Gå til innhold

Hvordan komme seg ut av forelskelsen?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tips? 

Anonymkode: 0f4b8...893

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forelskelse er jo en bra ting! 

Anonymkode: c116c...dc7

Skrevet

Lykkepiller. Da daler interessen ned i skjul. Ellers distraksjoner. Look away! 

Anonymkode: 436d7...212

Skrevet
41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Yeah!

Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lykkepiller. Da daler interessen ned i skjul. Ellers distraksjoner. Look away! 

Anonymkode: 436d7...212

Ellers takk!

Skrevet

Unfollow på sosiale medier. Unngå som pesten i det virkelige liv. Observer deg selv når tankene streifer over denne personen: TA GREP - forestill deg personen sittende på dass med diaré, og finn deretter en distraksjon for tankene dine. Ikke la deg selv fantasere om personen. 

Du må være streng med deg selv - tankene er gjør godt i små øyeblikk, men ødelegger for deg på lang sikt. Klarer du å utøve selvdisiplin på dette, vil forelskelsen forsvinne fortere enn du tror er mulig.

• Liker 4
Skrevet
1 time siden, Jacuzzi skrev:

Unfollow på sosiale medier. Unngå som pesten i det virkelige liv. Observer deg selv når tankene streifer over denne personen: TA GREP - forestill deg personen sittende på dass med diaré, og finn deretter en distraksjon for tankene dine. Ikke la deg selv fantasere om personen. 

Du må være streng med deg selv - tankene er gjør godt i små øyeblikk, men ødelegger for deg på lang sikt. Klarer du å utøve selvdisiplin på dette, vil forelskelsen forsvinne fortere enn du tror er mulig.

Takker for svar. 
Bare litt vanskelig når vi møtes fire ganger i uken... Hadde aldri trodd at jeg skulle forelske meg i vedkommende. Aldri. Går nok over etterhvert ja!

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takker for svar. 
Bare litt vanskelig når vi møtes fire ganger i uken... Hadde aldri trodd at jeg skulle forelske meg i vedkommende. Aldri. Går nok over etterhvert ja!

Stakkars deg! Du får nesten bare prøve å minimere antall samtaler og sånn da. Så lite kontakt som mulig, selv om du må omgås vedkommende. 

Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takker for svar. 

Det går ikke over nei..

Anonymkode: fee17...daa

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det går ikke over nei..

Etterhvert så gjør det vel det.

Skrevet

Hva er vitsen med å forelske seg? Det er bare livsødeleggende . Jeg blir aldri glad når keg forelske meg

Anonymkode: 4b300...294

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hva er vitsen med å forelske seg? Det er bare livsødeleggende . Jeg blir aldri glad når keg forelske meg

Anonymkode: 4b300...294

Er jo en fantastisk følelse, egentlig.😅

Skrevet
On 11/4/2019 at 2:20 PM, AnonymBruker said:

Ikke alltid. Det å ha funnet mitt livs kjærlighet føltes naturligvis godt, men når det er en annen mann som er hennes store kjærlighet, så føles det ikke så veldig godt. Når man i tillegg har vært forelsket i denne kvinnen i nesten 6 år, uten at hun har vært interessert, så føles det ikke veldig bra altså.

Anonymkode: 31fe7...9aa

Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke alltid. Det å ha funnet mitt livs kjærlighet føltes naturligvis godt, men når det er en annen mann som er hennes store kjærlighet, så føles det ikke så veldig godt. Når man i tillegg har vært forelsket i denne kvinnen i nesten 6 år, uten at hun har vært interessert, så føles det ikke veldig bra altså.

6 år!!! Da MÅ du ta grep altså. Jobb med deg selv. Slutt å fantasere om henne. Bytt jobb hvis du må. Du kan ikke ha det sånn resten av livet!!

• Liker 4
Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er jo en fantastisk følelse, egentlig.😅

Er ikke noen fantastisk følelse å forelske seg og være forelsket, og så bli såret. Å være forelsket er faktisk ikke verdt det, for å bli såret og ha kjærlighetssorg er så vondt at faen... Så skjønner trådstarter godt. 

Anonymkode: 727f2...981

• Liker 4
Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er hun gift?

Anonymkode: 02bce...29a

Skrevet

Da er du ikke forelska, men lever i ett hekt. Les deg opp og kom deg ut av situasjonen og begynn å lev igjen.

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da er du ikke forelska, men lever i ett hekt. Les deg opp og kom deg ut av situasjonen og begynn å lev igjen.

Ikke ta det så alvorlig... Jeg lever som bare det.😁
Følelsen av forelskelse er bare litt elsk og hat for tiden. 

• Liker 1
Skrevet

Hold på den så lenge du kan!

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...