AnonymBruker Skrevet 6. november 2019 #1 Skrevet 6. november 2019 Jeg sliter med å sove når samboeren min ikke er hjemme. Har hatt problemer med insomni i mange år, så har ikke tenkt så mye over at det har vært ekstra ille når jeg har vært alene, men etter at jeg fikk behandlet insomnien min har det blitt tydeligere for meg at problemet med å sove alene er noe annet. Jeg er rett og slett redd for at noen skal bryte seg inn/observere meg/voldta meg +++. Jeg vet det er irrasjonelt, spesielt mtp at jeg bor i tredje etasje i en rolig og trygg gate. I natt var jeg kjempetrøtt og sovnet nesten flere ganger, men det er akkurat som om frykten/angsten presser meg til å våkne, sånn holdt jeg på helt til klokken 5. Det ender med at jeg må ty til sovemedisiner, som jeg egentlig har sluttet med etter at insomnien min ble behandlet. Samboeren min må reise endel med jobb og derfor er det en stor utfordring å få hverdagen til å gå opp når jeg blir liggende våken og redd. Noen som har vært borti lignende og klart å finne en måte å unngå de destruktive tankene? Anonymkode: 6373b...562
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå