Gå til innhold

Virus på iPhone? Hva skjer?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har fått en melding fra et utenlandsk nummer. Sist uke, men så den ikke før nå, da den tydeligvis er åpnet av seg selv. Skummelt. Der står det «keep this» og noen tall! Noen som vet hva dette kan være? Den dagen var det et nr fra Storbritannia som hadde prøvd å ringt meg. 

Jeg har og fått mange Mail om at de har passordet mitt ( det var rett passord) og at jeg må betale den personen visst ikke så deler de informasjon om meg osv. Regner med dette bare er tull?? 
Får litt panikk nå.. 

Anonymkode: 48455...2fb

Videoannonse
Annonse
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har fått en melding fra et utenlandsk nummer. Sist uke, men så den ikke før nå, da den tydeligvis er åpnet av seg selv. Skummelt. Der står det «keep this» og noen tall! Noen som vet hva dette kan være? Den dagen var det et nr fra Storbritannia som hadde prøvd å ringt meg. 

Jeg har og fått mange Mail om at de har passordet mitt ( det var rett passord) og at jeg må betale den personen visst ikke så deler de informasjon om meg osv. Regner med dette bare er tull?? 
Får litt panikk nå.. 

Ta en telefon til politietmpå ordinært nummer og på dagtid, så får du veiledning i hva du kan gjøre. 

Anonymkode: f2a1c...41a

Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ta en telefon til politietmpå ordinært nummer og på dagtid, så får du veiledning i hva du kan gjøre. 

Anonymkode: f2a1c...41a

Hva er ordinært nr da?

kan jeg ringe til dei for dette liksom? Redd for å «plage» dei. 

hjelp.. nå ble jeg skikkelig redd 😛 

Skrevet

Fant nr nå:) 

Skrevet

Andre som har fått noe lignende? Finnes det virus program til iPhone ? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...