iskremm Skrevet 4. november 2019 #1 Skrevet 4. november 2019 Av en eller annen grunn svettet jeg sykt mye inatt, dyna osv ble våt. Ikke noe jeg har opplevd før. Sov med singlet, pysjamasbukse og sokker. Sover i denne dyna: https://jysk.no/soverom/dyner/fiberfyll/basic/dyne-2x500g-kunna-140x200-xtra-varm?catalog=PC_COM_NO&article=4126350 Kan det ha noe sammenheng? Føler meg ellers frisk.
AnonymBruker Skrevet 4. november 2019 #2 Skrevet 4. november 2019 Du sover med masse klær på, under en dyne som er merket som «ekstra varm», og så lurer du på hvordan det kan ha seg at du ble svett? Ja, det KAN ha en sammenheng. Men det KAN også hende at du brygger på noe, og at det var et forvarsel om at noe er på gang i kroppen, selv om det ikke kjennes sånn ut. Nå kjenner ikke jeg deg, og vet ikke om du er dame eller mann, og hvor gammel du er, men hvis du er en voksen dame KAN det for all del også hende at du nærmer deg overgangsalder og at det er hormonelle hetetokter. Anonymkode: 8d362...d2e 3
iskremm Skrevet 4. november 2019 Forfatter #3 Skrevet 4. november 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du sover med masse klær på, under en dyne som er merket som «ekstra varm», og så lurer du på hvordan det kan ha seg at du ble svett? Ja, det KAN ha en sammenheng. Men det KAN også hende at du brygger på noe, og at det var et forvarsel om at noe er på gang i kroppen, selv om det ikke kjennes sånn ut. Nå kjenner ikke jeg deg, og vet ikke om du er dame eller mann, og hvor gammel du er, men hvis du er en voksen dame KAN det for all del også hende at du nærmer deg overgangsalder og at det er hormonelle hetetokter. Anonymkode: 8d362...d2e Er mann, 20 år. Men lurer på om det kan være noe med dyna.
AnonymBruker Skrevet 4. november 2019 #4 Skrevet 4. november 2019 Det skjer kanskje en gang i året for meg. Noe oftere om jeg er ekstra sliten eller har mye å tenke på. Jeg tenker bare at det er pga noe jeg har drømt om eller tilfeldig på et eller annet vis. Jeg har ikke funnet noen kobling til sykdom eller temperatur i rom eller under dyne. Anonymkode: 2af66...9b5
AnonymBruker Skrevet 4. november 2019 #5 Skrevet 4. november 2019 Hvis du ligger under en varm dyne med klær på blir det jo veldig varmt, da. Er det veldig kaldt der du bor? Hadde svettet ihjel skulle jeg sovet slik hvis det ikke var minus 20 ute.. Anonymkode: c0b5f...8b8 3
iskremm Skrevet 4. november 2019 Forfatter #6 Skrevet 4. november 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis du ligger under en varm dyne med klær på blir det jo veldig varmt, da. Er det veldig kaldt der du bor? Hadde svettet ihjel skulle jeg sovet slik hvis det ikke var minus 20 ute.. Anonymkode: c0b5f...8b8 Er -5 om natta her ca. Hadde du fremdeles svettet?
AnonymBruker Skrevet 4. november 2019 #7 Skrevet 4. november 2019 Var du på fylla i helgen?https://www.medicalnewstoday.com/articles/324104.php Anonymkode: 228d1...977
iskremm Skrevet 4. november 2019 Forfatter #8 Skrevet 4. november 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Var du på fylla i helgen?https://www.medicalnewstoday.com/articles/324104.php Anonymkode: 228d1...977 Ja, er student. Vært på fylla nesten hver helg siden august.
AnonymBruker Skrevet 4. november 2019 #9 Skrevet 4. november 2019 1 minutt siden, iskremm skrev: Ja, er student. Vært på fylla nesten hver helg siden august. Da har du kanskje svaret der? Anonymkode: 228d1...977
AnonymBruker Skrevet 4. november 2019 #10 Skrevet 4. november 2019 7 minutter siden, iskremm skrev: Er -5 om natta her ca. Hadde du fremdeles svettet? Definitivt! Anonymkode: c0b5f...8b8
AnonymBruker Skrevet 4. november 2019 #11 Skrevet 4. november 2019 7 minutter siden, iskremm skrev: Ja, er student. Vært på fylla nesten hver helg siden august. Ojsann. Er ikke det dyrt? Og blir du ikke sliten i forelesningssalen? Man må ikke det selv om man er student... Anonymkode: 2af66...9b5 1
iskremm Skrevet 4. november 2019 Forfatter #12 Skrevet 4. november 2019 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da har du kanskje svaret der? Anonymkode: 228d1...977 Du tror det er sammenheng mellom alkohol og nattesvatte pga en artikkel?
iskremm Skrevet 4. november 2019 Forfatter #13 Skrevet 4. november 2019 13 minutter siden, 29_j skrev: Hvorfor sove med sokker? Ligg i bokseren og dropp det andre. Fordi om du kun svettet én natt, betyr ikke det å være alarm i seg selv. https://jysk.no/soverom/dyner/fiberfyll/basic/dyne-2x500g-kunna-140x200-xtra-varm?catalog=PC_COM_NO&article=4126350 Er den dyna ment til å ligge naken under? Selvom det er -5/6 ute?
AnonymBruker Skrevet 4. november 2019 #14 Skrevet 4. november 2019 Har du hatt sex med en mann som har sex med menn? Om det fortsetter ville jeg tatt en sjekk hos legen. Anonymkode: fa8a9...47f
iskremm Skrevet 4. november 2019 Forfatter #15 Skrevet 4. november 2019 2 minutter siden, 29_j skrev: Hvis dette er ei god vinterdyne, så ja. Kommer ikke inn på linken. Under en varm vinterdyne tenger ikke jeg å ha på meg klær, men vi er alle forskjellige. Er jo en grunn for at du svetter? Det kan også være psykisk/mareritt/panikkanfall etc. Dyna er laget av Fiberdyne, Termodyne ihvertfall. Står som ekstra varm.
Kontorotta Skrevet 4. november 2019 #16 Skrevet 4. november 2019 Har du nettopp byttet dyne, siden du spør? Spørs jo også hvor varmt du har det på rommet.
iskremm Skrevet 4. november 2019 Forfatter #17 Skrevet 4. november 2019 1 minutt siden, Kontorotta skrev: Har du nettopp byttet dyne, siden du spør? Spørs jo også hvor varmt du har det på rommet. Kan det ha en sammenheng med alkohol da?
AnonymBruker Skrevet 4. november 2019 #18 Skrevet 4. november 2019 22 minutter siden, iskremm skrev: Du tror det er sammenheng mellom alkohol og nattesvatte pga en artikkel? Det er et relativt velkjent faktum at det kan være det. Jeg trengte ikke å lese meg opp, men tenkte du ønsket en kilde. Du må gjerne google «Night sweats and alcohol» om du trenger flere kilder. Anonymkode: 228d1...977
iskremm Skrevet 4. november 2019 Forfatter #19 Skrevet 4. november 2019 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er et relativt velkjent faktum at det kan være det. Jeg trengte ikke å lese meg opp, men tenkte du ønsket en kilde. Du må gjerne google «Night sweats and alcohol» om du trenger flere kilder. Anonymkode: 228d1...977 Bruker ikke alle folk en slik dyne under vinteren?
AnonymBruker Skrevet 4. november 2019 #20 Skrevet 4. november 2019 3 timer siden, iskremm skrev: Bruker ikke alle folk en slik dyne under vinteren? Rimelig dyne interessert fyr. Anonymkode: d91e6...f56
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå