AnonymBruker Skrevet 4. november 2019 #2 Skrevet 4. november 2019 Forelskelse er jo en bra ting! Anonymkode: c116c...dc7
AnonymBruker Skrevet 4. november 2019 #3 Skrevet 4. november 2019 Lykkepiller. Da daler interessen ned i skjul. Ellers distraksjoner. Look away! Anonymkode: 436d7...212
AnonymBruker Skrevet 4. november 2019 #4 Skrevet 4. november 2019 41 minutter siden, AnonymBruker skrev: Forelskelse er jo en bra ting! Anonymkode: c116c...dc7 Yeah! Anonymkode: 0f4b8...893
AnonymBruker Skrevet 4. november 2019 #5 Skrevet 4. november 2019 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Lykkepiller. Da daler interessen ned i skjul. Ellers distraksjoner. Look away! Anonymkode: 436d7...212 Ellers takk! Anonymkode: 0f4b8...893
Jacuzzi Skrevet 4. november 2019 #6 Skrevet 4. november 2019 Unfollow på sosiale medier. Unngå som pesten i det virkelige liv. Observer deg selv når tankene streifer over denne personen: TA GREP - forestill deg personen sittende på dass med diaré, og finn deretter en distraksjon for tankene dine. Ikke la deg selv fantasere om personen. Du må være streng med deg selv - tankene er gjør godt i små øyeblikk, men ødelegger for deg på lang sikt. Klarer du å utøve selvdisiplin på dette, vil forelskelsen forsvinne fortere enn du tror er mulig. 4
AnonymBruker Skrevet 4. november 2019 #7 Skrevet 4. november 2019 1 time siden, Jacuzzi skrev: Unfollow på sosiale medier. Unngå som pesten i det virkelige liv. Observer deg selv når tankene streifer over denne personen: TA GREP - forestill deg personen sittende på dass med diaré, og finn deretter en distraksjon for tankene dine. Ikke la deg selv fantasere om personen. Du må være streng med deg selv - tankene er gjør godt i små øyeblikk, men ødelegger for deg på lang sikt. Klarer du å utøve selvdisiplin på dette, vil forelskelsen forsvinne fortere enn du tror er mulig. Takker for svar. Bare litt vanskelig når vi møtes fire ganger i uken... Hadde aldri trodd at jeg skulle forelske meg i vedkommende. Aldri. Går nok over etterhvert ja! Anonymkode: 0f4b8...893
Jacuzzi Skrevet 4. november 2019 #8 Skrevet 4. november 2019 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takker for svar. Bare litt vanskelig når vi møtes fire ganger i uken... Hadde aldri trodd at jeg skulle forelske meg i vedkommende. Aldri. Går nok over etterhvert ja! Anonymkode: 0f4b8...893 Stakkars deg! Du får nesten bare prøve å minimere antall samtaler og sånn da. Så lite kontakt som mulig, selv om du må omgås vedkommende.
AnonymBruker Skrevet 4. november 2019 #9 Skrevet 4. november 2019 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takker for svar. Bare litt vanskelig når vi møtes fire ganger i uken... Hadde aldri trodd at jeg skulle forelske meg i vedkommende. Aldri. Går nok over etterhvert ja! Anonymkode: 0f4b8...893 Det går ikke over nei.. Anonymkode: fee17...daa
AnonymBruker Skrevet 4. november 2019 #10 Skrevet 4. november 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Det går ikke over nei.. Anonymkode: fee17...daa Etterhvert så gjør det vel det. Anonymkode: 0f4b8...893
AnonymBruker Skrevet 6. november 2019 #11 Skrevet 6. november 2019 Hva er vitsen med å forelske seg? Det er bare livsødeleggende . Jeg blir aldri glad når keg forelske meg Anonymkode: 4b300...294
AnonymBruker Skrevet 6. november 2019 #12 Skrevet 6. november 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hva er vitsen med å forelske seg? Det er bare livsødeleggende . Jeg blir aldri glad når keg forelske meg Anonymkode: 4b300...294 Er jo en fantastisk følelse, egentlig.😅 Anonymkode: 0f4b8...893
AnonymBruker Skrevet 6. november 2019 #13 Skrevet 6. november 2019 On 11/4/2019 at 2:20 PM, AnonymBruker said: Forelskelse er jo en bra ting! Anonymkode: c116c...dc7 Ikke alltid. Det å ha funnet mitt livs kjærlighet føltes naturligvis godt, men når det er en annen mann som er hennes store kjærlighet, så føles det ikke så veldig godt. Når man i tillegg har vært forelsket i denne kvinnen i nesten 6 år, uten at hun har vært interessert, så føles det ikke veldig bra altså. Anonymkode: 31fe7...9aa
Jacuzzi Skrevet 6. november 2019 #14 Skrevet 6. november 2019 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke alltid. Det å ha funnet mitt livs kjærlighet føltes naturligvis godt, men når det er en annen mann som er hennes store kjærlighet, så føles det ikke så veldig godt. Når man i tillegg har vært forelsket i denne kvinnen i nesten 6 år, uten at hun har vært interessert, så føles det ikke veldig bra altså. Anonymkode: 31fe7...9aa 6 år!!! Da MÅ du ta grep altså. Jobb med deg selv. Slutt å fantasere om henne. Bytt jobb hvis du må. Du kan ikke ha det sånn resten av livet!! 4
AnonymBruker Skrevet 6. november 2019 #15 Skrevet 6. november 2019 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Er jo en fantastisk følelse, egentlig.😅 Anonymkode: 0f4b8...893 Er ikke noen fantastisk følelse å forelske seg og være forelsket, og så bli såret. Å være forelsket er faktisk ikke verdt det, for å bli såret og ha kjærlighetssorg er så vondt at faen... Så skjønner trådstarter godt. Anonymkode: 727f2...981 4
AnonymBruker Skrevet 6. november 2019 #16 Skrevet 6. november 2019 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Ikke alltid. Det å ha funnet mitt livs kjærlighet føltes naturligvis godt, men når det er en annen mann som er hennes store kjærlighet, så føles det ikke så veldig godt. Når man i tillegg har vært forelsket i denne kvinnen i nesten 6 år, uten at hun har vært interessert, så føles det ikke veldig bra altså. Anonymkode: 31fe7...9aa Er hun gift? Anonymkode: 02bce...29a
AnonymBruker Skrevet 7. november 2019 #17 Skrevet 7. november 2019 Da er du ikke forelska, men lever i ett hekt. Les deg opp og kom deg ut av situasjonen og begynn å lev igjen. Anonymkode: fee17...daa 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2019 #18 Skrevet 7. november 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Da er du ikke forelska, men lever i ett hekt. Les deg opp og kom deg ut av situasjonen og begynn å lev igjen. Anonymkode: fee17...daa Ikke ta det så alvorlig... Jeg lever som bare det.😁 Følelsen av forelskelse er bare litt elsk og hat for tiden. Anonymkode: 0f4b8...893 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå