Gå til innhold

Hva syns dere om denne kvinnen?

Fremhevede innlegg

Skrevet

https://www.sho.com/video/12748/kate-moennig-interview

Navnet hennes er Kate Moennig, om dere vil se/høre mer er det jo bare å google. Men hva syns dere om utseendet hennes, stemmen hennes osv? Spør både menn og kvinner. Jeg er selv kvinne og husker jeg ble SÅ forvirret når det gjaldt min egen seksualitet som 17 åring når jeg så The L Word første gang og ble kjent med Shane (altså Kate Moennig). :P Syns hun er så vanvittig pen. Nå som jeg er en god del år eldre så ser jeg jo også at dama er ekstremt attraktiv, hun har så mange flotte trekk og ikke minst en helt nydelig, dyp stemme. Og jeg elsker stilen hennes. :) 

Anonymkode: be414...efd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Morsomt hvor lite respons det blir når dama ikke er lettkledd og vulgær eller overvektig/sykelig overvektig.... :P 

Skrevet

Hun er svært plain. Does nothing for me 

Henne derimot. 😍😍

• Liker 1
Skrevet

Har nesten glemt Shane! Er trolig bifil, men sjeldent tiltrukket av kvinner. Synes kvinner som Shane utrolig attraktiv og sexy. Har alltid vært interessert i mykere/mer feminine menn og "tomboy" type kvinner. 

Anonymkode: 43848...453

Skrevet

Hun er vell en av de få damene jeg kunne hooket opp med🙈 Hun er skikkelig sexy!

Anonymkode: 1ee0d...e61

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har nesten glemt Shane! Er trolig bifil, men sjeldent tiltrukket av kvinner. Synes kvinner som Shane utrolig attraktiv og sexy. Har alltid vært interessert i mykere/mer feminine menn og "tomboy" type kvinner. 

Anonymkode: 43848...453

Hehe, nesten som man forelsker seg på nytt når man ser henne igjen! :P Hun er kjempe flott. 

Skrevet

Er ganske sikker på at jeg er helt hetero men husker jeg var ganske betatt av henne selv da jeg så serien for flere år siden..😂

Anonymkode: d60ac...582

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...