AnonymBruker Skrevet 5. november 2019 #1 Del Skrevet 5. november 2019 Jeg skal på date til lørdag, men har lite erfaring med dating. Det var hun som tok initiativet til å ta kontakt og hun som ville møtes. Hun vil også at det skal skje så fort som mulig. Hun virker ganske interessert, men jeg har ikke så høye tanker om meg selv. Jeg er en sånn middels pen, attraktiv jente som kan kan holde samtalen i gang og jeg er kan være morsom og interessant om selvtilliten er på plass. Hva kan eg gjøre for å få frem selvtilliten i meg på daten? Eg e redd fordi eg kanskje ikkje e helt A4, og litt annerledes, men folk har funnet det attraktivt tidligere... men det gjør meg usikker Anonymkode: 8812d...574 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2019 #2 Del Skrevet 5. november 2019 Vær deg selv.🙂 Anonymkode: 45477...606 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alkoholist Skrevet 5. november 2019 #3 Del Skrevet 5. november 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Vær deg selv.🙂 Anonymkode: 45477...606 👆👆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2019 #4 Del Skrevet 5. november 2019 ts her er slltid meg selv, men er redd hun ikke liker jenter som er litt annerledes. men det er på en fin måte. Og jeg er sosialt intelligent. og er flink til å vise omsorg og omtanke og kjærlighet. Det virker som at hun er forelsket allerede. hun er litt yngre enn meg... jeg ønsket meg også en på min alder da jeg var på hennes alder jeg vil gjerne vise den beste siden av meg selv. den trygge siden, vise selvtilliten. jeg vil gjerne at den skal væe tilstede under første møte så keg gir et godt førsteinntrykk Anonymkode: 8812d...574 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2019 #5 Del Skrevet 5. november 2019 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: ts her er slltid meg selv, men er redd hun ikke liker jenter som er litt annerledes. men det er på en fin måte. Og jeg er sosialt intelligent. og er flink til å vise omsorg og omtanke og kjærlighet. Det virker som at hun er forelsket allerede. hun er litt yngre enn meg... jeg ønsket meg også en på min alder da jeg var på hennes alder jeg vil gjerne vise den beste siden av meg selv. den trygge siden, vise selvtilliten. jeg vil gjerne at den skal væe tilstede under første møte så keg gir et godt førsteinntrykk Anonymkode: 8812d...574 Det går nok bra. Anonymkode: 45477...606 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2019 #6 Del Skrevet 6. november 2019 Ts her er det noe jeg burde si eller la være å si? Vi konmer nok til å ta litt vin eller øl. Jeg tar taxi hjem. Hun virker interessert men vil også gå rolig frem. Hvis det føltes riktig er det innafor å gi henne et kyss på kinnet når jeg drar? Anonymkode: 8812d...574 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2019 #7 Del Skrevet 6. november 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Ts her er det noe jeg burde si eller la være å si? Vi konmer nok til å ta litt vin eller øl. Jeg tar taxi hjem. Hun virker interessert men vil også gå rolig frem. Hvis det føltes riktig er det innafor å gi henne et kyss på kinnet når jeg drar? Anonymkode: 8812d...574 Det er innenfor hvis kjemien er der. Anonymkode: 45477...606 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mumrikk1 Skrevet 6. november 2019 #8 Del Skrevet 6. november 2019 Vært deg selv, og ta dagen som den kommer. Lykke til😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2019 #9 Del Skrevet 6. november 2019 Har du ikke vært på date før? Anonymkode: 73919...9df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2019 #10 Del Skrevet 6. november 2019 Har vært lite på date ja....... Anonymkode: 8812d...574 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2019 #11 Del Skrevet 6. november 2019 3 timer siden, mumrikk1 skrev: Vært deg selv, og ta dagen som den kommer. Lykke til😀 Enig. Her endte det i forelskelse.☺️ Anonymkode: 45477...606 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2019 #12 Del Skrevet 6. november 2019 - endte med å bli forelsket. Anonymkode: 45477...606 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2019 #13 Del Skrevet 6. november 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Har vært lite på date ja....... Anonymkode: 8812d...574 Vær deg selv. Ellers ender du opp i et forhold hvor du hele tiden må spille skuespill fordi hun falt for en du lot som du var. Og det er dødsdømt. Anonymkode: 73919...9df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2019 #14 Del Skrevet 7. november 2019 Jeg ser den, jeg klarer bare å være meg selv. Ingen planer om å prøve på noe annet. men har vært lite på date og bare lurte på om noen har tips. Men å være leg selv skal jeg klare 😊 hun er mer ivrig og «på» enn det jeg gir uttrykk for, det er ikke lenge siden jeg gikk ut av et annet forhold, men alt dette vet hun. Jeg er også litt eldre enn henne. Jeg hilser da jeg var på hennes alder ville jeg gjerne ha en som er på min alder nå.. hadde ikke sett for meg sammen med noen som er yngre men hun virker utrolig moden, søt og reflektert. Det er ikke ofte jeg tør å gå på date så hvis dette går i vasken blir det nok lenge til neste gang Anonymkode: 8812d...574 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2019 #15 Del Skrevet 7. november 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg ser den, jeg klarer bare å være meg selv. Ingen planer om å prøve på noe annet. men har vært lite på date og bare lurte på om noen har tips. Men å være leg selv skal jeg klare 😊 hun er mer ivrig og «på» enn det jeg gir uttrykk for, det er ikke lenge siden jeg gikk ut av et annet forhold, men alt dette vet hun. Jeg er også litt eldre enn henne. Jeg hilser da jeg var på hennes alder ville jeg gjerne ha en som er på min alder nå.. hadde ikke sett for meg sammen med noen som er yngre men hun virker utrolig moden, søt og reflektert. Det er ikke ofte jeg tør å gå på date så hvis dette går i vasken blir det nok lenge til neste gang Anonymkode: 8812d...574 👍 Anonymkode: 45477...606 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2019 #16 Del Skrevet 7. november 2019 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg ser den, jeg klarer bare å være meg selv. Ingen planer om å prøve på noe annet. men har vært lite på date og bare lurte på om noen har tips. Men å være leg selv skal jeg klare 😊 hun er mer ivrig og «på» enn det jeg gir uttrykk for, det er ikke lenge siden jeg gikk ut av et annet forhold, men alt dette vet hun. Jeg er også litt eldre enn henne. Jeg hilser da jeg var på hennes alder ville jeg gjerne ha en som er på min alder nå.. hadde ikke sett for meg sammen med noen som er yngre men hun virker utrolig moden, søt og reflektert. Det er ikke ofte jeg tør å gå på date så hvis dette går i vasken blir det nok lenge til neste gang Anonymkode: 8812d...574 Kan jeg spørre hva grunnen er til at du ikke viser at du er like "på"? Anonymkode: c09da...371 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2019 #17 Del Skrevet 8. november 2019 Ts jeg kom ut fra et forhold for noen måneder siden. Har vært åpen om alt, da vi begynte å skrive var jeg ikke ferdig med bruddet, så jeg var ærlig om det og holdt litt igjen. Men da jeg sa at jeg begynte å føle meg klar var hun der veldig og ville møtes med en gang. Det kon noe i veien fra min side den dagen vi hadde tenkt til å møtes. Noe jobb jeg hadde glemt. Men da spurte hun om vi kunne ta den en ukedag så det ikke ble så lenge til Anonymkode: 8812d...574 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2019 #18 Del Skrevet 8. november 2019 Mener du at dere bare skal møtes for sex? Siden du spør hva som tenner lesbiske jenter nå? I så fall tenner vel lesbiske jenter (og andre jenter..) på det de alltid har gjort. Det er ikke noe mote/noe i tiden i dette. Vær deg selv. Kanskje det er fordi du er eldre enn henne hun tenner på deg. Da blir det dumt å spille. Siden hun er så på som du beskriver er det neppe mye du trenger å gjøre. Anonymkode: f82ef...4b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 8. november 2019 #19 Del Skrevet 8. november 2019 Til opplysning så er lesbiske jenter individer, ikke en homogen gruppe... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2019 #20 Del Skrevet 8. november 2019 Ts skjønte ikke helt hva du mente..? Anonymkode: 8812d...574 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå