AnonymBruker Skrevet 7. november 2019 #1 Skrevet 7. november 2019 Hei! Jeg bruker tape in hair extensions (55cm, lengde som rekker nesten til midjen på meg) Mitt eget hår går til over brystet og er tynt nordisk hår. Jeg har ikke fått seriøs kjæreste etter jeg begynte med det for 1.5 år siden, men har datet flere over lengre tid og vært i et kort forhold. Tror ingen skjønte jeg hadde extensions. Problemet er bare at jeg ikke tør å fortelle de eller vise de mitt ekte hår😞 For da er jeg ikke så fin likevel... Må sikkert bruke extensions for alltid, selv om langvarige kjærester/ektemann selvfølgelig sikkert får greie på det... Hva hadde dere menn tenkt? Anonymkode: 72fc4...e41
AnonymBruker Skrevet 7. november 2019 #2 Skrevet 7. november 2019 Elsket deg uansett, ta ut extension du Anonymkode: 69ad4...3c3 6
AnonymBruker Skrevet 7. november 2019 #3 Skrevet 7. november 2019 extensions, både på vipper og i hår, er det ekleste jeg vet. Og alle kompisene mine er enige. M 25 Anonymkode: 69ed3...2f9 4
AnonymBruker Skrevet 7. november 2019 #4 Skrevet 7. november 2019 De du har datet må vel ha kjent festene i hodebunnen? Anonymkode: 13e61...620
AnonymBruker Skrevet 7. november 2019 #5 Skrevet 7. november 2019 Extensions, vipper, negler etc er bare attraktivt hos menn i visse miljøer - om du vil ha en helt ordinær, god mann, så er sjansen stor for at han blir avskrekket av dette. De som bruker dette skjønner virkelig ikke hvor skittent/uhygienisk og unødig dette ser ut. Min mor satt på falske vipper i sommer, og det ser bare så fælt ut. Når jeg ser yngre jenter med dette, så ser det ut som de skal på karneval. Det høres liksom ikke hjemme, en kan liksågodt bare gå med en avis på hodet, begg deler bare forvirrer meg. Hair extensions er synlig uansett hvor mye reklamen sier "helt naturlig". Anonymkode: c65c6...cfa 6
AnonymBruker Skrevet 7. november 2019 #6 Skrevet 7. november 2019 Jeg synes du skal gjøre slik du ønsker selv, og det du føler deg vel med. Det er ikke noen andre som skal diktere hva du går med, og jeg tror en mann som liker deg ikke vil bry seg noe om dette. Det finnes mennesker som må bruke slike hjelpemidler fordi de har veldig tynt hår, og det må være opp til den enkelte. Hvorfor det skal være så flaut, skjønner ikke jeg. Når dette er sagt, synes jeg at de som ser helt "normale" ut uten slike hjelpemidler ikke trenger å bruke dem. Det naturlige er det fineste. Anonymkode: 2261c...f16 2
AnonymBruker Skrevet 8. november 2019 #7 Skrevet 8. november 2019 Jeg har vippeextensions fordi jeg syns jeg ser finest ut med, bryr meg ikke hva andre syns om det. Er ærlig om det til de jeg dater, tenker det er mer flaut om man later som/prøver å skjule det og blir oppdaget. Hadde bilde både med og uten når jeg hadde tinder Anonymkode: a9fb1...0a1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2019 #8 Skrevet 8. november 2019 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Extensions, vipper, negler etc er bare attraktivt hos menn i visse miljøer - om du vil ha en helt ordinær, god mann, så er sjansen stor for at han blir avskrekket av dette. De som bruker dette skjønner virkelig ikke hvor skittent/uhygienisk og unødig dette ser ut. Min mor satt på falske vipper i sommer, og det ser bare så fælt ut. Når jeg ser yngre jenter med dette, så ser det ut som de skal på karneval. Det høres liksom ikke hjemme, en kan liksågodt bare gå med en avis på hodet, begg deler bare forvirrer meg. Hair extensions er synlig uansett hvor mye reklamen sier "helt naturlig". Anonymkode: c65c6...cfa Herregud for noe svada. Har selv hair extensions og tiltrekker meg menn fra alle mulige miljøer. Hyggelige, oppegående menn. Anonymkode: 1debc...373 1
Jr.Garcon Skrevet 8. november 2019 #9 Skrevet 8. november 2019 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei! Jeg bruker tape in hair extensions (55cm, lengde som rekker nesten til midjen på meg) Mitt eget hår går til over brystet og er tynt nordisk hår. Jeg har ikke fått seriøs kjæreste etter jeg begynte med det for 1.5 år siden, men har datet flere over lengre tid og vært i et kort forhold. Tror ingen skjønte jeg hadde extensions. Problemet er bare at jeg ikke tør å fortelle de eller vise de mitt ekte hår😞 For da er jeg ikke så fin likevel... Må sikkert bruke extensions for alltid, selv om langvarige kjærester/ektemann selvfølgelig sikkert får greie på det... Hva hadde dere menn tenkt? Anonymkode: 72fc4...e41 Ser man ikke at du har extensions? Syns det alltid har syns så godt 🤔 spesielt når du har så langt? Uansett, foretrekker naturlig hår og du er helt sikkert en akkurat like fin dame/jente (kansje finere) med ditt ekte hår 😊 Det er nok bare et problem du føler på selv. 2
AnonymBruker Skrevet 9. november 2019 #10 Skrevet 9. november 2019 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Herregud for noe svada. Har selv hair extensions og tiltrekker meg menn fra alle mulige miljøer. Hyggelige, oppegående menn. Anonymkode: 1debc...373 Tiltrekke seg er en ting, men når en kommer nært og virkelig legger merke til det så er det jo tydelig at du har extensions. Med det sagt så er det tåpelig å avvise noen pga det lille faktum at en dame bruker extensions. Dessverre medfølger det kanskje en usikkerhet (som jo er grunnen til at en bruker extensions) som er uattraktiv i tillegg. Jeg kan bare filosofere, og er ikke en datamaskin med sosiale fakta. Anonymkode: c65c6...cfa 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå