AnonymBruker Skrevet 5. november 2019 #1 Skrevet 5. november 2019 Hei! lurte på om gutter liker sjenerte jenter som ikke sier så mye? Hvorfor/ hvorfor ikke?🤔 tusen takk!💋 Anonymkode: 36afb...63c
AnonymBruker Skrevet 5. november 2019 #2 Skrevet 5. november 2019 Jeg er et levende bevis på at gutter ikke liker sjenerte jenter, men jeg kan også se ganske sinna ut. Sint og stygg. Der har vi vel hovedproblemet mitt iallefall, ellers tror jeg nok meningene er delte... Anonymkode: 34392...d57
AnonymBruker Skrevet 5. november 2019 #3 Skrevet 5. november 2019 Ja, jeg tror man kan få et veldig nært forhold til sjenerte jenter. Stille vann har ofte dypest grunn. Men for å komme dit må man jo bli kjent, og det er nok vanskeligere hvis du er sjenert og ikke viser noen form for invitasjon til å bli kjent. Anonymkode: 53454...b12 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2019 #4 Skrevet 5. november 2019 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, jeg tror man kan få et veldig nært forhold til sjenerte jenter. Stille vann har ofte dypest grunn. Men for å komme dit må man jo bli kjent, og det er nok vanskeligere hvis du er sjenert og ikke viser noen form for invitasjon til å bli kjent. Anonymkode: 53454...b12 Stille vann er desverre ingen garanti for at du ikke finner henne grunn når og hvis du blir kjent med henne. Pratsomme damer får du fortere et bilde av, på både godt og vondt. Anonymkode: 5be23...720 3
AnonymBruker Skrevet 5. november 2019 #5 Skrevet 5. november 2019 Jeg er alltid veldig sjenert til å begynne med, og får høre av menn at det gjør meg enda mer tiltrekkende Anonymkode: c6be7...22c 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2019 #6 Skrevet 5. november 2019 Det spørs vel litt hva du mener med det. Hvis det betyr jenter som aldri tar initiativet og vil at mannen skal stå for all innsats, er det nok mange som gir opp og går videre. Anonymkode: f0e1f...8c7
AnonymBruker Skrevet 5. november 2019 #7 Skrevet 5. november 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det spørs vel litt hva du mener med det. Hvis det betyr jenter som aldri tar initiativet og vil at mannen skal stå for all innsats, er det nok mange som gir opp og går videre. Anonymkode: f0e1f...8c7 Hva slags innsats og initiativ er det snakk om her? Anonymkode: 34392...d57
AnonymBruker Skrevet 5. november 2019 #8 Skrevet 5. november 2019 Jeg er veldig sjenert og noen menn liker det og andre ikke. Som med alt annet. Jeg har sikkert gått glipp av noen menn siden jeg synes det er vanskelig å vise interesse, men samtidig så var det jeg som tok det første initiativet med eksen. Det kommer nok an på hvordan jeg tar initiativ. Å ta direkte initiativ ansikt til ansikt synes jeg er vanskelig. Lettere å skrive en melding, men kommer an på der også. Men det har i hvert fall ikke vært noe problem at jeg er litt ekstra stille i begynnelsen og ikke alle menn er like heldigvis. Ikke alle som vil ha hun som skravler i vei Anonymkode: dba9b...51a
Sykkelkopp Skrevet 6. november 2019 #9 Skrevet 6. november 2019 Jeg liker som regel best utadvendte jenter, men kan bli sjarmert av jenter som er åpenbart sjenerte men prøver likevel Har mest å si hvordan hun er med meg da. Åpen mot meg men sjenert ifht resten av verden går fint
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå