Gå til innhold

Tenning av å spise

Fremhevede innlegg

Skrevet
1 minutt siden, Sirkelen skrev:

Det virker slik ja. Det er ofte ulike påvirkninger gjennom livet som preger seksualiteten.

Det er riktig, og det er jo ikke sikkert man er klar over det når det inntreffer heller. Da er det mer forståelig om man ser et bilde eller en scene man blir skikkelig opphisset av, og ikke rare mysteriet om hvorfor man tenner på det i ettertid. 

Videoannonse
Annonse
Gjest Sirkelen
Skrevet
Akkurat nå, SardintrollReturns skrev:

Det er riktig, og det er jo ikke sikkert man er klar over det når det inntreffer heller. Da er det mer forståelig om man ser et bilde eller en scene man blir skikkelig opphisset av, og ikke rare mysteriet om hvorfor man tenner på det i ettertid. 

Du har rett i det. Så det å nøste opp i slike ting blir ikke lett. Ofte starter fetisjer i barndommen, mens andre oppstår i ungdomstiden og tilogmed senere.

Skrevet
15 minutter siden, Sirkelen skrev:

Du har rett i det. Så det å nøste opp i slike ting blir ikke lett. Ofte starter fetisjer i barndommen, mens andre oppstår i ungdomstiden og tilogmed senere.

Ja er nok mest vanlig at det skjer i barndommen eller ungdommen, men det er nok sant at det kan trigges i voksen alder også, ingen fasit der. 

Gjest Sirkelen
Skrevet
1 minutt siden, SardintrollReturns skrev:

Ja er nok mest vanlig at det skjer i barndommen eller ungdommen, men det er nok sant at det kan trigges i voksen alder også, ingen fasit der. 

Absolutt, det har du rett i. Min egen erfaring er i alle fall at det starter veldig tidlig, for så å komme til overflaren mye senere.

Skrevet
17 minutter siden, Sirkelen skrev:

Absolutt, det har du rett i. Min egen erfaring er i alle fall at det starter veldig tidlig, for så å komme til overflaren mye senere.

Skjønner, det har bare ligget der en stund, og så har det dukket opp igjen?

Gjest Sirkelen
Skrevet
22 minutter siden, SardintrollReturns skrev:

Skjønner, det har bare ligget der en stund, og så har det dukket opp igjen?

Det gjelder når jeg var rundt 18-19 år, ikke nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...