Gå til innhold

blitt lesbisk


barbent

Anbefalte innlegg

Må bare dele dette, gjerne høre om det er andre som har opplevd det samme.

Saken er at jeg er stormforelsket i en dame, vi har det veldig fint sammen og har kost masse ❤️

Jeg har opp gjennom årene vært både med menn og kvinner og har ansett meg selv som bifil.

Jeg har i løpet av de siste årene fått mindre og mindre interesse for menn annet enn vennskapelig forholdt.

Jeg tenner ikke på menn overhode og kan ikke tenke meg å være i forhold med en mann.

Jeg kan syns menn som har sex med menn kan være sexy, eller se en mann kose seg og komme, men blir liksom ikke kåt av det, syns bare det er fint å se på visst dere forstår meg.

Jeg har ikke hatt sex med en mann på 10 år

Vet ikke helt hva jeg vil med dette, annet en å si at jeg er lesbisk og elsker det❤️

Noen som har opplevd det samme

Endret av barbent
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lesbisk. Det heter lesbisk. 
For øvrig bra at du har «funnet deg selv»😊.
 

Anonymkode: d08a7...6bc

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt det litt på samme måten. Trodde jeg var bifil til jeg var ca. 26 år. Vet ikke helt hvorfor men bare begynte å innse at jeg aldri hadde vært forelsket i en mann,kun i kvinner. Og forsto vel egentlig da at jeg ikke hadde vært tiltrukket av menn heller, ihvertfall ikke siden tidlig i tenårene. Og da kan man jo være usikker på mye rart. 

Anonymkode: b4d06...83f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, barbent skrev:

Må bare dele dette, gjerne høre om det er andre som har opplevd det samme.

Saken er at jeg er stormforelsket i en dame, vi har det veldig fint sammen og har kost masse ❤️

Jeg har opp gjennom årene vært både med menn og kvinner og har ansett meg selv som bifil.

Jeg har i løpet av de siste årene fått mindre og mindre interesse for menn annet enn vennskapelig forholdt.

Jeg tenner ikke på menn overhode og kan ikke tenke meg å være i forhold med en mann.

Jeg kan syns menn som har sex med menn kan være sexy, eller se en mann kose seg og komme, men blir liksom ikke kåt av det, syns bare det er fint å se på visst dere forstår meg.

Vet ikke helt hva jeg vil med dette, annet en å si at jeg er lesbisk og elsker det❤️

Noen som har opplevd det samme

Samme her.🙂

Anonymkode: 39c41...29d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Samme her.🙂

Anonymkode: 39c41...29d

❤️❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har hatt det litt på samme måten. Trodde jeg var bifil til jeg var ca. 26 år. Vet ikke helt hvorfor men bare begynte å innse at jeg aldri hadde vært forelsket i en mann,kun i kvinner. Og forsto vel egentlig da at jeg ikke hadde vært tiltrukket av menn heller, ihvertfall ikke siden tidlig i tenårene. Og da kan man jo være usikker på mye rart. 

Anonymkode: b4d06...83f

❤️😘

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du har jo skrevet at du liker menn med stor kuk?

Anonymkode: 4e101...7a4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Slaskete Maskot skrev:

Godt du har funnet deg selv 👍😀

Takk😘 føltes godt å få det ut😁

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 hours ago, AnonymBruker said:

Men du har jo skrevet at du liker menn med stor kuk?

Anonymkode: 4e101...7a4

Har hun skrevet det? Det er jo lavmål da, med mindre du er en flyfille uten hjerne. Hun prater om forelskelse, er du forelsket i noen er det vel det samme hvor mange cm tissen hans er? Hvis det er lengden det kommer an på så får hun vel kjøpe seg en svær dildo da. Men hun skriver jo at hun nå er blitt lesbisk så... M

Anonymkode: 02ff3...db0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har hun skrevet det? Det er jo lavmål da, med mindre du er en flyfille uten hjerne. Hun prater om forelskelse, er du forelsket i noen er det vel det samme hvor mange cm tissen hans er? Hvis det er lengden det kommer an på så får hun vel kjøpe seg en svær dildo da. Men hun skriver jo at hun nå er blitt lesbisk så... M

Anonymkode: 02ff3...db0

Naturlig utvikling. Og husk, ingen ting er endelig. Det er mye nytt å finne på livets landevei. Interessen påvirkes også av kunnskap og erfaring.

Anonymkode: 02856...030

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest RosaMystica-O-P-N
18 timer siden, barbent skrev:

Må bare dele dette, gjerne høre om det er andre som har opplevd det samme.

Saken er at jeg er stormforelsket i en dame, vi har det veldig fint sammen og har kost masse ❤️

Jeg har opp gjennom årene vært både med menn og kvinner og har ansett meg selv som bifil.

Jeg har i løpet av de siste årene fått mindre og mindre interesse for menn annet enn vennskapelig forholdt.

Jeg tenner ikke på menn overhode og kan ikke tenke meg å være i forhold med en mann.

Jeg kan syns menn som har sex med menn kan være sexy, eller se en mann kose seg og komme, men blir liksom ikke kåt av det, syns bare det er fint å se på visst dere forstår meg.

Jeg har ikke hatt sex med en mann på 10 år

Vet ikke helt hva jeg vil med dette, annet en å si at jeg er lesbisk og elsker det❤️

Noen som har opplevd det samme

Eller så mistolker du helt normale følelser av kjærlighet for en venninne med romantiske følelser? 

Vi lever jo i en skrudd tid hvor det å elske en venn er synonymt med at man må hoppe til køys med denne vennen. Dette er dessverre kulturelt betinget og fremdrevet av en storstilt propagandakampanje av mediehusene og politikerne.

Men for all del, jeg skal ikke leve livet ditt for deg. Dette er bare et innspill hvor det er langt en tradisjonell teori til grunn.

Endret av RosaMystica-O-P-N
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har hun skrevet det? Det er jo lavmål da, med mindre du er en flyfille uten hjerne. Hun prater om forelskelse, er du forelsket i noen er det vel det samme hvor mange cm tissen hans er? Hvis det er lengden det kommer an på så får hun vel kjøpe seg en svær dildo da. Men hun skriver jo at hun nå er blitt lesbisk så... M

Anonymkode: 02ff3...db0

Det jeg har skrevet er basert på sex for minst 10 år siden, har hele tiden trodd jeg var bi, jeg er vid og skal jeg ha noe glede av penis må den være stor.

I dag kjenner jeg ikke tenning på menn lengre, det er kun kvinner jeg tenner seksuelt på og kun kvinner jeg blir forelsket i, vil tro jeg har beveget meg over til å være lesbisk.

Som jeg sa så vet jeg ikke hva jeg vil med dette innlegget annet en å få det ut😊jeg er ikke en flyfille men et oppegående menneske med lang utdanning og god jobb.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Akkuratt som å lese om meg selv. 

Trodde jeg var hetero i mange år, men når jeg ser tilbake nå så er det jo flere faktorer som viser at jeg aldri har vært særlig interessert i det motsatte kjønn. Kan nå heller aldri se for meg å være i et forhold eller noe med en mann igjen. 

Anonymkode: 7672d...2d3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.11.2019 den 19.30, barbent skrev:

Vet ikke helt hva jeg vil med dette, annet en å si at jeg er lesbisk og elsker det❤️

Så modent og vakkert gjordt av deg å innrømme dette, nå ble jeg meget stolt av deg❤️ (gåsehud)

Det er ikke helt uvanlig at noen skifter beite. Dama mi ville jo ha et åpent forhold, fordi hun ville utforske sine lesbiske fantasier. Som sagt så gjordt, hun ble forelsket i ei venninne. Dette har jo pågått en stund, før hun innrømmet det for meg. Hun var livredd for å fortelle det til meg. Jeg er jo ingen slem mann og har heldigvis så stor respekt for andres legninger, at jeg ble litt glad for at hun sa det. Hun flyttet sammen med venninna si tidligere i sommer, så nå sitter jeg her med kuken i hånda alene. Ikke er jeg bitter heller, for sexen vår var egentlig død fordi hun hadde andre lyster. Vi er heldigvis gode venner og det er noe av det jeg setter høyest pris på❤️

Kos dere masse, elsk hverandre og nyt livet! ❤️❤️

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra, og modig av deg og innrømme det, for deg selv og alle andre.

Er selv hetro, men har stor respekt for de som har en annen legning. Vi ser jo dessverre fortsatt at noen tror det er en sykdom, eller påtatt ting som kan kureres.. At noen kommenterer at du har hatt sex med menn, så ja hva så, du har vært usikker, og dermed forsøkt, men har endelig funnet din virkelige legning. 
Respekt for at du står frem, kos dere og nyt livet og hverandre 😍

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Bamseklemmer skrev:

Så modent og vakkert gjordt av deg å innrømme dette, nå ble jeg meget stolt av deg❤️ (gåsehud)

Det er ikke helt uvanlig at noen skifter beite. Dama mi ville jo ha et åpent forhold, fordi hun ville utforske sine lesbiske fantasier. Som sagt så gjordt, hun ble forelsket i ei venninne. Dette har jo pågått en stund, før hun innrømmet det for meg. Hun var livredd for å fortelle det til meg. Jeg er jo ingen slem mann og har heldigvis så stor respekt for andres legninger, at jeg ble litt glad for at hun sa det. Hun flyttet sammen med venninna si tidligere i sommer, så nå sitter jeg her med kuken i hånda alene. Ikke er jeg bitter heller, for sexen vår var egentlig død fordi hun hadde andre lyster. Vi er heldigvis gode venner og det er noe av det jeg setter høyest pris på❤️

Kos dere masse, elsk hverandre og nyt livet! ❤️❤️

Du er bare skjønn😊❤️❤️❤️

Endret av barbent
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...