Gå til innhold

Han usikker etter 1.date?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg møtte en fyr i helgen etter å ha snakket litt på sukker/insta/snap før. Før vi møttes virket han veldig interessert i meg og mine interesser osv. Jeg dro hjem til han og vi spiste middag og så på film. Jeg synes det var veldig hyggelig og følte det var noe der. Det ble nokså sent, så det endte med at jeg sov over hos han. Jeg var fast bestemt på at jeg ikke skulle ha sex med han, men ble en del klåing, klining osv. 

Idag (2 dager senere) spør jeg han om han vil møtes til helgen, men da svarer han at han hadde det hyggelig med meg men er veldig usikker. 

Han sa også at vi kunne møtes igjen, men at han ikke vil meg falske forhåpninger siden han var så usikker. Jeg fra min side fikk litt falske forhåpninger da han var så "på", men da var han vel ute etter sex da. 

Jeg tenker at man kanskje ikke alltid vet hva man vil etter en date, og er flere ganger jeg har gitt en date en ny "sjanse" selvom jeg ikke føler det har vært full klaff fra start.

Hva burde jeg gjøre? Hvordan skal jeg oppføre meg eller takle dette? Jeg ble litt skuffet og fikk muligens en liten kjærlighetssorg? Jeg hadde tenkt å spørre han om han kanskje ville møtes "utenfor" hjemmet med f.eks bowling for å få en annen stemning, men vet ikke om det er lost case. Burde jeg vente noen dager før jeg tar opp igjen kontakten?

Anonymkode: 766e6...454

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enten så er det skikkelig god kjemi, eller så er det ikke. 

Anonymkode: e43d0...c4e

• Liker 3
Skrevet

Du må nok bare gå videre, finne noen som liker deg tilbake

Anonymkode: 40079...2aa

• Liker 2
Skrevet

Sikkert kjedelig å høre dette, men drit i han der! Virker som han ble skuffa fordi han ikke fikk seg noe den kvelden.. Når han i tillegg er såpass drit at han setter deg på vent med å si at han er usikker! Du burde ikke ta opp kontakten igjen. Du fortjener bedre assa! Den kjærlighetssorgen der går kjapt over, siden det er bare snakk om en date!

Anonymkode: 9bcf8...125

• Liker 6
Skrevet

Du fikk i det minste ett ærlig svar. Jeg var på en date som jeg følte gikk bra å likte han,men hørte bare ikke mer fra han selv om jeg sendte han melding etter daten.

Anonymkode: f4756...b4a

• Liker 3
Skrevet
7 hours ago, AnonymBruker said:

Du fikk i det minste ett ærlig svar. Jeg var på en date som jeg følte gikk bra å likte han,men hørte bare ikke mer fra han selv om jeg sendte han melding etter daten.

Samme her 😳

Anonymkode: ac054...ab0

• Liker 4
Skrevet
7 hours ago, AnonymBruker said:

Det er nok det mest ærlige svaret du kan forvente å få. Mer ærlig enn det svaret TS fikk.

Anonymkode: a0edd...ad2

• Liker 2
Skrevet

For meg høres det ut som kjemien ikke stemte for dere begge. Og det fine er at han er ærlig. Det hadde jeg takket han for, og sagt at du hadde det fint men forstår om det ikke var like gjensidig. 

Tror ikke målet kun var sex, det får man seg lett på annet vis uten å måtte lure noen hjem til seg på date. 

Anonymkode: 83faa...753

• Liker 2
Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sikkert kjedelig å høre dette, men drit i han der! Virker som han ble skuffa fordi han ikke fikk seg noe den kvelden.. Når han i tillegg er såpass drit at han setter deg på vent med å si at han er usikker! Du burde ikke ta opp kontakten igjen. Du fortjener bedre assa! Den kjærlighetssorgen der går kjapt over, siden det er bare snakk om en date!

Anonymkode: 9bcf8...125

Altså... Bare fordi han er usikker, så klarer du å vri det til at han er furten fordi han ikke fikk pult henne? 

Er det ikke lov for menn å være usikker på om de vil forpliktelse seg til evigheten lenger?

Når er det lov/akseptert for en mann å si; jeg er usikker/jeg tror ikke jeg har de rette følelsene/jeg får ikke de rette følelsene - uten at det skal bli brukt mot han? 

Hvor gammel er du? 

Anonymkode: 71f90...2be

• Liker 7
Skrevet

Det er som det er, og selv om det er kjipt og lettere sagt enn gjort (Ja, jeg vet - har vært der selv), så er det beste man kan gjøre å si at man respekterer følelsene, og så trekke seg litt unna. Jeg ville ikke mast om et nytt treff i en annen setting akkurat nå, gi han litt rom og la han kjenne litt på følelsene - og da eventuelt på hva han går glipp av. Det er ikke sikkert at han føler noe for deg, og det er ikke sikkert at det blir noe mer, men dersom han fortsatt har et lite snev av følelser, så er det verste man kan gjøre å presse på. Noen fungerer slik at de må kjenne litt på hva de er i ferd med å miste før de tar grep. Er du for tilgjengelig i en usikkerhetsfase blir man fort tatt for gitt uten å bli verdsatt på den måten man fortjener. For man fortjener å være sammen med en som er sikkertpå at man vil gå videre, og i den grad den andre er usikker så får h*n heller jobbe litt for deg. Det betyr ikke at du bør ignorere alle forsøk på kontakt fra hans side (man bør fortsatt være åpen for at det kan bli noe mer selv også, hvis ikke er det jo ingen vits), men du bør ha hovedfokuset på dine egne greier og la han jobbe litt for deg om han vil tilbake i "sonen". Da finner du ut hvor interessert han eventuelt er og kan ta det derfra. 

Anonymkode: 0b411...39f

Skrevet

Jeg hadde rullet ballen helt over til han! Ikke mas, ikke ta kontakt eller initiativ,  men vær hyggelig om han skriver til deg . 

Også bør du ikke få foe høye forventinger ang denne fyren

• Liker 2
Skrevet

TS her

Ja, da skal jeg ikke ta kontakt med han mer så får jeg vente og se! Jeg føler egentlig at han er verdt å "kjempe" for da jeg føler vi er en god match, men vil  ikke mase på han heller!

• Liker 1
Skrevet
15 hours ago, AnonymBruker said:

TS her

Ja, da skal jeg ikke ta kontakt med han mer så får jeg vente og se! Jeg føler egentlig at han er verdt å "kjempe" for da jeg føler vi er en god match, men vil  ikke mase på han heller!

Hold deg rolig, finn på noe annet. Her må du ikke blande mas og kjemping 😇 din kjemping blir nok ikke oppfattet som romantisk og bedårende, men slitsomt mas. 

Anonymkode: 83faa...753

• Liker 3
Skrevet
På 4.11.2019 den 22.53, AnonymBruker skrev:

Jeg møtte en fyr i helgen etter å ha snakket litt på sukker/insta/snap før. Før vi møttes virket han veldig interessert i meg og mine interesser osv. Jeg dro hjem til han og vi spiste middag og så på film. Jeg synes det var veldig hyggelig og følte det var noe der. Det ble nokså sent, så det endte med at jeg sov over hos han. Jeg var fast bestemt på at jeg ikke skulle ha sex med han, men ble en del klåing, klining osv. 

Idag (2 dager senere) spør jeg han om han vil møtes til helgen, men da svarer han at han hadde det hyggelig med meg men er veldig usikker. 

Han sa også at vi kunne møtes igjen, men at han ikke vil meg falske forhåpninger siden han var så usikker. Jeg fra min side fikk litt falske forhåpninger da han var så "på", men da var han vel ute etter sex da. 

Jeg tenker at man kanskje ikke alltid vet hva man vil etter en date, og er flere ganger jeg har gitt en date en ny "sjanse" selvom jeg ikke føler det har vært full klaff fra start.

Hva burde jeg gjøre? Hvordan skal jeg oppføre meg eller takle dette? Jeg ble litt skuffet og fikk muligens en liten kjærlighetssorg? Jeg hadde tenkt å spørre han om han kanskje ville møtes "utenfor" hjemmet med f.eks bowling for å få en annen stemning, men vet ikke om det er lost case. Burde jeg vente noen dager før jeg tar opp igjen kontakten?

Dropp ham. Han sier til deg at han er usikker, dvs at sjansen for at han finner en ny hvis sjansen byr seg, er stor.

nei, gå mens du har verdigheten i behold. Her blir du bare såret.

Anonymkode: 7454b...ead

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...