Gå til innhold

Friendzone?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Var forelsket i en fyr jeg hadde en seksuell relasjon med, det var intens kjemi og tiltrekning mellom oss. Han skrev mye meldinger av det seksuelle slaget, og ville stort sett ha sex mens vi var sammen, samtidig som vi fant på andre hyggelige ting. Han fikk derimot panikk da han skjønte jeg var mer enn bare betatt, og vi avsluttet. Nå har han begynt å ringe meg igjen ut av det blå, og prater da kun om løst og fast, men også seriøse ting som opptar han. Han har tatt en helomvending fra å fokusere på meg seksuelt til å unngå tema totalt, og heller hører mye hvordan det går med meg, ting jeg finner på og sånt. Er dette en klassisk friendzone? Aldri blitt friendzonet før, så jeg vet ikke sikkert selv om jeg holder en knapp på det. Kan menn som ikke har jentevenner plutselig få behov for det? Syns nesten det er litt koselig at han ønsker meg som en venn :) og mye hyggeligere enn bare stillhet. Erfaringer?

Anonymkode: f461f...a1f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En litt merkelig situasjon egentlig. Det med at han plutselig har lyst på en jentevenn tror jeg ikke, men det kan hende panikken ga seg, når han fikk tenkt seg om. Sett deg ned og ta en åpen og dønn ærlig prat med ham.  Vi setter pris på sånt. 

Anonymkode: f8a8e...e81

• Liker 2
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker said:

En litt merkelig situasjon egentlig. Det med at han plutselig har lyst på en jentevenn tror jeg ikke, men det kan hende panikken ga seg, når han fikk tenkt seg om. Sett deg ned og ta en åpen og dønn ærlig prat med ham.  Vi setter pris på sånt. 

Anonymkode: f8a8e...e81

Takk for svar 😊 det er hvertfall sånn jeg friendzoner menn de gangene det må til, unngår å snakke om sex, flørter ikke og holder det lett og lattermildt. Føler han har helt lik fremgangsmåte som jeg har hatt med andre nå. Skulle gjerne pratet med han, men føler meg ikke trygg på det enda ettersom han fikk panikk sist og ble borte, redd han skal forsvinne igjen.

Skrevet

Menn har ikke 'friendzone', vi har kun 'fuckzone'. Det finnes ingen grunn til at en mann skulle aktivt søke et vennskap med en kvinne, ettersom vi lett kan oppnå langt mer stimulerende vennskap med andre menn.

Jeg tror grunnen til at han fikk panikk forrige gang, da det viste seg at du var interessert i mer enn bare sex, var at han ikke anså deg som "kompismateriale". Altså, han 'fuckzona' deg. Grunnen til at snakker med deg nå om ting som virkelig opptar ham, er for å sjekke om du kanskje er kompismateriale allikevel (sexmateriale + kompismateriale = kjærestemateriale). Han tester deg for å se om du er noe tess for mer enn bare sex.

Anonymkode: c1083...127

• Liker 1
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker said:

Menn har ikke 'friendzone', vi har kun 'fuckzone'. Det finnes ingen grunn til at en mann skulle aktivt søke et vennskap med en kvinne, ettersom vi lett kan oppnå langt mer stimulerende vennskap med andre menn.

Jeg tror grunnen til at han fikk panikk forrige gang, da det viste seg at du var interessert i mer enn bare sex, var at han ikke anså deg som "kompismateriale". Altså, han 'fuckzona' deg. Grunnen til at snakker med deg nå om ting som virkelig opptar ham, er for å sjekke om du kanskje er kompismateriale allikevel (sexmateriale + kompismateriale = kjærestemateriale). Han tester deg for å se om du er noe tess for mer enn bare sex.

Anonymkode: c1083...127

Takk for interessant innspill, dette hadde jeg aldri tenkt meg til selv... har trodd at han enten ønsker mitt vennskap fordi han er ensom (han har mange kompiser, men han snakker sikkert ikke om følelser med de?!) eller bare vil vise litt omtanke/oppmerksomhet for å være snill i tilfelle han tror at jeg er ensom. 

Skrevet

Han ringte igjen istad for å si noe morsomt fra jobb, før han måtte gå. Flørtenivå har gått fra 100-0, så jeg konkluderer med at dette er en utrolig merkelig friendzone. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...