AnonymBruker Skrevet 8. november 2019 #1 Skrevet 8. november 2019 Er det noen som kunne gitt meg en liten oppsummering av denne artikkelen? Hadde jeg satt veldig pris på ❤️ https://www.dagbladet.no/tema/professor-metoden-som-stopper-periodontitt/71744399 Anonymkode: 6eac7...a9c
AnonymBruker Skrevet 8. november 2019 #2 Skrevet 8. november 2019 Denne er jeg også interessert i. Håper noen vil hjelpe 🙂 Anonymkode: 2732a...c44
AnonymBruker Skrevet 8. november 2019 #3 Skrevet 8. november 2019 Har dere periodontitt? Prøv Ester C, ikke askorbinsyre altså, den er ikke noe bra for kroppen. Alle tester som blir gjort blir gjort med askorbinsyre, derfor holdes de gode resultatene av C-vitamin i alternativfeltet. Askorbinsyre er syre, mens Ester C og liposomal C er syrenøytral og man kan ta høye doser med det. Anonymkode: 69a03...a11
AnonymBruker Skrevet 8. november 2019 #5 Skrevet 8. november 2019 Puss tennene, bruk tanntråd og mellomromsbørste. Revolusjonerende. Not, Anonymkode: e5ba1...b76 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2019 #6 Skrevet 8. november 2019 Er ikke så mye mer som skal til, enn å ta en ordentlig runde hos tannlegen, være nøye med tannpuss som nevnt over, og gå til tannlegen så ofte som tannlegen din sier at du bør gjøre det. Anonymkode: 185c8...fdd
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå