Gå til innhold

Hva gjør jeg nå?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg sover helt elendig for tiden, og jeg skjønner ikke helt hva det kommer av? i Tillegg til det føler jeg at kjæreste livet mitt går rett til helvete da jeg har hatt mye problemer med dama. I tillegg til det så var flere av vennene mine å møttes i går, og jeg ble ikke spurt? føler jeg egentlig ikke har en eneste ordentlig nær venn fordi jeg ikke alltid er så "flink" på å være sosial. Og sånn har jeg vært så lenge jeg kan huske, jeg elsker å prate og jeg er en av de som snakker mest når jeg før møter venner. Likevel føler jeg det er noe som mangler? vi er på fest sammen og er sykt gode venner, men er som folk glemmer meg i hverdagen ellers? Har også hatt selvmordstanker en siste tiden, og det er aller verst om natten da alle tankene sniker seg innpå.

Anonymkode: 3a568...171

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er nok deprimert og ser ting litt mørkere enn de egentlig er. Jeg syntes du skal ta kontakt med fastlegen din og fortelle hvordan du har det. Legen kan hjelpe deg og gi deg råd ang søvn, depresjon og selvmordstanker. Sender deg varme tanker.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...