Gå til innhold

Er 178 for lavt?

Fremhevede innlegg

Skrevet
23 hours ago, AnonymBruker said:

På tinder kan det fort bli litt vanskelig, spesielt om du er under 30 år gammel. Men til slutt så må mange damer senke kravene, alle kan ikke få høye menn. Du får vente til de er villige til å ta til takke med deg 😜

Anonymkode: d3b3f...cd2

Absolutt ikke vanskelig. Har datet og hatt meg med flere damer på +-180cm og så lenge de er slanke virker de ikke "store"

Anonymkode: 180f7...84c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For meg hadde det vært perfekt. Hadde heller ikke gjort noe om du var lavere, da jeg selv er 155 høy. 

Anonymkode: 0bb5b...c02

Skrevet

Selvsagt er det ikke det. Eksen min er 176 cm høy, og han hadde fem kjærester på en gang, uten at vi visste om hverandre. Han var også litt overvektig, skalla, arbeidsløs, uten egen bolig og hadde en helt gjennomsnittlig penis. Så etter den erfaringen tenker jeg at uansett hva menn finner på av unnskyldninger for å ikke få seg dame så er det bare din egen feil. Kunne han, så kan du også, attitude er faenmeg alt. 

Anonymkode: b0e0c...4fd

• Liker 1
Skrevet
På 6.11.2019 den 11.50, AnonymBruker skrev:

Er 178 cm for lavt for å få seg dame?

Anonymkode: 99a55...d68

Jeg er 163 cm og en på 178 er da absolutt godkjent.. Alt mellom 163 og 190 er greit ifht høyden min... Dater en på 168 nå... 

Anonymkode: e6710...ff8

Skrevet

178 er faktisk nesten for høyt for min del. Er 163 selv, og har skjønt at jeg nesten kun ser på menn under 175.. 🙈 Det er et eller annet sjarmerende med lave menn. 😍

Anonymkode: 02139...538

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...