Fjaselina Skrevet 5. november 2019 #1 Del Skrevet 5. november 2019 Eg har leita etter ei oppskrift som eg har sett, men hugsar ikkje kva den heiter, eller kvar eg kan finne den. Det er ein genser i hårete garn, ca pinne 5-7, med glattstrikk på bol og ermer, og rundfelling med fletter. Altså slik at flettene startar der ermene vert sett saman med resten, og det vert felt mellom flettene oppover. Nokon som har tips til namn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant20 Skrevet 6. november 2019 #2 Del Skrevet 6. november 2019 Denne? https://www.garnius.no/197-8-clemence-genser?gclid=EAIaIQobChMIovOk4JHW5QIVxuAYCh2FzwFkEAQYASABEgJgOfD_BwE Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ullvott Skrevet 6. november 2019 #3 Del Skrevet 6. november 2019 Beskrivelsen kan passe med Mina / Jackie designet av Line Langmo. (Tror det er samme genser med to forskjellige navn.) Når noen nevner hårete garn og relativt tykke pinner er i alle fall Line Langmo min første assosiasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå