Gå til innhold

Sex med venn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kunne/ville du hatt sex med en venn som du vet er forelsket i deg? Enten ved at vedkommende har sagt det direkte eller du "bare vet". 

Hva hadde vært avgjørende for valget ditt? 

Anonymkode: 7d2d5...9a7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dersom jeg vet at en har følelser for meg og jeg har ikke det, ville jeg følt det var veldig dårlig gjort om jeg hadde sex med han. Da ville han fått opp håpet og blitt veldig såret når han finner ut at jeg ikke er keen på han. Ville ikke gått der dersom jeg visste det ville såret han. 

 

Anonymkode: f2b06...f6b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Warrior

Hvis jeg var forelsket tilbake ja, men ikke hvis jeg ikke var forelsket så det ga falske forhåpninger. Sånt gjør man ikke mot gode venner. Sex har man med kjæreste/de du er forelsket i, fuckfriends og tilfeldig ons.

Endret av Kvelertak
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har ligget med flere venner før jeg gikk inn i et fast forhold. Dersom jeg var singel kunne jeg ha gjort det fortsatt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Familytree

Om hun eller jeg er i et forhold, ble jeg spurt om dette før og jeg var i et forhold, så jeg sa: Wow nei, gå tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

51 minutter siden, Kvelertak said:

Hvis jeg var forelsket tilbake ja, men ikke hvis jeg ikke var forelsket så det ga falske forhåpninger. Sånt gjør man ikke mot gode venner. Sex har man med kjæreste/de du er forelsket i, fuckfriends og tilfeldig ons.

Nå henger jeg med. Beklager. Trodde denne var slettet. Takk for innspill 😇👍

Anonymkode: 7d2d5...9a7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne hatt om vennen visste at jeg ikke følte no men at han bare ville ha det fordi det er deilig. Om vi er veldig nære og han ikke har hatt kj osv ville jeg gjort litt med han.

Anonymkode: fd887...a4f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg kunne hatt om vennen visste at jeg ikke følte no men at han bare ville ha det fordi det er deilig. Om vi er veldig nære og han ikke har hatt kj osv ville jeg gjort litt med han.

Anonymkode: fd887...a4f

Har dette gått bra i praksis? 😇

Anonymkode: 7d2d5...9a7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ByeByeLove

Nei. Jeg er ikke en type som har venninner over tid, siden de vanligvis vil noe mer enn bare vennskap. Og det fungerer ikke for noen av partene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har dette gått bra i praksis? 😇

Anonymkode: 7d2d5...9a7

Ja det har det 

Anonymkode: fd887...a4f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...