AnonymBruker Skrevet 4. november 2019 #1 Skrevet 4. november 2019 Hei. Samboer liker å snakke dityvnår vi har sex, hvertfall i det siste, og han spør ofte om hva jeg vil han skal si. Det har blitt til at han sier feks «åh du er en frekk pike» osv. Men nå når vi sist hadde sex, så sa han til meg at jeg måtte si noe til han også ellers blir det «sjedelig». Så sa jeg at jeg visste ikke hva jeg kunne si til han, så sier han «jo du bare tørr ikke», og så avslutta vi samleie fordi han ødela hele stemningen, og jeg ble litt lei meg når han sa at siden jeg ikke ville snakke dirty til han, men bare stønne i steden, så var det sjedelig vi har vært sammen i 3 år (snart 4) og jeg har prøvd å kjøpe sexleketøy, sexy undertøy, nye stillinger osv, men akkurat dirty talk synes jeg er kleint, og ser ikke helt vitsen med det, jeg blir ikke spesielt kåt av det egentlig, jeg blir mer kåt av å høre han stønne litt lavt/puste tungt og se at han nyter det. MEN jeg skulle ha prøvd å snakket dirty til han tilbake da men hva ska jeg si? Jeg khar flere ganger under sex sagt «åh det er så godt» eller «åh kom inni meg», men det er tydeligvis ikke godt nok. Jeg synes det er litt kleint å bruke ord som «pule», «fitte» , «pikk/kuk» .. blir litt flau over å si sånne ord høyt😅 har dere forslag til hva jeg kan si av dirty talk? Det er sikkert noe av dette han vil jeg skal si. Anonymkode: 8d847...6f1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2019 #2 Skrevet 4. november 2019 Du kan jo si at det er skjedelig? Anonymkode: 45c12...143 12
Kjøregal Skrevet 5. november 2019 #3 Skrevet 5. november 2019 "Jeg er så våt" "Du er så stor" "Ta meg hardt" Flere veier utenom å si ordene pule, fitte osv.. 3
AnonymBruker Skrevet 5. november 2019 #4 Skrevet 5. november 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Du kan jo si at det er skjedelig? Anonymkode: 45c12...143 🤣👌🏻 Anonymkode: 842e8...b3c 2
AnonymBruker Skrevet 5. november 2019 #6 Skrevet 5. november 2019 16 timer siden, Kjøregal skrev: "Jeg er så våt" "Du er så stor" "Ta meg hardt" Flere veier utenom å si ordene pule, fitte osv.. Takk☺️ Kan prøve å si noe av det🤔 Ts Anonymkode: 8d847...6f1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2019 #7 Skrevet 5. november 2019 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Du kan jo si at det er skjedelig? Anonymkode: 45c12...143 Men hvis han liker det så vil jeg prøve det ut .. Ts Anonymkode: 8d847...6f1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2019 #8 Skrevet 5. november 2019 "Kjenner du hvor våt jeg er?" "Knull meg" "Jeg må ha deg inni meg nå" "Det er så digg å kjenne pikken din inni meg" "Riv meg i håret" ... Ja, ok, den siste ble kanskje litt intern😶 Anonymkode: 91eef...aac 3
Gjest Paramount Skrevet 6. november 2019 #9 Skrevet 6. november 2019 Bruk enkle ord som passer med det dere gjør. Som deilig, deilig?, mer, mer?, hardere, hardere?,raskere, raskere?, smak!!, kos deg!! osv.
AnonymBruker Skrevet 6. november 2019 #10 Skrevet 6. november 2019 Ååå, pappa! Anonymkode: efd29...d77 2
cmd Skrevet 6. november 2019 #11 Skrevet 6. november 2019 På 4.11.2019 den 23.02, AnonymBruker skrev: Jeg synes det er litt kleint å bruke ord som «pule», «fitte» , «pikk/kuk» .. blir litt flau over å si sånne ord høyt😅 har dere forslag til hva jeg kan si av dirty talk? Det er sikkert noe av dette han vil jeg skal si. bare prøv litt mer... det er jo kun når dere har sex. knull hard med pikken din.. kjør på... fitte er våt på kuken din.. knull meg som er hund (doggy) etc.. bare finn på.. ikke noe å være flau over 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2019 #12 Skrevet 6. november 2019 Jeg føler med deg.. jeg synes også det er superkleint med dirtytalk Anonymkode: 021c9...4d6
Kim123 Skrevet 6. november 2019 #13 Skrevet 6. november 2019 På 5.11.2019 den 2.46, bloody skrev: Ho-ho!😂
Kim123 Skrevet 6. november 2019 #14 Skrevet 6. november 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ååå, pappa! Anonymkode: efd29...d77 ....NEI!😳😳🖕 4
AnonymBruker Skrevet 6. november 2019 #15 Skrevet 6. november 2019 Dirty talk kan absolutt være opphissende og noe som setter fart i sexlivet. Regel nummer en er at det fungerer best visst det kommer naturlig, og ditto dårlig visst det høres ut som et innstudert manus. I deres tilfelle så vil det faktum at han må utøve press på deg for at du skal snakke "dirty" innebære at det ikke føles naturlig. For egen del ville jeg følt det kunstig visst samboeren plutselig begynte med dirty talk etter mye overtalelse, jeg ville da lurt på om hun egentlig ville dette, eller om hun gjorde det bare for min del, det siste er direkte avtennende. Selv er jeg heldig som har en jente som naturlig bruker ord og uttrykk som gjør meg ekstra kåt. Det begynner som regel rolig, og når hun er skikkelig tent og det merkes på pust og bevegelser så begynner ordene å komme. Jaaa knull meg hardt, ikke stopp det er så deilig, jeg kommer...sprut i fitta mi. Det mest opphissende med dette er at hun i dagliglivet ikke er vulgær, men når kåtskapen tar overhånd så kommer det helt naturlig. Så jeg forbinder dette med hennes kåtskap, med andre ord så kan jeg ta inn hvor kåt hun er i flere kanaler som igjen forsterker min egen kåthet. Kåte kvinner er det som tenner meg mest, kanalene kan være dirty talk, hvor våt hun er, ukontrollerte bevegelser, stønning, tung pust, tar på seg selv eller en kombinasjon av alt. Jeg har også lagt sammen med kvinner som har vært musestille, nesten ikke stønner, kun kontrollerte bevegelser visst der er bevegelse i det hele tatt, det er bare frustrerende, og du får den ekle tanken i hodet, liker hun dette i det hele tatt. I slike settinger blir det så ukomfortabelt at jeg mister tenningen og har egentlig ikke lyst til å være der, føles bare kleint. Anonymkode: 60a49...b9e 2
Gjest Warrior Skrevet 6. november 2019 #16 Skrevet 6. november 2019 Hva er det for en fyr som synes stønning er kjedelig og synes sexen blir kjedelig? Kan ikke være så kåt og glad i sex han da🤣
Gjest Alterego666 Skrevet 6. november 2019 #17 Skrevet 6. november 2019 Switch til tysk. Si nesten hva som helst.
AnonymBruker Skrevet 6. november 2019 #18 Skrevet 6. november 2019 Ikke bruk ord som "samleie" i det minste 😅 Anonymkode: 73994...fee 2
AnonymBruker Skrevet 7. november 2019 #19 Skrevet 7. november 2019 « fyll meg opp med den deilige pikken din» «Jeg har lyst til å kjenne at du spruter inni meg» »du er så deilig og stor. Har lyst å kjenne at du glir inni meg og tar meg hardt» «bruk meg som en dukke» Den siste er kanskje litt spess, men jeg bruker disse nesten daglig😆 elsker dirtytalk. Anonymkode: 6c16d...2bd 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2019 #20 Skrevet 7. november 2019 Åååhh... Hvor vidunderlig deeeiilig det kjennes når den erigerte penisen deres penetrerer mitt svulmende skjød...... Åhh... De får meg til å føle meg som en skamløs tøsepike..... Hååhh.... Giiid... Anonymkode: 7694d...768 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå