AnonymBruker Skrevet 7. november 2019 #1 Skrevet 7. november 2019 Hei! đ Jeg har et spĂžrsmĂ„l til dere som har tatt slankeoperasjon og fĂ„tt dette dekket av det offentlige. Har bmi pĂ„ vertfall 36,5 men vet ikke nĂ„ da jeg virkelig hater badevekta... Jeg har ingen tillegssykdommer, men har slitt med vonne og Ăždelagte kneer i maange Ă„r nĂ„ pga slitasje etter overvekt. Ryggen er heller ikke min beste venn altid, og jeg kjenner det sliter pĂ„ psyken i tilegg.  Blir Ăždelagte kneer og vond rygg tatt som en tilleggsykdom eller  er dette en grunn fĂ„r og fĂ„ operasjon?  Jeg har slitt med vekta i mange Ă„r, og er nĂ„ lei av og prĂžve alt og bare gĂ„ opp igjen om jeg gĂ„r ned noen kilo..  bare sĂ„nn til info, jeg Ăžnsker ingen uhyggelige komentarer ! đ Anonymkode: d5e43...0bd
AnonymBruker Skrevet 7. november 2019 #2 Skrevet 7. november 2019 Be fastlege om Ă„ henvise deg for vurdering. Der vil du ha en samtale med en lege som spĂžr om helse, sĂžvn og sjekker blodtrykket ditt. Det kan komme frem ting du selv ikke har tenkt pĂ„. Jeg ble videre henvist til bla. medisinsk avdeling, sĂžvnsenter og hormonlege. De fant ut at jeg hadde alvorlig sĂžvnapnĂ© og etter jeg fikk en CPAP maske sover jeg bedre og noen kilo gikk av meg bare grunnet det. Jeg stĂ„r pĂ„ venteliste nĂ„ til Ă„ ta gastroskopi og det er legen som Evt. Skal operere som bestemmer om jeg fĂ„r operasjon.  Men systemet er satt i gang. Lykke til đž Anonymkode: 6d513...8ee
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ