Gå til innhold

Operasjon i romjula

Fremhevede innlegg

Skrevet

Skal operere i romjulen. Er det noen som har vært innlagt på sykehus da? Hvordan er det på sykehus i den perioden? Alt som vanlig eller skjer det noe ekstra. For eksempel på nyttårsaften. 
Regner med at mesteparten går med til å sove, men litt nysgjerrig uansett. 

Anonymkode: df025...345

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På St. Olavs i Trondheim så var det litt ekstra god mat og julebrus da jeg var der. Tente lys og pyntet i fellesområdet. Koselig :) 

Lykke til med operasjon ❤️ 

Skrevet

Jeg lå på sykehus etter operasjon i romjulen for noen år tilbake, og det ble servert god julemat - og en deilig kalkunmiddag på nyttårsaften. Man er jo i sin egen boble, og jeg hadde ikke særlig julefølelse. Kjedelig å følge nyttårsfeiringene på Snap, ellers gikk det greit... Hadde nok vært bedre om jeg var på enerom med TV. Den gangen var det 4-mannsrom, og de andre pasientene var veldig syke.

Lykke til med operasjonen din! ❣

Anonymkode: 9a5db...54b

Skrevet

Ble operert den 19/12 for endel år siden, operasjonen gikk skeis og jeg måtte ligge der i 10-11 dager. Avdelingen ble tømt for folk, så de (vi?) som var igjen var de med absolutt behov for å være der. Var koselig og pynta da, og ble tatt godt vare på. Men veldig rart å tilbringe jula der når man heelst skulle vært et annet sted!

Anonymkode: 85f92...a24

Skrevet

Hadde hastekeisersnitt 31.desember, det ble servert kalkunmiddag som min mann fikk. Jeg fikk suppe da jeg kom på barsel. Ble ønsket godt nyttår etter midnatt da pleiere var inne og snudde meg. Julelys i gangen og litt nisser rundt omkring 🎅

Anonymkode: 17089...3e2

Skrevet

Takk for svar, og takk for lykkønskninger🤞🏻🌸

Anonymkode: df025...345

Skrevet

jeg jobbet på OUS tidligere, der hadde vi julemat og juledessert på menyen i jula. 
Enkelte avdelinger delte ut små sjokoladeposer til pasienter på julaften. 
Mange avdelinger var en del roligere enn ellers, siden en del pasienter dro hjem på perm. 

Anonymkode: ac823...229

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...