AnonymBruker Skrevet 4. november 2019 #1 Skrevet 4. november 2019 Opplever veldig ofte at jeg må presse mye for å få ut litt avføring, dog virker den ikke hard, men det kommer bare små tynne biter. Plutselig annen dag går det veldig enkelt og raskt. Jeg tenker mye på tarmkreft og sjekket avføringsprøve for blod osv uten resultat, og legen sier jeg ikke har kreft. Er i fin form ellers, trener 2-3 gng uke, men har ofte mye tanker, småstresser og grubler om alt mulig. Nå i siste om dette. Det gjør det nok ikke lettere fordi mye av min energi går med til tenke på dette. Kjenner meg urolig. Er det flere som opplever dette med avføringsbesvær og hva gjør dere for å bedre det. Anonymkode: 029ac...e24
AnonymBruker Skrevet 4. november 2019 #2 Skrevet 4. november 2019 Avføring varierer med væskeinntak, aktivitet, mat og psyken (jupp). Så du er ikke nødvendigvis syk selv om avføringen av og til er sånn Anonymkode: fecd5...a7b
AnonymBruker Skrevet 4. november 2019 #3 Skrevet 4. november 2019 Masse fiber😬 Og slike frukt og fiber tabletter fra apoteket. Og drikk masse masse vann. Eneste som funker her. Anonymkode: e492f...332
AnonymBruker Skrevet 4. november 2019 #4 Skrevet 4. november 2019 Kutt ut melk og egg og se. Anonymkode: dc552...b83
AnonymBruker Skrevet 5. november 2019 #5 Skrevet 5. november 2019 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Masse fiber😬 Og slike frukt og fiber tabletter fra apoteket. Og drikk masse masse vann. Eneste som funker her. Anonymkode: e492f...332 Hvordan har du det om du ikke tar dette? Hvor lenge har du tatt det? Anonymkode: 029ac...e24
AnonymBruker Skrevet 20. november 2019 #6 Skrevet 20. november 2019 Godt at du har sjekket det hos legen. Jeg spiser mye fiber og drikker masse vann. Jeg løper ikke men går mye tur. Og går alltid på do når jeg må. Dersom jeg ikke har fått gått på do før jeg går tur har jeg begynt å ta med litt toalettpapir for ofte må jeg på do mens jeg er ute. Dersom jeg holder meg når jeg "må" blir jeg ofte forstoppet. Da går jeg heller bak en busk selv om det føles litt flaut akkurat når man gjør det. Anonymkode: 9e49c...b10
AnonymBruker Skrevet 20. november 2019 #7 Skrevet 20. november 2019 Spis linfrø!! Da får du til å gå på do. Strø det over frokostblandingen Anonymkode: bac89...29e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå