AnonymBruker Skrevet 6. november 2019 #1 Skrevet 6. november 2019 På lørdag møtte jeg en skikkelig fin fyr på byen som jeg klikket veldig med. Møtet var helt tilfeldig og vi ble enige om å møtes til tur på mandagen etter. Gåturen også var veldig fin, og nå skal vi treffes igjen i morgen (torsdag). Jeg har han ikke på sosiale medier og det har jeg heller ikke planer om å ha med det første. Vi har bare hverandres telefonnumre, så all korrespondanse skjer da via sms. MEN, er det normalt at vi ikke prater sammen mellom datene? Haha. Jeg er (dessverre) vant til tinderdating hvor vi utveksler snaps og prater myeee før vi møtes osv, men med denne fyren så gjør vi jo åpenbart ikke det. Jeg syntes det egentlig er helt fantastisk og jeg merker at jeg ikke stresser så mye med kontakt som jeg kanskje vanligvis gjør, men er som sagt ikke vant til den type dating. Er det derfor vanlig å ikke ha noe form for samtale før en av oss sender melding og avtaler sted og tid? Vi er 29 og 33 år gamle. Anonymkode: 7baaf...762
AnonymBruker Skrevet 6. november 2019 #2 Skrevet 6. november 2019 Nyt 🤩 go with the flow 👏 Anonymkode: 50e87...3af 1
Gjest padawan Skrevet 6. november 2019 #3 Skrevet 6. november 2019 Jeg er også vandt til å taste mellom datene og synes det ville vært rart uten noe som helst kontakt,
AnonymBruker Skrevet 6. november 2019 #4 Skrevet 6. november 2019 Jeg hadde klikka uten kontakt mellom dates. Anonymkode: 7f819...101 3
AnonymBruker Skrevet 6. november 2019 #5 Skrevet 6. november 2019 Jeg hadde blitt veldig usikker hvis det var lite kontakt mellom datene. Men gi det en sjans, kanskje han her liker å ha det sånn! Anonymkode: 7b8a9...d69
AnonymBruker Skrevet 6. november 2019 #6 Skrevet 6. november 2019 Lite litt kontakt det ja, men den vanlige kontakt i starten er jo over sosial media. Anonymkode: dc6cb...097
AnonymBruker Skrevet 6. november 2019 #7 Skrevet 6. november 2019 Hadde det ikke vært kontakt mellom datene så hadde han fort blitt dumpet for å si det sånn. Anonymkode: a0a4e...e77 3
Virrevirrevapp Skrevet 6. november 2019 #8 Skrevet 6. november 2019 Selv i gamle dager uten sosiale medier teksta jeg med dater/kjærester hver dag. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå