Gå til innhold

Hvilken Womanizer er best?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det finnes jo så mange forskjellige, så hadde håpet at noen her inne hadde prøvd flere og kunne fortelle meg hvilken som er verdt å kjøpe.

Det viktigste er vel at det skal være enkelt å trykke på opp/ned i styrke-knappene mens man holder på uten å måtte flytte på den/løfte den vekk, og de hadde vært gull om den også funka fint å bruke mens man har sex med mannen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Duo 😍 Den er fantastisk! 

Anonymkode: f30a8...43a

• Liker 1
Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker said:

Duo 😍 Den er fantastisk! 

Anonymkode: f30a8...43a

DUO funker neppe under piv sex med en mannlig partner, også kjent som knulling. Selv den vanlige typen womanizer kan være litt knotete å bruke under samleie. Den er ganske stor og klumpete, og det er egentlig kun under doggy med skikkelig svai i ryggen, og eventuelt liggende på rygg oppå et bord eller en høy seng, med mannen stående, at det funker sånn noenlunde. Dama liker det visstnok, men for min del er det ikke noe særlig. Eneste grunnen til at jeg er med på bruk av womanizer, er at hun ikke er i stand til å komme uten. Ganske trist, egentlig.

Skrevet

Jeg har en bitteliten womanizer som funker sammen med partner fordi den gjør så lite utav seg. Fin å reise med også :) Husker dog ikke hva den heter...

Skrevet
35 minutter siden, Moden dame said:

Jeg har en bitteliten womanizer som funker sammen med partner fordi den gjør så lite utav seg. Fin å reise med også :) Husker dog ikke hva den heter...

Bilde av den?

Største ulempen med vanlig womanizer er definitivt størrelsen. Om " hodet" hadde vært flatere og smalere, og batteri/motor i et håndtak et stykke unna, hadde den vært mye mer egnet til parsex. Et lengre "håndtak" ville jo og gjøre det mindre anstrengende for dama å holde den. 

• Liker 1
Skrevet

Så trist det hadde vært om menn måtte ha hjelpemidler for å komme med en kjæreste

Anonymkode: 2a078...6ee

• Liker 3
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Så trist det hadde vært om menn måtte ha hjelpemidler for å komme med en kjæreste

Men det er realiteten til mange menn dessverre

Anonymkode: 10d35...190

• Liker 3
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så trist det må være å være så forhåndsdømmende og fordomsfull, som din uttalelse tilsier at du er.  

Ikke alle kjøper sexleketøy som et "hjelpemiddel" til å oppnå noe de ikke kan få uten. Menn eller kvinner. Noen (i tilfelle du ikke vet det) kjøper det fordi det er deilig, gøy og utforskende. Og hva så om noen trenger litt "hjelp på veien"??? Jeg har mange fine leketøy i skuffen - selv om hverken mannen eller meg selv har noen problemer med  oppnå orgasme uten.

Jøss, da lærte du noe nytt i dag også.

• Liker 6
Skrevet

Jeg har ikke testet Womanizer, men har vurdert å kjøpe. Har funnet mange tester på nett av ulike varianter, også noen som sammenlikner ulike utgaver og fabrikater. Mitt inntrykk er at flest foretrekker den originale Womanizer av en eller annen modell, men finnes flere andre fabrikanter som lager noe tilsvarende. Den som er best for deg trenger ikke være best for andre, for vi er alle ulike. Med andre ord, hvis du finner en sammenliknende test og kjøper testvinneren, kan det hende du blir skuffet fordi det ikke funker for deg. Mitt råd er at du kjøper den billigste Womanizeren du kan finne bare for å teste om den type stimulering funker for deg. Er det ikke suksess, så har du ikke kastet bort unødvendig med penger. Hvis det er suksess, kan du eventuelt oppgradere til en mer fancy modell med mer funksjoner, bedre design, lavere støynivå, en som er vanntett og kanskje en med "autopilot".

Anonymkode: 62275...577

Skrevet
6 timer siden, Resignert skrev:

Selv den vanlige typen womanizer kan være litt knotete å bruke under samleie. Den er ganske stor og klumpete, og det er egentlig kun under doggy med skikkelig svai i ryggen, og eventuelt liggende på rygg oppå et bord eller en høy seng, med mannen stående, at det funker sånn noenlunde. 

Jeg har w500, og ingen av prblemene du beskriver her. Er dere veldig overvektige, eller noe? 

Anonymkode: 4faee...db2

Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg har w500, og ingen av prblemene du beskriver her. Er dere veldig overvektige, eller noe? 

Anonymkode: 4faee...db2

Nei, ikke veldig, men har nok litt alderstillegg begge to. Selv to tynne vil vel slite med å bruke leketøy i misjonær, vil de ikke? Uansett, så oppleves jo ethvert sexleketøy som et fremmed element når jeg kommer borti det under sex. Ingenting er jo deiligere enn en myk, kåt kvinnekropp som får orgasmer, uten at man hele tiden kjenner en eller annen plastdings som durer og vibrerer.

• 4 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet

Kan man bruke Womanizer duo uten å penetrere også? At jeg kun bruker den delen mot klitten hvis jeg vil? Eller blir det knotete? I tilfelle bør jeg kanskje gå for en enkel womanizer.. Men ser for meg at det hadde vært deilig med den delen inni meg samtidig.. Hmm.. 

Anonymkode: 95681...70c

AnonymBruker
Skrevet
På 5.11.2019 den 13.25, Resignert skrev:

Bilde av den?

Største ulempen med vanlig womanizer er definitivt størrelsen. Om " hodet" hadde vært flatere og smalere, og batteri/motor i et håndtak et stykke unna, hadde den vært mye mer egnet til parsex. Et lengre "håndtak" ville jo og gjøre det mindre anstrengende for dama å holde den. 

Womanier Starlet Heter den. Kona elsker den, men før fikk du med flere «munnstykker» og der er den med minst hull best. Jeg måtte bytte denne toppen fra gammel til ny, da ble det bra igjen.

Anonymkode: 0a352...c28

Skrevet

Jesus.. når jeg leser omtaler av denne skulle jeg nesten ønsket jeg hadde en klitoris 😄

Er det noen som ikke liker Womanizer i det hele tatt?

Skrevet
På 5.11.2019 den 11.15, Skogshuldra skrev:

Det finnes jo så mange forskjellige, så hadde håpet at noen her inne hadde prøvd flere og kunne fortelle meg hvilken som er verdt å kjøpe.

Det viktigste er vel at det skal være enkelt å trykke på opp/ned i styrke-knappene mens man holder på uten å måtte flytte på den/løfte den vekk, og de hadde vært gull om den også funka fint å bruke mens man har sex med mannen...

Kjøpte du Womanizer, fornøyd i så fall? 

Skrevet
7 timer siden, I'm just a girl skrev:

Kjøpte du Womanizer, fornøyd i så fall? 

Ja, kjøpte en Liberty - men den gikk i retur. Altfor "skarpe" vibrasjoner/trykkbølger, så klarte ikke få en eneste orgasme fra den. Kjøpte i stedet en Satisfyer Pro 2 (billegere er den også) - og den har en del "rundere/dypere" trykkbølger - kommer som ei kule på no time :) 

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, Skogshuldra skrev:

Ja, kjøpte en Liberty - men den gikk i retur. Altfor "skarpe" vibrasjoner/trykkbølger, så klarte ikke få en eneste orgasme fra den. Kjøpte i stedet en Satisfyer Pro 2 (billegere er den også) - og den har en del "rundere/dypere" trykkbølger - kommer som ei kule på no time :) 

Takk! Da har jeg bestilt en Satisfyer Pro 2 Next Generation og er litt lei meg for at jeg ikke kunne få den i morgen. 🙄

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
On 11/5/2019 at 1:38 PM, AnonymBruker said:

Det som er trist er at det er kun de færreste mannfolk som klarer å få kvinner til å komme ved hjelp av pikken sin

Anonymkode: ee5d8...6e9

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...