AnonymBruker Skrevet 6. november 2019 #1 Skrevet 6. november 2019 Jeg lurer på hvor lurt generelt er d å rote seg borti nysingle når man har hørt om no contact greia... hvis det er en dumper i hvertfall ...,at om 1-2 mnd vil de begynne å savne sin ex... d henger jo sammen at d kan skje... ? Anonymkode: 14d91...f27
AnonymBruker Skrevet 6. november 2019 #2 Skrevet 6. november 2019 Selvfølgelig kan man være klar til å date/se etter forhold som nysingel, men det er mer unntaksvis. Jeg dater ikke nysingle, fordi jeg av erfaring vet at de ikke er over eksen/bruddet/sviket, osv. Anonymkode: 2d7ef...1cb 3
AnonymBruker Skrevet 6. november 2019 #3 Skrevet 6. november 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Selvfølgelig kan man være klar til å date/se etter forhold som nysingel, men det er mer unntaksvis. Jeg dater ikke nysingle, fordi jeg av erfaring vet at de ikke er over eksen/bruddet/sviket, osv. Anonymkode: 2d7ef...1cb Ts... takk for svar. Den erfaringen har jeg og gjort meg og. Anonymkode: 14d91...f27
AnonymBruker Skrevet 6. november 2019 #4 Skrevet 6. november 2019 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ts... takk for svar. Den erfaringen har jeg og gjort meg og. Anonymkode: 14d91...f27 Jeg føler med deg. Det beste er å date noen som du vet er tilgjengelig og som ikke tenker på en annen person Jeg har desv vært der altfor mange ganger, men har nå lært og ville ikke nærmet meg en nysingel med en illtang en gang. Følge magefølelsen din. Anonymkode: 2d7ef...1cb
AnonymBruker Skrevet 6. november 2019 #5 Skrevet 6. november 2019 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg føler med deg. Det beste er å date noen som du vet er tilgjengelig og som ikke tenker på en annen person Jeg har desv vært der altfor mange ganger, men har nå lært og ville ikke nærmet meg en nysingel med en illtang en gang. Følge magefølelsen din. Anonymkode: 2d7ef...1cb Ts. Tror du misforsto jeg er ikke i nærheten av noe sånt. Men det var bare tanken slo meg etter å sett om no contact rule og profiler som det bla står nysingle søker .... etc... pluss finne på noe å diskutere på kg😂 Anonymkode: 14d91...f27
AnonymBruker Skrevet 6. november 2019 #6 Skrevet 6. november 2019 Jeg dater ikke nysingle,og det er fordi at samme hvor hardt de påstår at "selv om det har vært offisielt slutt i *sett inn kort periode*, så har det egentlig vært slutt lenge asså!" så stemmer det jo selvsagt ikke, i den betydning at de praktisk og emosjonelt er klare for noe nytt. Det er en stor sjanse for at disse nysingle er mer "på" enn andre, da , og her er erfaringa mi at det er fordi de er redde for å være alene. Unntak finnes vel, men jeg har aldri hørt om noen. Anonymkode: 847c0...04a 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2019 #7 Skrevet 6. november 2019 5 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg dater ikke nysingle,og det er fordi at samme hvor hardt de påstår at "selv om det har vært offisielt slutt i *sett inn kort periode*, så har det egentlig vært slutt lenge asså!" så stemmer det jo selvsagt ikke, i den betydning at de praktisk og emosjonelt er klare for noe nytt. Det er en stor sjanse for at disse nysingle er mer "på" enn andre, da , og her er erfaringa mi at det er fordi de er redde for å være alene. Unntak finnes vel, men jeg har aldri hørt om noen. Anonymkode: 847c0...04a Unntak jeg da tydeligvis siste jeg ville etter mitt langvarige forhold var å få en ny kjæreste, og jeg ble dritbetatt av en annen bare 2 mnd etter bruddet. Alene på 9 mnd nå, storkoser meg, og slipper endelig fryktfulle menn siden jeg ikke er nysingle lenger. Anonymkode: 62e5d...a59
AnonymBruker Skrevet 7. november 2019 #8 Skrevet 7. november 2019 Det er en grunn til at jeg ikke sa konkret til kjæresten hvor lenge jeg var singel og hvor seriøst det var med eksen. Eksen og jeg var sammen lenge, og jeg møtte den nye bare 2-3mnd etter bruddet. Men jeg ville bare glemme eksen og hadde allerede gått dypt inn i kjærlighetssorgen (jeg hadde bl.a. en visjon om å stå med eksen og se på ei kiste der vår døde kjærlighet lå begravd etc.). Følte meg ferdig med forholdet som var. Selv om det på ingen måte egentlig hadde vært slutt lenge. Men jeg slutta å håpe. Anonymkode: 6e233...a05
AnonymBruker Skrevet 7. november 2019 #9 Skrevet 7. november 2019 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er en grunn til at jeg ikke sa konkret til kjæresten hvor lenge jeg var singel og hvor seriøst det var med eksen. Eksen og jeg var sammen lenge, og jeg møtte den nye bare 2-3mnd etter bruddet. Men jeg ville bare glemme eksen og hadde allerede gått dypt inn i kjærlighetssorgen (jeg hadde bl.a. en visjon om å stå med eksen og se på ei kiste der vår døde kjærlighet lå begravd etc.). Følte meg ferdig med forholdet som var. Selv om det på ingen måte egentlig hadde vært slutt lenge. Men jeg slutta å håpe. Anonymkode: 6e233...a05 Ble det slutt med den nye kjæresten?? Eller funket det?? Eks tok aldri noe kontakt heller?? Eller misforsto jeg?? ts Anonymkode: 14d91...f27
Pia Sofia Skrevet 7. november 2019 #10 Skrevet 7. november 2019 Å rote med nysingle er sikkert hyggelig, de trenger ofte litt komplimenter og kroppskontakt Men hvis du ønsker deg kjæreste ville jeg styrt unna! 2
AnonymBruker Skrevet 8. november 2019 #11 Skrevet 8. november 2019 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Ble det slutt med den nye kjæresten?? Eller funket det?? Eks tok aldri noe kontakt heller?? Eller misforsto jeg?? ts Anonymkode: 14d91...f27 Jeg og nye kjæresten er fortsatt sammen. Har vært i lag i 3-4 mnd. Er veldig kjekt å bli bedre kjent med ham. Eksen og jeg har litt kontakt over Some (han bor i en annen by). Egentlig mest at han liker ting jeg poster. Anonymkode: 6e233...a05
AnonymBruker Skrevet 8. november 2019 #12 Skrevet 8. november 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg og nye kjæresten er fortsatt sammen. Har vært i lag i 3-4 mnd. Er veldig kjekt å bli bedre kjent med ham. Eksen og jeg har litt kontakt over Some (han bor i en annen by). Egentlig mest at han liker ting jeg poster. Anonymkode: 6e233...a05 Ts. Takk for svar. Det er bra det går bra. Anonymkode: 14d91...f27
OnFire Skrevet 8. november 2019 #13 Skrevet 8. november 2019 Dette er jo veldig individuelt. Jeg var helt ferdig med eksen da jeg gjorde det slutt med henne. Ingen fare for at jeg ville gå tilbake til henne. Man må slutte med å generalisere så mye. 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2019 #14 Skrevet 8. november 2019 Jaja, denne tråden forklarte hvertfall hvorfor menn har fått helt hetta når de fant ut at jeg hadde samboer i mange år (18-30 år), jeg visste ikke at folk hadde slike holdninger, tvert imot trodde jeg det var positivt siden det viser at jeg er i stand til å være i et langvarig og forpliktende forhold. Anonymkode: 62e5d...a59
Pia Sofia Skrevet 8. november 2019 #15 Skrevet 8. november 2019 10 timer siden, OnFire skrev: Dette er jo veldig individuelt. Jeg var helt ferdig med eksen da jeg gjorde det slutt med henne. Ingen fare for at jeg ville gå tilbake til henne. Man må slutte med å generalisere så mye. Og jeg er også ferdig med eksen, men miiilelangt fra at noen andre kan komme her og komme her! Du kan godt komme her, bare ikke tro det skal bli noe mer.
AnonymBruker Skrevet 8. november 2019 #16 Skrevet 8. november 2019 Enig med flertallet her. Best å ligge unna nysingle hvis en er ute etter noe seriøst... Anonymkode: 93192...5b2 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå