Gjest Oral B. Skrevet 25. mai 2005 #1 Skrevet 25. mai 2005 Kliner du med typen etter at han har gitt deg munnsex? Kliner du med typen etter at du har gitt han munnsex?
Gjest Gjest Skrevet 25. mai 2005 #2 Skrevet 25. mai 2005 Kan godt kline med han etter at han har vært på meg, men han vil helst ikke etter at jeg har vært på han. Hver sin smak osv..
Gjest Formosiss Skrevet 25. mai 2005 #4 Skrevet 25. mai 2005 Kan godt kysse ham, men ikke "kline". Samme gjelder for ham når jeg har vært "på" ham :-)
Gjest Spønky Skrevet 25. mai 2005 #5 Skrevet 25. mai 2005 Hvis jeg har "levert varene" så er det UAKTUELT!
Gjest Øh... Skrevet 25. mai 2005 #6 Skrevet 25. mai 2005 Hvis jeg har "levert varene" så er det UAKTUELT! Du forventer at hun skal ta den/det i munnen, men vil ikke selv? Can you spell double standards?
Gjest ehh Skrevet 25. mai 2005 #9 Skrevet 25. mai 2005 Du forventer at hun skal ta den/det i munnen, men vil ikke selv? Can you spell double standards? I følge din logikk så må vel han også suge kuk siden hun suger. Og vil han ha analsex, så må han først la noen ta ham bakfra.
Gjest jern Skrevet 25. mai 2005 #10 Skrevet 25. mai 2005 Jeg har ikke noe i mot at han kysser meg etter han har slikket meg,men hvis han kommer i munnen min så må jeg spytte det ut,orker ikke å svelge. Men etter det kan vi gjerne kysse. (vet at han ikke er så veldig glad i det,men ærlig talt!)
Nelle Skrevet 25. mai 2005 #11 Skrevet 25. mai 2005 Jeg har ingen problemer med klining etterpå. Men drikker gjerne et glass grønn farris (eller cola) etter at han har kommet, da jeg ofte blir litt tørr i munnen.
Minette Skrevet 25. mai 2005 #12 Skrevet 25. mai 2005 Ja, what ever. Går fint for meg - begge veier kommer helt an på stemningen.
Gjest Protein-Laila Skrevet 26. mai 2005 #13 Skrevet 26. mai 2005 Hvis jeg har "levert varene" så er det UAKTUELT! Er det verdens undergang om du får litt av din egen sæd i munnen kanskje?
Gjest ert Skrevet 27. mai 2005 #14 Skrevet 27. mai 2005 Ja, herregud, selvsagt. Hvis man synes sånt er ekkelt hvordan kan man da i det hele tatt ha oralsex? Eller sex for den saks skyld? Hvis man ikke kan det så kan man vel ikke ha oralsex etter å ha pult først heller da eller?
Gjest Gjest Skrevet 27. mai 2005 #15 Skrevet 27. mai 2005 Jeg ville aldri gjort det når det gjaldt meg selv, men det første eksen min ville etter at jeg hadde vært gitt han oralsex var å kline. Er jo opp til han, så jeg gjorde jo det, var jo samme sak for meg, jeg hadde jo allerede vært der nede. Kanskje det var en sånn sær greie for å smale på seg selv??? Æææsj... Jeg nekter å gi oralsex etter at han har vært inni meg også. Det blir jo litt av samme greia.
Nelle Skrevet 27. mai 2005 #16 Skrevet 27. mai 2005 Ja, herregud, selvsagt. Hvis man synes sånt er ekkelt hvordan kan man da i det hele tatt ha oralsex? Eller sex for den saks skyld? Hvis man ikke kan det så kan man vel ikke ha oralsex etter å ha pult først heller da eller? Jeg er faktisk litt der at jeg ikke helt fikser å ta en pikk i munnen rett etter at vi har pult... Men kanskje litt etterpå. Eller hvis vi har pult med kondom er det ok. Må bare vifte vekk kondomsmaken og få frem den ekte pikksmaken først... Grunnen til at jeg ikke helt fikser å suge rett etter at vi har pult (uten kondom) -jeg har av og til litt skjøre skjedevegger, og av og til (en periode skjedde det ganske ofte) begynner det å blø bittelitt. Det er dette blodet på pikken hans jeg ikke fikser helt å få i munnen...
Gjest tttt Skrevet 27. mai 2005 #17 Skrevet 27. mai 2005 Så du liker ikke rød marsipan altså, bare belikhvit?
Gjest vaske Skrevet 27. mai 2005 #18 Skrevet 27. mai 2005 Ja, herregud, selvsagt. Hvis man synes sånt er ekkelt hvordan kan man da i det hele tatt ha oralsex? Eller sex for den saks skyld? Hvis man ikke kan det så kan man vel ikke ha oralsex etter å ha pult først heller da eller? Er for både oralsex, puling og klining, jeg, men synes at man kan vaske seg mellom sceneskiftene. Koster ingen av oss spesielt mye å ta en tur innom badet. Det verken forstyrrer eller hemmer opplevelsen.
Noorgie Skrevet 27. mai 2005 #19 Skrevet 27. mai 2005 Ja' date=' what ever. Går fint for meg - begge veier kommer helt an på stemningen.[/quote'] Jepp, her er det stemningen som avgjør.....
Gjest Earle (Ikke innlogget) Skrevet 27. mai 2005 #20 Skrevet 27. mai 2005 Det er ikke noe problem for oss å kline etter at vi har gitt hverandre oralsex. Jeg kommer aldri i min kones munn da hun ikke liker det, men jeg tror ikke det heller hadde skapt problem for meg. Jeg har nemlig ikke noe i mot å gi henne oralsex etter at jeg har kommet inne i henne. Derimot har hun ikke helt taket på å suge meg etter at jeg har vært inne i henne.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå