AnonymBruker Skrevet 7. november 2019 #1 Skrevet 7. november 2019 Hvor i Oslo går man ut alene som singel midt i 30-årene? Uten at jeg ser alene ut. Alle er opptatte med barn og jeg har ikke gått ut på flere år selv. Hjelp! Anonymkode: 77886...bf8
AnonymBruker Skrevet 7. november 2019 #2 Skrevet 7. november 2019 Lettest og hyggeligst å komme i snakk med folk på skeive utesteder. Anonymkode: 1d242...c99
AnonymBruker Skrevet 7. november 2019 #3 Skrevet 7. november 2019 Champagnebarer? Litt mer avslappet stemning der. Andre etasje på Håndslag, sitte rundt benken på kjøkkenet, der kommer man i kontakt med folk. Anonymkode: f9c46...3df
AnonymBruker Skrevet 7. november 2019 #4 Skrevet 7. november 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Lettest og hyggeligst å komme i snakk med folk på skeive utesteder. Anonymkode: 1d242...c99 Men jeg vil jo ikke bli sjekket opp av damer, siden jeg selv er hetero. Og jeg kunne trenge en flørt! På den annen side er oppmerksomhet oppmerksomhet, kanskje jeg skulle utvide horisonten? 😂 Problemet er at jeg visstnok lyser hetero. TS Anonymkode: 77886...bf8
AnonymBruker Skrevet 7. november 2019 #5 Skrevet 7. november 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Men jeg vil jo ikke bli sjekket opp av damer, siden jeg selv er hetero. Og jeg kunne trenge en flørt! På den annen side er oppmerksomhet oppmerksomhet, kanskje jeg skulle utvide horisonten? 😂 Problemet er at jeg visstnok lyser hetero. TS Anonymkode: 77886...bf8 Jeg ville ikke gått på skeive barer hvis jeg var deg. Det er masse hyggelige steder å gå ut. En del restauranter også, der man sitter på langbord, er sosialt. Anonymkode: f9c46...3df 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2019 #6 Skrevet 7. november 2019 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Champagnebarer? Litt mer avslappet stemning der. Andre etasje på Håndslag, sitte rundt benken på kjøkkenet, der kommer man i kontakt med folk. Anonymkode: f9c46...3df Takk for tips! Det er jo så mange nye fine steder rundt det området nå, tar gjerne flere konkrete tips! Et sted der man ikke må sitte ved et bord og se ensom ut. Og der det ikke bare er folk i 20-årene. Anonymkode: 77886...bf8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå