Gå til innhold

Vanskelig med ny omgangskrets...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg er ei jente på 28 år, og sammen med ei annen jente. Ingen av oss er herfra (byen vår) men bodd her i noen år nå. Jeg har vært litt inn og ut av skole, ikke klart å opparbeide meg noe "vennekrets" om en kan si det, men har et par nære venner likevel.

Hun jeg er sammen med er veldig utadvendt og sosial, noe jeg også egentlig er med "mine" som bor over 100 mil unna meg. Tingen er at jeg føler ikke jeg klarer å være meg selv 100% med hennes venner, og lurer på hvorfor det kan være sånn? Jeg er ganske ærlig, humoristisk og glad når det gjelder de jeg kjenner godt, men føler jeg må ta på meg en maske ovenfor disse "nye" vennene til kjæresten. 

1. Hva tenker dere? Er jeg muligens bare redd for å ikke bli likt?
2. Veldig opptatt av at folk skal like meg. Noe de kanskje ikke gjør om jeg viser den "tullete" versjonen av meg selv?
3. At jeg ikke når opp til deres standard? Jeg er noen år yngre enn dem, de er veldig bereist - noe jeg ikke er.

 

Alle innspill mottas med stor takk :) Klem

Anonymkode: 6166b...131

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vel, er bare å bære deg delv fullt og helt og kanskje snakke med dama di om det. Kanskje hun kan hjelpe deg? Er det noe som har skjedd med hennes venner siden du føler du må ta på en maske?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært i samme situasjon. For min del var det rett og slett det at hennes venner var så forskjellige fra meg at jeg ikke følte jeg passet inn. De var ekstremt utadvendte og "overfladiske," mens jeg er introvert og liker å gå i dybden. Jeg klarte ikke å henge med og følte jeg ikke hadde noe å tilby. I tillegg drakk vi så og si alltid alkohol de gangene vi møttes. Mange av de vennskapene var svært overfladiske for min nåværende eks. De aller fleste møtte vi aldri edrue, og aldri bare hun og en av dem. Det var en stor vennegjeng hvor det stort sett gikk i fest og fyllevrøvl.

Anonymkode: 08caf...fd0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...