Gå til innhold

Dere som har flere partnere


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det holder da med en dusj. Har aldri smakt noe hos mine kvinnelige partnere, så lenge de har freshet seg opp først. Blåmerker er det som avslører meg, vanligvis. 

Anonymkode: 6f425...293

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Merker lite til andre menn om hun har tatt en dusj først. Derfor dropper vi som regel dusjen da samtlige involverte tenner på det.

Med litt kommunikasjon så slipper man å lure. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Nå bruker vi kondom da, noe annet ville vært galskap siden de også har flere sexpartnere enn meg, men uansett så ligger jeg ikke med flere den samme dagen, så det problemet er ikke-eksisterende for meg uansett. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.11.2019 den 23.27, AnonymBruker skrev:

Mannen min er fri til å gjøre hva han vil.. Han er ikke cuckold, for det er ikke ydmykelsen over at jeg ligger med noen andre som tenner han, men det å kunne gi meg skikkelig nytelse og se meg ordentlig "brukt" (hvor han har vært med). Og at han liker å ha noe som andre vil ha, og at han kan låne bort og bestemme.. Så vi leker bare med andre sammen..

Men innenfor dette miljøet som ikke praktiserer seksuell monogami finnes det jo omtrent like mange grunner og løsninger som folk, uten at noe er mer riktig enn noe annet. Men det krever at man også er villig til å ta ansvar for egen og andres helse mener jeg, og at man ikke bør ta større risikoer enn nødvendig.

Anonymkode: 32ae0...a27

Liker han å slikke deg når du har blitt pult? Mange liker å slikke den nypulte fitta til dama.😋 

Anonymkode: 42166...f1a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier å vente tre dager ca om de har kommet inni meg. Om jeg vet jeg skal ha sex med en ny dagen etterpå, eller har planer om det, så ber jeg dem komme på magen min osv. Har også brukt tampong for å få vekk det verste, men vet ikke om det egentlig fungerer

Anonymkode: 4bf4b...68d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...