AnonymBruker Skrevet 6. november 2019 #1 Skrevet 6. november 2019 Hei, etter å ha fått innsatt p-stav i mai har det nærmest ikke vært annet enn katastrofe. Sant skal sies de at frem til sept. blødde jeg så og si ingenting.. Men nå nå har jeg blødd NON-STOP siden begynnelsen av sept og begynner å bli rimelig lei. Er ikke bare at jeg blør litt, noen dager er det skikkelig også. Bruker mens kopp og den kan fylles helt full enkelte dager. Mens noen dager har jeg bare «resteblod», dere vet sånn før-etter mens. Har forstått at det er vanlig med småblødninger, men dette kan virkelig ikke kalles det. I tillegg har jeg null sexlyst, føler huden er blitt slappere og jeg er ung!, brystene ømme, fett hår, MYE kviser og betente kviser... Nærmest byller til tider og de kommer på rygg/skuldre noe jeg ALDRI har vært plaget med før. Samt masse små kviser foran i brystkassa og på puppene.. Er helt krise😭 Kan alt dette skyldes p-stav? Noen som har opplevd noe lignende ? En ting til jeg kan nevne er at jeg hat vært vanvittig mye syk også, hele tiden og det pleier jeg aldri å være. Virker som det har påvirket alt som er mulig å påvirke. Til info gikk jeg på mercilon før, byttet pgr flere venninner anbefalte p-stav så jeg ga det et forsøk. Hadde sexlyst og hadde mye bedre humør da. Nå føler jeg meg amper og likegyldig til alt... Nærmest litt «CARE» til alt, teit beskrivelse ! Men dere forstår meg sikkert. Bør jeg bare fjerne den asap, eller vente litt siden jeg «bare» har hatt den i 6mnd. Anonymkode: e3faf...699
AnonymBruker Skrevet 6. november 2019 #2 Skrevet 6. november 2019 Opplevde akkurat det samme, gikk bort da jeg gikk tilbake til p-piller. Anonymkode: 820cf...74c
AnonymBruker Skrevet 6. november 2019 #3 Skrevet 6. november 2019 Ta den ut. Prøvd meg nåde på p-sprøyte og spiral uten hell, så her går det i p-piller Anonymkode: cde16...fa4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå