsuge. Vi har robotstøvsuger, så da er det jo ekstra irriterende - måtte gjøre manuelt arbeid som om det var 1998 liksom. 

Anonymkode: 5968f...f11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har satt hjul på gamle kommodeskuffer som jeg har under sengene på barnerommet.  Der lagres barnebøker, tegnesaker, dukkeklær o.l.  Har malt hver skuff i ulik farge slik at ungene skal vite hvor de finner hva.  

Jeg støvsuger og vasker rommet som normalt.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...