Gå til innhold

Har du enda begynt å bruke ullundertøy?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har du enda begynt å bruke ullundertøy? Og hvor bor du?

Jeg gjør det og bor på Lillehammer.

Anonymkode: 8cfc5...901

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Begynte å bruke ullundertøy for flere uker siden. Her er det nærmere -10 grader nå, og det er kommet ganske mye snø. Går mye på tur ute, og noe av det verste jeg vet er å fryse 🥶❄️

Anonymkode: bc5b1...524

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Begynte å bruke ullundertøy for flere uker siden. Her er det nærmere -10 grader nå, og det er kommet ganske mye snø. Går mye på tur ute, og noe av det verste jeg vet er å fryse 🥶❄️

Anonymkode: bc5b1...524

Bor i Vesterålen. 

Anonymkode: bc5b1...524

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, jeg bruker det ikke enda. Men har funnet fram til barna nå. Bor i Oslo .

Anonymkode: 30ca3...0d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, Østlandet. Blir helt gjennomfrossen av å fryse, så tar det på om jeg feks skal gå litt fra parkering til dit jeg skal, gå en tur osv, men ikke hvis jeg ikke planlegger å være ut mer enn 20 sek av gangen. 

Anonymkode: 375b7...8bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja! Begynte for noen uker siden. Tynn ullstrømpebukse og tynn ullsinglet, begge fra Pierre Robert. Ull er gull for meg som hater å fryse! Bor på Østlandet. 

Anonymkode: 039d4...9ab

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har begynt å bruke ullsinglet og hjemmestrikka ullsokker (rett på huden, eneste som hjelper for å holde varmen i føttene for min del), og ullstrømpebukse når jeg har på meg kjole eller skjørt. Har også tatt i bruk ullnattkjolen min fra nøstebarn. Bruker også pulsvarmere i ull både ute og inne, og lue når jeg er ute. Og jeg har en haug med hjemmestrikka gensere og strikkajakker, i alle mulige varianter. 

Til turer ute har jeg også sportsbh og boxer i ull 

Er mye ute å går tur (har hund), og bor i tillegg i et gammelt kråkeslott som fort blir huskaldt når det er minusgrader og vind. Fyrer med ved, men kaldt om morgenen og utover formiddagen. Soverommet er iskaldt, derfor ullnattkjole, ullstilongs og ullsokker på beina om natta (har flere ganger våknet til at vannet i vannglasset på nattbordet som står ved et vindu har ei tynn isskorpe. Skikkelig frisk luft om natta m.a.o) 

I tillegg fryser jeg fort fra naturens side, skikkelig frostmort. Tror det har sammenheng med ufrivillig vekttap og underernæring over lang tid (pga sykdom), lav bmi gjør man nok ekstra ømfintlig for kulde 

Kort sagt så er jeg storforbruker av ullklær

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...