Olifant Skrevet 25. mai 2005 #1 Skrevet 25. mai 2005 Hei. Det er på tide å bite i det sure eplet og ta en tur til tannlegen. Noen som har en god tannlege å anbefale i Oslo? (helst ikke verdens dyreste)
Gjest Lizbet ii Skrevet 25. mai 2005 #2 Skrevet 25. mai 2005 Jeg er hos tannlege Eriksen i sannergata. Kjempetrivelig fyr, betalte 590 kroner sist.
Smørblomsten Skrevet 25. mai 2005 #3 Skrevet 25. mai 2005 Min absolutte favoritt, som ikke er så dyr: Tannlege Dymbe, midt i krysset på Carl Berners Plass, Grenseveien 8. Inngang fra midt i krysset. En meget hyggelig og vennlig mann som har drevet som tannlege i maaange år.
Tulipan Skrevet 25. mai 2005 #4 Skrevet 25. mai 2005 Jeg vil anbefale deg tannlegene på Bryn senteret. Hun jeg bruker er meget dyktig. OK litt dyrere enn tannlege Eriksen i sannergaten (har brukt han jeg også og er ikke fornøyd i det hele tatt :evil: ), men jeg er kjempe forøyd. Har nok littskrekk og hun tok seg veldig god tid for å roe meg. Kan på det varmeste anbefale. Tror hun hater Ahn Dhin. :-) Min samboer bruker også en tannlege på Bryn og han er også kjempe fornøyd
Smørblomsten Skrevet 25. mai 2005 #5 Skrevet 25. mai 2005 Jeg vil anbefale deg tannlegene på Bryn senteret. Hun jeg bruker er meget dyktig. OK litt dyrere enn tannlege Eriksen i sannergaten (har brukt han jeg også og er ikke fornøyd i det hele tatt :evil: ), men jeg er kjempe forøyd. Har nok littskrekk og hun tok seg veldig god tid for å roe meg. Kan på det varmeste anbefale. Tror hun hater Ahn Dhin. :-) Min samboer bruker også en tannlege på Bryn og han er også kjempe fornøyd Ja det har du rett i, brukte også tannlege på Bryn senteret når jeg bodde i nærheten, veldig fornøyd, men de var absolutt dyrere enn snittet! Men kanskje ok for de m tannlegeskrekk, det har ikke jeg, så d holder fint m Dymbe på Carl Berner som også er rolig og verdens snilleste, uten å ta grovt betalt for det
Gjest Lizbet ii Skrevet 25. mai 2005 #6 Skrevet 25. mai 2005 Jeg vil anbefale deg tannlegene på Bryn senteret. Hun jeg bruker er meget dyktig. OK litt dyrere enn tannlege Eriksen i sannergaten (har brukt han jeg også og er ikke fornøyd i det hele tatt :evil: )' date=' [/quote'] Har bare hatt vanlige kontroller hos ham, så da har det vært greit. Men ville nok ikke anbefalt ham om det skulle trekkes tenner...sambos visdomstenner ble nemlig tatt over to!! dager....siste dagen hos kirurg vel og merke.... men som sagt, helt grei til kontroller.
billie Skrevet 17. januar 2007 #7 Skrevet 17. januar 2007 Takket være varme anbefalninger av Bryn tannlegesenter,har jeg bestilt time der.. Har litt skrekken,og er årevis siden jeg var hos tannlege. så takk for den.
Gjest niomi Skrevet 17. januar 2007 #8 Skrevet 17. januar 2007 Venninna mi er ikke fornøyd med "venstrehåndsarbeidet" de gjør på Bryn senter... Så hun bytter nå, etter uttallige dårlige plomber, ising i etterkant og dårlig tilpassete flater. Hun bytter nå til min. Han er ikke i Oslo, da, men i Asker. Flink, normal pris.
billie Skrevet 17. januar 2007 #9 Skrevet 17. januar 2007 er venstrehent selv..kansje det hjelper litt?..hehe var på hjemmesiden til "din" tannlege også. virket bra..var litt langt unna bare.
Arwen Skrevet 17. januar 2007 #10 Skrevet 17. januar 2007 Jeg er superfornøyd med tannlegene på Bryn, men nå slutter "min" tannlege der, så får se om jeg følger etter henne.
Gjest Gjest_Heisann_* Skrevet 18. januar 2007 #11 Skrevet 18. januar 2007 Jeg går til Danielsen & Dingsør, som holder til i Majorstuhuset midt på Majorstuen. De har studentrabatt også. Veldig fornøyd. Koselige, blide damer og kort ventetid.
Gjest Gjest Skrevet 29. januar 2007 #12 Skrevet 29. januar 2007 niomi: hva heter tannlegen din i asker?
Gjest Thalassa Skrevet 31. januar 2007 #13 Skrevet 31. januar 2007 Dentalia klinikken på Nydalen er grundige synes jeg.
Gjest Gjest_lille_meg_* Skrevet 7. februar 2007 #14 Skrevet 7. februar 2007 Hei, jei kan anbefale tannlege Kolden på Fyrstikktorget - hun er ordentlig koselig, kjapp og rimelig. Kan virkelig anbefales. Har hatt litt tannlegeskrekk, men hun fiksa det veldig greit!
Cathie Skrevet 7. februar 2007 #15 Skrevet 7. februar 2007 Nå kan jeg ingenting om priser på tannlege siden jeg har gått til samme tannlegen lenge og nekter å bytte siden jeg har ubeskrivelig tannlege skrekk (og det etter å ha født) Men jeg går hvertfall på colosseum klinikken på grünerløkka og er kjempefornøyd!!
Diamantfrik Skrevet 8. februar 2007 #17 Skrevet 8. februar 2007 Jeg hadde skikkelig skrekk og var ikke hos tannlegen på flere år. Fikk en anbefaling av en venninne om å gå til Tannlegen på Aker Brygge.. og han var helt super
LilleMy28 Skrevet 8. februar 2007 #18 Skrevet 8. februar 2007 Dentalia klinikken på Nydalen er grundige synes jeg. ← Enig, og jeg har fullstendig tannlegeskrekk, men de er utrolig dyktige. De har i tillegg lystgass for oss som har sånn skrekk at vi stikker av og skjelver slik at vi faller ut av stolen... De er litt dyre, men etter å ha prøvd flere tannleger i Oslo og spydd og grudd meg og reist meg opp og gått så har jeg endelig funnet noen som tar skrekken min på alvor.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå