Summ Skrevet 6. november 2019 #1 Skrevet 6. november 2019 Jeg har gått med litt smerter i overarmen i noen uker nå. Det var bare ubehagelig, ikke vondt. siden igår har det blitt mye verre. Det er fra albuen til skulderen, og går nedover til like under brystet. Det er sterke smerter hele tiden, men gjør vondere hvis jeg puster tungt, gjesper, hoster osv. i tillegg har jeg etter igår fått dårlig allmentilstand. Det verker så mye i venstre side, og jeg har litt feber og influensa-symptomer. Føler alt henger sammen på en måte... noen som vet hva det kan være?
AnonymBruker Skrevet 7. november 2019 #2 Skrevet 7. november 2019 Her tror jeg at jeg ville snakket med fastlegen. Det kan være en betennelse, det kan være alt annet. Få det sjekket. Anonymkode: 5b347...bfb
Purple_Pixiedust Skrevet 7. november 2019 #3 Skrevet 7. november 2019 Kanskje du har en kraftig senebetennelse? Uansett om det er det eller noe mer alvorlig så bør du oppsøke lege. Ingen her kan jo vite. I verste fall er det noe alvorlig med hjertet, men da utvikler det seg vel fortere enn det har gjort hos deg. Jeg vet ikke. Legen derimot gjør.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå