Skytten10 Skrevet 8. november 2019 #1 Skrevet 8. november 2019 Jeg er kvinne som nå snart bikker 30 år. Jeg eier egen leilighet, har gode venner og familie rundt meg og fast jobb. Kan ikke klage på livet generelt, men har i mange år savnet noen å dele livet med. Jeg kan se et skille i vennegjengen med de som slår seg til ro med mann og barn og de som er i samme situasjon som meg på den evige leting etter noen å dele livet med. Jeg har aldri vært i forhold før og ikke mye erfaring på det området generelt når det kommer til menn. Ikke det at det ikke har vært interesse fra menns side, men jeg har i mange år slitt med dårlig selvtilitt og har istedet for å satse trukket meg vekk med tanker om at på et tidspunkt vil jeg bli "avslørt" med at jeg ikke er så pen, har så fin kropp og personlighet - ja jeg dømmer meg selv hele tiden med at hvis jeg bare ble litt slankere etc så "blir det bedre". Jeg vet dette sitter i hodet, men er lettere sagt enn gjort å skulle endre tankemønster. Er det andre som sliter med det samme som kan komme med råd? Hva om jeg ikke møter noen og ender opp alene - er det verdt å leve som et liv? Takk for alle råd og tanker rundt dette 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2019 #2 Skrevet 8. november 2019 Du er rett og slett nødt til å få erfaring med å være i forhold. Da får det heller stå til at alt ikke er perfekt. Du trenger kanskje noen års erfaring før du bør begynne å tenke på å stifte familie Anonymkode: 5b8bc...7fe
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå