AnonymBruker Skrevet 4. november 2019 #1 Skrevet 4. november 2019 Dere som gjerne har sex med forskjellige... Hvor tett etter kan man ha sex uten at neste kan smake/lukte det? Altså spermen bli jo der en stund etterpå.. Ihvertfall hos meg så kan jeg få rester i trusa gjerne dagen etterpå enda jeg går på do rett etterpå 🙈🤔🤔🤔 Anonymkode: c22be...99a
AnonymBruker Skrevet 4. november 2019 #2 Skrevet 4. november 2019 Rett sted å spørre er vel Pion Norge? Anonymkode: 737d7...8d2
AnonymBruker Skrevet 4. november 2019 #3 Skrevet 4. november 2019 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Rett sted å spørre er vel Pion Norge? Anonymkode: 737d7...8d2 Hva er det? Anonymkode: c22be...99a
AnonymBruker Skrevet 4. november 2019 #4 Skrevet 4. november 2019 Du får vel se an litt selv da. Jeg er kvinne og har flere partnere, ofte dager rett etter hverandre Anonymkode: 8971b...633
AnonymBruker Skrevet 4. november 2019 #5 Skrevet 4. november 2019 58 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dere som gjerne har sex med forskjellige... Hvor tett etter kan man ha sex uten at neste kan smake/lukte det? Altså spermen bli jo der en stund etterpå.. Ihvertfall hos meg så kan jeg få rester i trusa gjerne dagen etterpå enda jeg går på do rett etterpå 🙈🤔🤔🤔 Anonymkode: c22be...99a Er jo bare fint å "cumswappe" litt.😂 Anonymkode: 42166...f1a 1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2019 #6 Skrevet 4. november 2019 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du får vel se an litt selv da. Jeg er kvinne og har flere partnere, ofte dager rett etter hverandre Anonymkode: 8971b...633 Og du merker ikke no av det? 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er jo bare fint å "cumswappe" litt.😂 Anonymkode: 42166...f1a Å fy fader for et ord😂😂😂😂🤭🙈 Anonymkode: c22be...99a 3
Nuith Skrevet 4. november 2019 #7 Skrevet 4. november 2019 Hva med å bruke kondom og unngå hele problemet? 7
AnonymBruker Skrevet 4. november 2019 #8 Skrevet 4. november 2019 Jeg har flere partnere og bruker kondom med alle bortsett fra han jeg er gift med. Ingen får komme inni meg. Alle vet om hverandre og kan velge selv hvor lang tid de vil ha i mellom, men det rekker for oftest bare med en dusj. Anonymkode: d0e0b...68f 7
AnonymBruker Skrevet 4. november 2019 #9 Skrevet 4. november 2019 2 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg har flere partnere og bruker kondom med alle bortsett fra han jeg er gift med. Ingen får komme inni meg. Alle vet om hverandre og kan velge selv hvor lang tid de vil ha i mellom, men det rekker for oftest bare med en dusj. Anonymkode: d0e0b...68f Anonymkode: 498c1...242 2
AnonymBruker Skrevet 4. november 2019 #10 Skrevet 4. november 2019 44 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har flere partnere og bruker kondom med alle bortsett fra han jeg er gift med. Ingen får komme inni meg. Alle vet om hverandre og kan velge selv hvor lang tid de vil ha i mellom, men det rekker for oftest bare med en dusj. Anonymkode: d0e0b...68f 😂😂 Litt av ei slutwife du🙀 Anonymkode: 42166...f1a 3
AnonymBruker Skrevet 5. november 2019 #11 Skrevet 5. november 2019 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har flere partnere og bruker kondom med alle bortsett fra han jeg er gift med. Ingen får komme inni meg. Alle vet om hverandre og kan velge selv hvor lang tid de vil ha i mellom, men det rekker for oftest bare med en dusj. Anonymkode: d0e0b...68f Også han du er gift med? Anonymkode: 6f1e3...5bc 2
AnonymBruker Skrevet 5. november 2019 #12 Skrevet 5. november 2019 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Også han du er gift med? Anonymkode: 6f1e3...5bc Klart han vet. Han er jo økonom. Anonymkode: 7f5ca...e4a 5
AnonymBruker Skrevet 5. november 2019 #13 Skrevet 5. november 2019 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har flere partnere og bruker kondom med alle bortsett fra han jeg er gift med. Ingen får komme inni meg. Alle vet om hverandre og kan velge selv hvor lang tid de vil ha i mellom, men det rekker for oftest bare med en dusj. Anonymkode: d0e0b...68f Jaja...mye rart som noen folk holder på med 😲..men klokelig at du bruker beskyttelse for ikke å sprer kjønnssykdommer....😷 Anonymkode: 36ea3...12a
AnonymBruker Skrevet 5. november 2019 #14 Skrevet 5. november 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Klart han vet. Han er jo økonom. Anonymkode: 7f5ca...e4a Dere som reagerer på at hun som er gift har sex med flere, hvorfor reagerer dere ikke på at single folk har sex med flere? Endrer dere totalt personlighet når dere går inn i et forhold? Anonymkode: 737d7...8d2 4
AnonymBruker Skrevet 5. november 2019 #15 Skrevet 5. november 2019 For enkelhets skyld bruker alle involverte kondomer Og ja, mannen (og de andre) vet om hverandre, siden vi er "swingers".. Anonymkode: 32ae0...a27 9
AnonymBruker Skrevet 5. november 2019 #16 Skrevet 5. november 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: For enkelhets skyld bruker alle involverte kondomer Og ja, mannen (og de andre) vet om hverandre, siden vi er "swingers".. Anonymkode: 32ae0...a27 Da så. Det forklarer jo en hel del. Fint at du og de andre tar ansvar mot uønsket graviditet og kjønnssykdommer. Regner med at din ektemann benytter seg av samme mulighet som deg slik at dette ikke blir et "cuckold"-forhold (som for så vidt kan være like tennende). Anonymkode: 6f1e3...5bc
AnonymBruker Skrevet 5. november 2019 #17 Skrevet 5. november 2019 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Jaja...mye rart som noen folk holder på med 😲..men klokelig at du bruker beskyttelse for ikke å sprer kjønnssykdommer....😷 Anonymkode: 36ea3...12a Hva mener du? Hva er rart med å ha sex med flere? Har du bare hatt sex med én person i hele ditt liv? Anonymkode: d0e0b...68f 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2019 #18 Skrevet 5. november 2019 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Også han du er gift med? Anonymkode: 6f1e3...5bc Selvsagt. Han tenner på å se meg med andre og får mye glede av å se bilder og høre om det. Anonymkode: d0e0b...68f 2
AnonymBruker Skrevet 5. november 2019 #19 Skrevet 5. november 2019 9 hours ago, AnonymBruker said: Da så. Det forklarer jo en hel del. Fint at du og de andre tar ansvar mot uønsket graviditet og kjønnssykdommer. Regner med at din ektemann benytter seg av samme mulighet som deg slik at dette ikke blir et "cuckold"-forhold (som for så vidt kan være like tennende). Anonymkode: 6f1e3...5bc Hva er galt med cuckold-forhold så lenge de involverte ønsker det? Anonymkode: 82750...23c 3
AnonymBruker Skrevet 5. november 2019 #20 Skrevet 5. november 2019 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Da så. Det forklarer jo en hel del. Fint at du og de andre tar ansvar mot uønsket graviditet og kjønnssykdommer. Regner med at din ektemann benytter seg av samme mulighet som deg slik at dette ikke blir et "cuckold"-forhold (som for så vidt kan være like tennende). Anonymkode: 6f1e3...5bc Mannen min er fri til å gjøre hva han vil.. Han er ikke cuckold, for det er ikke ydmykelsen over at jeg ligger med noen andre som tenner han, men det å kunne gi meg skikkelig nytelse og se meg ordentlig "brukt" (hvor han har vært med). Og at han liker å ha noe som andre vil ha, og at han kan låne bort og bestemme.. Så vi leker bare med andre sammen.. Men innenfor dette miljøet som ikke praktiserer seksuell monogami finnes det jo omtrent like mange grunner og løsninger som folk, uten at noe er mer riktig enn noe annet. Men det krever at man også er villig til å ta ansvar for egen og andres helse mener jeg, og at man ikke bør ta større risikoer enn nødvendig. Anonymkode: 32ae0...a27 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå